Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Thea en Nicole en het vriest hier alweer.
 
Hier nu -5 en een gevoelstemperatuur van -13 volgen AccuWeather.
Volgens mn weersensor buiten Op ca. 3mtr. Zal morgen eens weer kijken rond half 7, voordat ik op de fiets stap…
IMG_2919.jpeg
 
Goedemorgen.

Koud hier. Het is -7 buiten. Brrrrr.
 
Moge Marcel en hier is het -5.
 
Mogge. T was lekker fris op fiets.
IMG_5515.jpeg
 
Goedemorgen! Omdat ik het weekend gewerkt heb, was ik gisteren en ben ik vandaag lekker vrij. Vanaf morgen weer 3 dagdiensten, waarbij het altijd warm is (ik werk in de zorg met ouderen, en hebben de verwarming altijd voluit staan). Eerst denk je lekker, maar als je eenmaal start met de zorg is het altijd heet. Ik werk dan ook altijd in een tshirt.
 
Goedemorgen! Omdat ik het weekend gewerkt heb, was ik gisteren en ben ik vandaag lekker vrij. Vanaf morgen weer 3 dagdiensten, waarbij het altijd warm is (ik werk in de zorg met ouderen, en hebben de verwarming altijd voluit staan). Eerst denk je lekker, maar als je eenmaal start met de zorg is het altijd heet. Ik werk dan ook altijd in een tshirt.
Groot contrast met postbezorger op de fiets. :)

Morgen allemaal.
 
Mogge. Zo weer op de fiets naar huis bij een gevloelstemp van -9. Lekker de wind in de rug en de zon op de kop.
 
Tja hoe overleven we dat schrikkel dagje, doe je maar zwerfvuil met me mee rapen op wederom weer eens 1 verloren dag.
Ow wat ben ik toch uberbraaf voor sommigen.
 
Tja hoe overleven we dat schrikkel dagje, doe je maar zwerfvuil met me mee rapen op wederom weer eens 1 verloren dag.
Ow wat ben ik toch uberbraaf voor sommigen.
Hoevaak doe je zoiets dan Edwin?
 
Middag.
Zo lunch naar binnen gewerkt even uitbuiken met een kop thee en dan weer door
Wat die extra dag betreft kom toch altijd tijd te kort dus mooi mee genomen
Misschien lukt het dit jaar om alle projecten af te ronden.:juggle:;)
 
Middag Jaap.
Ik had me voorgenomen om op 29-2 in bed te blijven dus ik zal weinig extra tijd hebben:DD:DD
 
Middag, lekker gebakken eitje op brood gehad. Rest van de middag maar lekker vanachter het raam naar buiten staren denk ik.
 
Middag Albert en in Winterswijk kun je op de schaats hoor;)
 
Alleen als jij me op komt halen anders ga ik niet
Ik heb net de verwarming van mn fietszadel aangezet dus ik kom die kant wel op maar ik weet niet of ik nog optijd ben:DD:DD
 
Hoevaak doe je zoiets dan Edwin?
Ten eerste pleeg ik het slechts om gezelschap met nuttig te verenigen, hij zegt dat het ong 2x per week een uur is.
Hij is een toffe peer uit je naaste provincie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan