Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb verzuimd om 12 uur Jaap en ik was wellicht bezig met mn siesta:ROFLMAO:
 
Nou om niet weer te laat te zijn wens ik jullie alvast een fijne avond en een smakelijk eten.
 
Avond. Zal zo eens ff 2 pakjes openen die vandaag geleverd zijn.
 
Goedenavond allemaal
 
Middag. Nog 2,5 uur aanwezig zijn op t werk en dan op fiets, via de apotheek om een voorraadje pillen te halen, naar huis.
 
Middag bijna :koffie:
Daarna even collecte lopen voor de Hersenstichting
kortom weer druk druk ;)
 
Middag John. Voorraadje pillen voor mn rikketik weer aangevuld, kan ik weer 3mnd vooruit.
Tijd voor n bakkie thee nu en dan alvast wat uit de lido trekken.
 
Even een lekkere wandeling gedaan zojuist.

IMG_5614.jpeg
 
Middag Albert en met de zon prima weer maar het wordt nu wel weer frisser buiten.
 
Goedenavond.

Zo weekend is begonnen.
 
Avond Albert.

Door jou opmerking over het veranderen van je aquarium, bedacht ik mij gisteren dat het toch tijd wordt dat er hier ook eens water in komt.
Ik wil hem eigenlijk eens vullen, en zien of de bak goed staat.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er een beetje bang van. Zo’n 500 liter water op de eerste verdieping.
 
Avond Albert.

Door jou opmerking over het veranderen van je aquarium, bedacht ik mij gisteren dat het toch tijd wordt dat er hier ook eens water in komt.
Ik wil hem eigenlijk eens vullen, en zien of de bak goed staat.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er een beetje bang van. Zo’n 500 liter water op de eerste verdieping.
Tja.. 500 liter, en bodem enz.. dat weegt wel wat natuurlijk. Maar toch, succes ermee.
 
Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er een beetje bang van. Zo’n 500 liter water op de eerste verdieping.
Ik vond de Fusion op 3 hoog ook spannend. Moet je toch niet aan denken...
Zeker toen de bak pas stond, als ik dan in bed lag en hoorde water druppelen, dan stond ik op om te gaan kijken. Maar dat bleek de diepvrieskist te zijn, iets van de koeling. Ben toch menigmaal opgestaan.
 
Ik vond de Fusion op 3 hoog ook spannend. Moet je toch niet aan denken...
Zeker toen de bak pas stond, als ik dan in bed lag en hoorde water druppelen, dan stond ik op om te gaan kijken. Maar dat bleek de diepvrieskist te zijn, iets van de koeling. Ben toch menigmaal opgestaan.
Maak hem ff bang zeg…. :);)
 
I’m in need for chocolate.. en K heef raan 1 woord genoeg..;)
 
Tja.. 500 liter, en bodem enz.. dat weegt wel wat natuurlijk. Maar toch, succes ermee.
Het is niet het gewicht waar ik bang voor ben.
Dat is hier alles gewapend beton. Muren, vloeren die doorlopen door het hele blok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan