Ik heb verzuimd om 12 uur Jaap en ik was wellicht bezig met mn siesta🤣
Ja in Duitsland ergens😉middag iemand weet waar dit is ?
Tja.. 500 liter, en bodem enz.. dat weegt wel wat natuurlijk. Maar toch, succes ermee.Avond Albert.
Door jou opmerking over het veranderen van je aquarium, bedacht ik mij gisteren dat het toch tijd wordt dat er hier ook eens water in komt.
Ik wil hem eigenlijk eens vullen, en zien of de bak goed staat.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er een beetje bang van. Zo’n 500 liter water op de eerste verdieping.
Ik vond de Fusion op 3 hoog ook spannend. Moet je toch niet aan denken...Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben er een beetje bang van. Zo’n 500 liter water op de eerste verdieping.
Maak hem ff bang zeg…. 🙂😉Ik vond de Fusion op 3 hoog ook spannend. Moet je toch niet aan denken...
Zeker toen de bak pas stond, als ik dan in bed lag en hoorde water druppelen, dan stond ik op om te gaan kijken. Maar dat bleek de diepvrieskist te zijn, iets van de koeling. Ben toch menigmaal opgestaan.
Ik moet toegeven dat dit zeer bemoedigend was, NOT.Maak hem ff bang zeg…. 🙂😉
Die zegt dan vast je weet waar het staat Albert😉I’m in need for chocolate.. en K heef raan 1 woord genoeg..😉
Het is niet het gewicht waar ik bang voor ben.Tja.. 500 liter, en bodem enz.. dat weegt wel wat natuurlijk. Maar toch, succes ermee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.