Middag allemaal.
John, als ze al dat onderzoeksgeld aan mij hadden gegeven had ik ze heel snel kunnen vertellen dat geiten aan je stem kunnen horen bla bla...Ongelofelijk dat ze dit nu pas hebben onderzocht zeg🤣🤣🤣
https://www.nu.nl/dieren/6299629/geiten-kunnen-aan-je-stem-horen-of-je-boos-of-blij-bent.html
Ja dit onderzoek was een zeer zinnig onderzoek🤣🤣Goedemiddag
John, als ze al dat onderzoeksgeld aan mij hadden gegeven had ik ze heel snel kunnen vertellen dat geiten aan je stem kunnen horen bla bla...
Wat een verrassing!
Vrolijk verpakt zeg.. inderdaad een feestje.
Nieuwe indeling?Middag John. het zand in de schuur inmiddels. Wil bij de nieuwe indeling weer lichter zand erin. En aangezien De Wildkamp hier 10 minuten vandaan zit is dat voordeliger dan naar Zwolle moeten rijden.
Ja, eind vd week gaat de bak leeg en helemaal nieuw aanplanten. Geen lol meer in huidig plantenbestand en indelingNieuwe indeling?
Ben benieuwd.Ja, eind vd week gaat de bak leeg en helemaal nieuw aanplanten. Geen lol meer in huidig plantenbestand en indeling
Altijd weer leuk, de plannen maken voor het inrichten van een bak, vind ik tenminste.Ja, eind vd week gaat de bak leeg en helemaal nieuw aanplanten. Geen lol meer in huidig plantenbestand en indeling
Ik ook. 😉 Kijken of ik een tuintje kan maken in een Lido.Ben benieuwd.
We gaan het zien, in elk geval weer een leuk topic om te volgen.Ik ook. 😉 Kijken of ik een tuintje kan maken in een Lido.
Morgen komen de eerste spullen binnen. Bemesting, en co2 set. Laat ik op dpd afhaalpunt bezorgen. Redelijk in de buurt van mn werk, na werktijd even halen.Altijd weer leuk, de plannen maken voor het inrichten van een bak, vind ik tenminste.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.