Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge.

Ik kan niet meer liggen. Niet zitten. Moet gewoon blijven lopen.
Ik weet het nu zeker. Steentje.
 
O jee dat is dan vast pijnlijk. Sterkte want je zal wel wat kilometers gaan maken nu;)
 
Moge Lissa. Wanneer vertrek je?
 
Aha, nou goede reis dan maar en tot snel he;)
 
Muhahaha die Lizza kent me niet eens en ik ga morgen een midweek naar Nederland en Nederlanders ontvluchten al hun land voor mijn komst .
 
heelijk aan de wandel geweest.het is erg aangenaam met 10 graden. Klein beetje wind en volop zon.
 
Best te doen ook hier Albert met 8 graden.
 
Zo visite naar huis dus lekker Netflix kijken.
 
Zo visite naar huis dus lekker Netflix kijken.
Ik heb Netflix zowaar 2 maanden vol gehouden. Omdat ik de laatste 14 dagen niet meer keek en de TV weer eens onaangeroerd bleef, gisteren het abo opgezegd.
 
Ik heb Netflix zowaar 2 maanden vol gehouden. Omdat ik de laatste 14 dagen niet meer keek en de TV weer eens onaangeroerd bleef, gisteren het abo opgezegd.
Ach hier wisselen we vaak tussen deze en videoland en regelmatig kijken we een serie en het is dan goedkoper dan via weet ik wat huren voor 4 of 5 euro. Op de tv is vaak ook niet veel bijzonders.
 
Ach hier wisselen we vaak tussen deze en videoland en regelmatig kijken we een serie en het is dan goedkoper dan via weet ik wat huren voor 4 of 5 euro. Op de tv is vaak ook niet veel bijzonders.
Vanwege dat laatste staat de TV hier dus ook zo goed als nooit aan. Een poging gedaan met Netflix maar als ik niet kijk dan is 8 euro nog teveel.
 
Ja dan heb je gelijk maar ja wij kijken best veel. Nu ook weer een serie van 2 seizoenen dus ja dan valt het nog mee.
 
Ja dan heb je gelijk maar ja wij kijken best veel. Nu ook weer een serie van 2 seizoenen dus ja dan valt het nog mee.
Ik heb gewoonweg het geduld niet. Zelfs 1 aflevering vind ik al te lang duren, dus tja....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan