Goedemorgen.
Wel best met azijn die steentjes testen voor je ze in het aquarium knikkert .Moge.
Ik weet het nu zeker. Steentje.
Over 2 uurtjes!Moge Lissa. Wanneer vertrek je?
Komt goed dankjewel!!Aha, nou goede reis dan maar en tot snel he😉
Ik heb Netflix zowaar 2 maanden vol gehouden. Omdat ik de laatste 14 dagen niet meer keek en de TV weer eens onaangeroerd bleef, gisteren het abo opgezegd.Zo visite naar huis dus lekker Netflix kijken.
Ach hier wisselen we vaak tussen deze en videoland en regelmatig kijken we een serie en het is dan goedkoper dan via weet ik wat huren voor 4 of 5 euro. Op de tv is vaak ook niet veel bijzonders.Ik heb Netflix zowaar 2 maanden vol gehouden. Omdat ik de laatste 14 dagen niet meer keek en de TV weer eens onaangeroerd bleef, gisteren het abo opgezegd.
Vanwege dat laatste staat de TV hier dus ook zo goed als nooit aan. Een poging gedaan met Netflix maar als ik niet kijk dan is 8 euro nog teveel.Ach hier wisselen we vaak tussen deze en videoland en regelmatig kijken we een serie en het is dan goedkoper dan via weet ik wat huren voor 4 of 5 euro. Op de tv is vaak ook niet veel bijzonders.
Ik heb gewoonweg het geduld niet. Zelfs 1 aflevering vind ik al te lang duren, dus tja....Ja dan heb je gelijk maar ja wij kijken best veel. Nu ook weer een serie van 2 seizoenen dus ja dan valt het nog mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.