Hier op de bank. Maar niet wachtend op een zandvrouwtje, want die werkt tot half 11. En rond 6u hoor ik mn wekker, dus ben zo ook op weg naar de boxspring.
Truste dan alvast.Hier op de bank. Maar niet wachtend op een zandvrouwtje, want die werkt tot half 11. En rond 6u hoor ik mn wekker, dus ben zo ook op weg naar de boxspring.
Je moet wel teveel ruimte hebben daarvoor. Anders valt er weinig te verdelen.😉Middag. Weekend. Thuis ff klussen met een roomdivider.
Dat dacht ik.. rechtstreeks geleverd uit polen als bouwpakket.half uurtje schroeven en staat tegen het aanrecht, geklemd tussen vloer en plafond.. oftewel…… ik heb goed gemeten. had 5mm speling aangehouden voor de zekerheid.Netjes Albert.
Staat erg mooi bij het aanrecht!Middag John. Klus geklaard. Met zijn 2en
Bekijk bijlage 371203
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk. Hier aan de kapsalon en eierbal (menu dus veranderd).Gmiddag!
Bij de kapper aan de aierbal? Beetje in de war? Vandaar dat je Avond roept zeker…..Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk. Hier aan de kapsalon en eierbal (menu dus veranderd).
Dat mag na zo n 20 jaar AF ook wel een keer Marcel😉Goedemorgen allen,
ben ik eindelijk een keer de eerste op zaterdag 27-01-2024.
Fijn weekend allemaal.!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.