Je hebt er vast wel even gezeten denk ikWas nog nooit zo opgelucht geweest om naar het toilet te gaan…..
Je hebt er vast wel even gezeten denk ikWas nog nooit zo opgelucht geweest om naar het toilet te gaan…..
Zegt wellicht iets over wie de baas is in huize Fozzy😉Makkelijk gezegd van de vrouw, aangezien ik jou regelmatig hoor over stofzuigen en dweilen.
Samen de baas. man en vrouw zijn even hoog in rang. Hier althans.Zegt wellicht iets over wie de baas is in huize Fozzy😉
Nou, als je moet. Dan is iedere minuut te lang. Maar ik heb eigenlijk niet lang hoeven wachten. Ik was zelf iets te vroeg.Je hebt er vast wel even gezeten denk ik
Groot gelijk. Sterkte daar!Hier ook.
En ik blijf morgen lekker thuis. Ik kan er nu even mijn hoofd niet bij werk houden.
Ja John, dat doe ik dus ook, ik ruk ze eraf en als dat niet lukt gaat de schaar erin. Ze zijn anders ook veel te vaak slecht weer op de fles te krijgen.Waar ik me aan erger tegenwoordig dat zijn de doppen of flessen en pakken die eraan vast zitten. Eenmaal open moet je opletten hoe je schenkt want anders komt het in die dop terecht en heb je een boel rotzooi. Mijn oplossing is dus om de dop na het openen eraf te trekken. Welke gek heeft dit nou weer bedacht vroeg ik mij af🤣
Middag Nicole en dan ben ik gelukkig niet de enige.Goedemiddag allemaal
Ja John, dat doe ik dus ook, ik ruk ze eraf en als dat niet lukt gaat de schaar erin. Ze zijn anders ook veel te vaak slecht weer op de fles te krijgen.
Heel die statiegeld op blik en flesjes en die doppen hebben we aan onze welopgevoede jeugdigen te danken.Waar ik me aan erger tegenwoordig dat zijn de doppen of flessen en pakken die eraan vast zitten. Eenmaal open moet je opletten hoe je schenkt want anders komt het in die dop terecht en heb je een boel rotzooi. Mijn oplossing is dus om de dop na het openen eraf te trekken. Welke gek heeft dit nou weer bedacht vroeg ik mij af🤣
Bijna.Avond allemaal.
Ja om 6 uur zit ik aan de frikandel speciaal dus dan heb ik geen tijd voor een avondgroetBijna.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.