Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dat hebben we ook weer gehad. Echo en 2x doorstraald. Zal wel weer licht geven de komende tijd.

Zo op het eerste gezicht geen bijzonderheden aan de nieren en blaas. Ook geen stenen gezien.
Aan de ene kant fijn. Maar aan de andere kant zijn er nu wel andere oorzaken te bedenken, waar ik minder vrolijk van wordt.
Morgen de uitslag.
 
Avond, bakske thee op tafel.
 
Hier ook.

En ik blijf morgen lekker thuis. Ik kan er nu even mijn hoofd niet bij werk houden.
 
Vanmiddag een appje van een transporteur uit de buurt. Komen donderdag een bestelling bezorgen die ik heb besteld in Polen. Een roomdivider op maat. Netjes om het op deze manier te doen.
 
"Even" met de bak bezig zei ik om 7 uur........... :DD

Nu lekker languit op de bank met het vooruitzicht op een dagje thuiswerken.
 
Mogguh, ik laat me zo meteen door de wind naar mn werk blazen.. eens zien of de wintersporters, werkgever met zn zoon, heelhuids terug zijn uit Oostenrijk. Dan is het ploegje weer compleet. En de rust wat teruggekeerd.
 
Goedemorgen, blij dat we niet zijn weggewaaid vannacht
 
Moge Jaap en hier vergelijkbaar weer.
 
Middag allemaal. Hier zit de roti te pruttelen in de slocooker.
 
Waar ik me aan erger tegenwoordig dat zijn de doppen of flessen en pakken die eraan vast zitten. Eenmaal open moet je opletten hoe je schenkt want anders komt het in die dop terecht en heb je een boel rotzooi. Mijn oplossing is dus om de dop na het openen eraf te trekken. Welke gek heeft dit nou weer bedacht vroeg ik mij af:ROFLMAO:
 
Goedemiddag allemaal

Waar ik me aan erger tegenwoordig dat zijn de doppen of flessen en pakken die eraan vast zitten. Eenmaal open moet je opletten hoe je schenkt want anders komt het in die dop terecht en heb je een boel rotzooi. Mijn oplossing is dus om de dop na het openen eraf te trekken. Welke gek heeft dit nou weer bedacht vroeg ik mij af:ROFLMAO:
Ja John, dat doe ik dus ook, ik ruk ze eraf en als dat niet lukt gaat de schaar erin. Ze zijn anders ook veel te vaak slecht weer op de fles te krijgen.
 
Goedemiddag allemaal


Ja John, dat doe ik dus ook, ik ruk ze eraf en als dat niet lukt gaat de schaar erin. Ze zijn anders ook veel te vaak slecht weer op de fles te krijgen.
Middag Nicole en dan ben ik gelukkig niet de enige.
 
Middag JW en leuk je weer hier te zien. Nog bedankt voor het doorzagen van de week:DD
 
Waar ik me aan erger tegenwoordig dat zijn de doppen of flessen en pakken die eraan vast zitten. Eenmaal open moet je opletten hoe je schenkt want anders komt het in die dop terecht en heb je een boel rotzooi. Mijn oplossing is dus om de dop na het openen eraf te trekken. Welke gek heeft dit nou weer bedacht vroeg ik mij af:ROFLMAO:
Heel die statiegeld op blik en flesjes en die doppen hebben we aan onze welopgevoede jeugdigen te danken.

Die zijn groot gebracht dat ze niet een half uur zonder drinken kunnen. En daarna smijten ze het de bosjes in.

Nee, handhaving is veel te duur. Dus gaan we de overige mensen opzadelen met problemen.
Nu kun je al die zooi niet meer bij PMD gooien, maar MOET je het weer terugbrengen.

Ik heb daar echt flink de ziekte in. Had altijd blikjes in huis, voor die enkele keer dat je eens zin in fris had. Of voor bezoek.
 
Avond klaaglanders en medelanders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan