Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albertus.
Je hoort mij niet klagen want de frikandel speciaal was erg lekker dus ik heb er stiekem nog een bij gemaakt:ROFLMAO:
Was een goede combi met de roti die ik eerder had gegeten want ik heb heel wat ui op momenteel:juggle:
 
oh… nou vanmiddag was je anders behoorlijk bezig over doppen die aan flessen vastzitten. :):)
Haha, ja dat was eerder op de dag maar niet om 18.40 uur:pp
Die doppen dat zijn ook ondingen hoor en het nut zie ik er niet van in. Hier in de buurt met schooljeugd liggen inderdaad vaak lege flesjes maar zeer zelden zonder dop dus dat zet denk ik weinig zoden aan de dijk.
 
Haha, ja dat was eerder op de dag maar niet om 18.40 uur:pp
Die doppen dat zijn ook ondingen hoor en het nut zie ik er niet van in. Hier in de buurt met schooljeugd liggen inderdaad vaak lege flesjes maar zeer zelden zonder dop dus dat zet denk ik weinig zoden aan de dijk.
Dat is voor het recylcen zodat ze niet in het zwerfvuil komen…maar ja, als de volwassenen dat voorbeeld al niet willen geven gaat het nooit werken.
 
Avond! Zowel mn zusje met kind op bezoek geweest als mn broertje dus dat was gezellig. Lekker languit op de bank 😴
 
Ik snap die hele ‘to go’ mentaliteit toch niet.
Alsof we hier dood gaan als we een uurtje onderweg zijn.
Tankstations, kiosken en winkels met al hun wegwerp to go flesjes en mini verpakkingen.

Ik had vroeger onderweg van school naar huis echt niks nodig hoor. Thuis staat genoeg.
En dan al die mensen die ik onderweg in hun auto een ontbijd zie wegwerken….
Neem thuis eens de tijd. Of je eerste pauze op je werk.

Allemaal marketing en de meeste consumenten die daarin trappen.

Maar goed, zal wel weer ouderwets zijn.
 
Ik snap je helemaal Marcel en dan is het bij dat soort To Go winkels veel duurder dan wanneer je gewoon boodschappen doet dus het is nog zonde van het geld ook.
Ik betaal voor een kaasbroodje hier bij AH 0,99 euro maar bij de To Go in het UMCG 1,99.
 
Middag allemaal vanuit een zonnig Grunn.
 
Goedemiddag.

Vanmorgen op de terugweg van de huisarts liep ik langs eens viskraam. Dat rook goed.
Dus zojuist even een portie kibbeling gaan halen.
Die was goed zeg!
 
Middag Marcel en goede kibbeling is zeker lekker. Beter dan de diepvries met zwarte stukken erin. Het is niet goedkoop bij de kraam maar ja dan heb je wel goede vis.
 
Moi. Cambuur kan al aan de bak.
 
Nou de laatste skikleding aangeschaft en dan volgende week voor het eerst skiën :eek:
 
Goedenavond
Nog iemand wakker hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan