Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo even de Fusion van vers water voorzien en dan niksen.
 
Goede morgen :koffie: volop ☀️ hier
 
Moge heren en hier ook zonnig maar wel fris met 3 graden.
 
Mogge. Lunchtime in Eindoven de gekste.
 
Bijna middag, zaterdagmiddag zelfs. Voor een aantal een grond om wat beter gehumeurd te zijn omdat ze afstand kunnen nemen van hun bazen. Niet altijd voor de pensionado's. Soms blijven er toch opdrachtgevers in vrouwelijke dan wel mannelijke vorm aanwezig. Hier is trouwens geen van sprake van autobiografische elementen. Met een prima humeur groet ik u dus allen!
 
Middag heren. Ik lees net dat het bezoek van WA op Koningsdag bijna 1 miljoen hoger uitvalt dan begroot.
Waarom kan die man niet een feestje in de riante achtertuin thuis geven want dit is weggegooid geld waar we allemaal aan meebetalen.
 
Middag. De bak vakantieklaar maken en porties voer apart leggen voor de oppas.
 
Middag Lissa en als ik je niet meer spreek dan wens ik je alvast een fijne vakantie.
 
Middag heren. Ik lees net dat het bezoek van WA op Koningsdag bijna 1 miljoen hoger uitvalt dan begroot.
Waarom kan die man niet een feestje in de riante achtertuin thuis geven want dit is weggegooid geld waar we allemaal aan meebetalen.
Omdat hij het dan zelf moet betalen...
 
Jij bent dan ook geen koning. In zo'n geval is een koekoeksvader/moeder handig die een nazaat in een koninklijke wieg plaatst.
Tja beetje raar want ze hebben me ook niet gevraagd of ik dat wilde worden en al helemaal niet gezegd dat mn verjaardagsfeest dan betaald zou worden:DD:DD
 
Middag hier nu ook ff een paar bakjes onderhouden na m'n topic van een garnalenbakje weer vervuild te hebben met wat foto's.....:DD
 
Middag hier nu ook ff een paar bakjes onderhouden na m'n topic van een garnalenbakje weer vervuild te hebben met wat foto's.....:DD
Middag Lex en het is een schande al die vervuiling;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Daar zitten we dan
IMG_5589.jpeg
 
Oh gatsie zeg. Ik ben vanmiddag vergeten het slaapkamerraam dicht te doen. Hangt er nu een zware rooklucht van een of andere openhaard op de slaapkamer. Gebeurt me niet gauw.
 
Knijper op de neus Nicole;)

Slaap lekker allemaal en tot morgen.
 
Oh gatsie zeg. Ik ben vanmiddag vergeten het slaapkamerraam dicht te doen. Hangt er nu een zware rooklucht van een of andere openhaard op de slaapkamer. Gebeurt me niet gauw.
rooklucht of een openhaart . Als er een openhaard in jou slaapkamer hangt dan zie je toch nogal redelijk snel tenzij je de combinatie hebt hevig rooklucht van een openhaard die in jou slaapkamer hangt .
 
Ao, we sijn weer thuis. @jessicapilon , nee de wedstrijd was niet best. Maar t gaat om de puntjes. De dag was goed en gezellig. Het weer werkte ook daar aan mee. Nu ff zitten en dan toch lekker naar bed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan