Zo even de Fusion van vers water voorzien en dan niksen.
Omdat hij het dan zelf moet betalen...Middag heren. Ik lees net dat het bezoek van WA op Koningsdag bijna 1 miljoen hoger uitvalt dan begroot.
Waarom kan die man niet een feestje in de riante achtertuin thuis geven want dit is weggegooid geld waar we allemaal aan meebetalen.
Ja maar ik moet mn eigen feestjes ook zelf betalen Ben😉Omdat hij het dan zelf moet betalen...
Jij bent dan ook geen koning. In zo'n geval is een koekoeksvader/moeder handig die een nazaat in een koninklijke wieg plaatst.Ja maar ik moet mn eigen feestjes ook zelf betalen Ben😉
Waar gaat je bak naartoe? En heb je een arme oppas?Middag. De bak vakantieklaar maken en porties voer apart leggen voor de oppas.
Tja beetje raar want ze hebben me ook niet gevraagd of ik dat wilde worden en al helemaal niet gezegd dat mn verjaardagsfeest dan betaald zou wordenJij bent dan ook geen koning. In zo'n geval is een koekoeksvader/moeder handig die een nazaat in een koninklijke wieg plaatst.
Middag Lex en het is een schande al die vervuiling😉Middag hier nu ook ff een paar bakjes onderhouden na m'n topic van een garnalenbakje weer vervuild te hebben met wat foto's.....
Dankjewel John!Middag Lissa en als ik je niet meer spreek dan wens ik je alvast een fijne vakantie.
Ik kan alleen maar aan koude billen denkenDaar zitten we dan
Bekijk bijlage 371257
Noa LangDaar zitten we dan
Bekijk bijlage 371257
Ondanks dat het de verkeerde club is wens ik je toch veel plezierDaar zitten we dan
Bekijk bijlage 371257
en welke is de correcte ploeg dan ?Ondanks dat het de verkeerde club is wens ik je toch veel plezier
FC Twente natuurlijk 🔴😎en welke is de correcte ploeg dan ?
Nou 2-0 is niet al teveel tegen zo n tegenstander maar je de punten tellen en als je het maar gezellig hebt gehad.Daar zitten we dan
Bekijk bijlage 371257
rooklucht of een openhaart . Als er een openhaard in jou slaapkamer hangt dan zie je toch nogal redelijk snel tenzij je de combinatie hebt hevig rooklucht van een openhaard die in jou slaapkamer hangt .Oh gatsie zeg. Ik ben vanmiddag vergeten het slaapkamerraam dicht te doen. Hangt er nu een zware rooklucht van een of andere openhaard op de slaapkamer. Gebeurt me niet gauw.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.