Middag allemaal.
En toen las ik in de gauwigheid AH in plaats van HAGoedemorgen.
Potje gevuld, zo maar even langs de HA brengen.
Ja 1+1 gratis in de bonus🤣🤣Goedemiddag
En toen las ik in de gauwigheid AH in plaats van HA
Toch proef ik uit je reacties nu maar ook eerdere dat je werk maar een tijdrovende bijzaak vind. Vervroegde uittreding zal je wellicht gemoedsrust geven?Avond dames en heren, weekend bijna weer voorbij. Morgen mag ik weer naar mn werk 5km down the road.
Haha, middag Ben. Ik werk 30u, dat is al minder vergeleken met de 42 enkele jaren geleden. Dit houdt ik wel vol tot mn 67e hoop ik. En anders, in overleg met de huisbazin hier, misschien nog wel minder. 🙂 Maar ik heb geen hekel aan mn werk hoor. Alleen dat weekend vliegt altijd zo rap voorbij.Toch proef ik uit je reacties nu maar ook eerdere dat je werk maar een tijdrovende bijzaak vind. Vervroegde uittreding zal je wellicht gemoedsrust geven?
Succes met die liter. Moest destijds voor scan ook 1,5uur opmaken. Is geen lekker gevoel in de buik. En naderhand z**ken als een malle.Goedemiddag.
Leuke tafeltjes Albert, alleen minder handig met stofzuigen door die ring op de vloer.
Ik heb mezelf een liter water voorgezet.
Dat moet in een kwartier op. En over een uur de echo. Mag voordien niet naar het toilet.
Wij hebben een set van 3 en bij de randjes kun je prima even stofzuigen met een bekje of uiteinde steel als je die van de mond losmaakt. Ik heb er geen problemen mee maar ja ik ben dan nog wel erg lenig natuurlijkalleen minder handig met stofzuigen door die ring op de vloer.
Tja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. 😉Wij hebben een set van 3 en bij de randjes kun je prima even stofzuigen met een bekje of uiteinde steel als je die van de mond losmaakt. Ik heb er geen problemen mee maar ja ik ben dan nog wel erg lenig natuurlijk
Jammer want anders had je er ook nog mee kunnen schommelenTja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. 😉
Was nog nooit zo opgelucht geweest om naar het toilet te gaan…..Succes met die liter. Moest destijds voor scan ook 1,5uur opmaken. Is geen lekker gevoel in de buik. En naderhand z**ken als een malle.
Makkelijk gezegd van de vrouw, aangezien ik jou regelmatig hoor over stofzuigen en dweilen.Tja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.