Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, koffietijd, de storm is hier volgens mij amper merkbaar geweest. Nu waait het nog een beetje.
 
Avond dames en heren, weekend bijna weer voorbij. Morgen mag ik weer naar mn werk 5km down the road.
Toch proef ik uit je reacties nu maar ook eerdere dat je werk maar een tijdrovende bijzaak vind. Vervroegde uittreding zal je wellicht gemoedsrust geven?
 
De temperatuur is wat omhoog gegaan evenals mijn gemoedsstemming. Ik hou niet van winters en de daarmee gepaard gaande kou. Ik ben dus zelfs tegen winters! Er zijn mensen die winters opzoeken. Onder het mom van wintersport. Maar achteraf de verhalen aanhorend blijkt dat het genot van een of (veel) meer verwarmende drankjes evenveel of zelfs een groter belang vertegenwoordigde. Niets voor mij, dit alles. Maar mijn groet zal ik u niet onthouden; een fijne dag allemaal!
 
Toch proef ik uit je reacties nu maar ook eerdere dat je werk maar een tijdrovende bijzaak vind. Vervroegde uittreding zal je wellicht gemoedsrust geven?
Haha, middag Ben. Ik werk 30u, dat is al minder vergeleken met de 42 enkele jaren geleden. Dit houdt ik wel vol tot mn 67e hoop ik. En anders, in overleg met de huisbazin hier, misschien nog wel minder. :) Maar ik heb geen hekel aan mn werk hoor. Alleen dat weekend vliegt altijd zo rap voorbij.
 
Een goede maandagavond gewenst allen.
 
Avond binnenkomers en slaap lekker straks.
 
Goedemorgen
 
Goedemiddag. De tafeltjes ook binnen die we besteld hadden. Passend bij het tv meubel. Even in elkaar geschroefd. En klaar.
IMG_5557.jpeg
 
Middag Albert en leuke tafeltjes weer.
 
Middag John. Lido van vers water voorzien. Nu bakkie en dan even naar moeders toe om een paar boodschapjes te halen
 
Goedemiddag.

Leuke tafeltjes Albert, alleen minder handig met stofzuigen door die ring op de vloer.

Ik heb mezelf een liter water voorgezet.
Dat moet in een kwartier op. En over een uur de echo. Mag voordien niet naar het toilet.
 
Goedemiddag.

Leuke tafeltjes Albert, alleen minder handig met stofzuigen door die ring op de vloer.

Ik heb mezelf een liter water voorgezet.
Dat moet in een kwartier op. En over een uur de echo. Mag voordien niet naar het toilet.
Succes met die liter. Moest destijds voor scan ook 1,5uur opmaken. Is geen lekker gevoel in de buik. En naderhand z**ken als een malle.
 
alleen minder handig met stofzuigen door die ring op de vloer.
Wij hebben een set van 3 en bij de randjes kun je prima even stofzuigen met een bekje of uiteinde steel als je die van de mond losmaakt. Ik heb er geen problemen mee maar ja ik ben dan nog wel erg lenig natuurlijk:DD:DD
 
Wij hebben een set van 3 en bij de randjes kun je prima even stofzuigen met een bekje of uiteinde steel als je die van de mond losmaakt. Ik heb er geen problemen mee maar ja ik ben dan nog wel erg lenig natuurlijk:DD:DD
Tja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. ;)
 
Tja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. ;)
Jammer want anders had je er ook nog mee kunnen schommelen:DD
 
Succes met die liter. Moest destijds voor scan ook 1,5uur opmaken. Is geen lekker gevoel in de buik. En naderhand z**ken als een malle.
Was nog nooit zo opgelucht geweest om naar het toilet te gaan…..
 
Tja, ik wilde ze eigenlijk zwevend maken met kabels aan het plafond, zodat je makkelijker kunt stofzuigen en dweilen,maar daar is de vrouw het niet mee eens. ;)
Makkelijk gezegd van de vrouw, aangezien ik jou regelmatig hoor over stofzuigen en dweilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan