Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
De vorst is verdwenen temperatuur ruim boven 0.
Hier slechts 2 graden maar door de harde wind voelt het aan als -5 en er ligt ook nog dezelfde troep aan ijs op straat als gister. Nou een bui warme regen laat het wel verdwijnen:DD
 
Goedemorgen hier 4 graden boven nul maar door de wind lijkt het kouder nou ja dan binnen (19.5C) eens een lekkere beker of 2 koffie doen.
vanmiddag op verjaardag is de zondag ook zo weer voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Middag Lissa en het is koud met een harde wind.
 
Op de thermometer kijkend zie ik dat het dooi zou moeten zijn. De sneeuw die buiten ligt trekt zich er nu weinig van aan maar ik denk dat ze dit niet volhoudt. De sneeuw gaat dit verliezen. Nu hou ik helemaal niet van sneeuw dus ze kan geen hulp van mij verwachten wat ze denkelijk ook niet doet. Jullie mogen wel een grote van mij verwachten: Goedemiddag allemaal.
 
Middag Ben en hier gaat het ook erg traag maar goed de temp stijgt dus het zal wel snel weg zijn.
 
Ik dacht, heeft er iemand al eens een keertje legosteentjes in een filter als medium gebruikt.
 
Middag Albert.

Die zijn glad dus die bieden weinig houvast voor veel bacterien denk ik Edwin. Maar goed dat is meer een vraag voor waterchemie of fliters denk ik;)
 
Nou… in arnhem breekt een voetbalgevecht uit geloof ik… Tuig op de tribune..
 
Waarom kunnen een aantal mensen niet gewoon genieten van een potje voetbal., Ze verkloten het voor anderen :-( en ze kosten klauwen met geld.
 
Waarom kunnen een aantal mensen niet gewoon genieten van een potje voetbal., Ze verkloten het voor anderen :-( en ze kosten klauwen met geld.
Ja, snap ik ook niet. Ik ga zaterdag naar Eindhoven voor een potje, maar wel om te genieten. Dagje uit met Karin. Zou met Erik gaan,maar die had zn agenda niet bekeken, zit een weekend in de Ardennen met de Studentenvereniging.
 
Ja, snap ik ook niet. Ik ga zaterdag naar Eindhoven voor een potje, maar wel om te genieten. Dagje uit met Karin. Zou met Erik gaan,maar die had zn agenda niet bekeken, zit een weekend in de Ardennen met de Studentenvereniging.
Die E toch, hij geniet zo te lezen volop van het studentenleven. Wat fijn voor hem!
Jij veel plezier op de tribune. Gelukkig gaan te temperaturen omhoog.
 
Zeker geniet hij ervan. Hadden we niet echt verwacht van hem. Hij komt wat meer uit zn comfort zone. Zal de leeftijd wel zijn.
 
Nou… in arnhem breekt een voetbalgevecht uit geloof ik… Tuig op de tribune..
Tja bar slechte resultaten en dan uit men de frustratie weer eens denk ik. Het is erg jammer maar tegenwoordig lijkt het soms wel een bokswedstrijd op de tribunes.
 
Avond Lissa.

Nou Ajax heeft de 3 punten weer binnen en klimt langzaam aan hoger op naar de top 4.
 
Avond dames en heren, weekend bijna weer voorbij. Morgen mag ik weer naar mn werk 5km down the road.
 
Moge Lissa. Stevige wind met lichte regen hier.
 
Moge Marcel en dan maar weer afwachten dus. Succes.
 
Ja, we zullen zien wat er te zeggen valt.
 
Jes had vrijdag het potje ingeleverd ivm blaasontsteking maar de hoeveelheid bacterien was te laag voor een kuur dus die moet "uitzieken".
 
Moge Corne en hier weer wat rustiger qua wind maar het giet wel.
 
Goede morgen
Droog en ☀️ hier en rustig beter als afgelopen nacht toen de wind er met de tuinstoelen van door ging.
Inmiddels weer opgevist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan