Hier slechts 2 graden maar door de harde wind voelt het aan als -5 en er ligt ook nog dezelfde troep aan ijs op straat als gister. Nou een bui warme regen laat het wel verdwijnenDe vorst is verdwenen temperatuur ruim boven 0.
Hier slechts 2 graden maar door de harde wind voelt het aan als -5 en er ligt ook nog dezelfde troep aan ijs op straat als gister. Nou een bui warme regen laat het wel verdwijnenDe vorst is verdwenen temperatuur ruim boven 0.
Ochtendrood, water in de sloot!Goedesmorgens deze zondagmorgen. De vorst is verdwenen temperatuur ruim boven 0.
opmaken voor een storm? Of wordt het er 1 in een glas water.?
Mooie rode lucht zonet.
Bekijk bijlage 370983
Zondagen zijn nooit lui, ze rusten hooguit. Maar jij mag best de luiaard uithangen!🙂🙂🙂Goedemorgen Albert. Honden uit geweest en nu twijfel ik tussen bankhangen of echt wat gaan doen. Luie zondag.
Ja, snap ik ook niet. Ik ga zaterdag naar Eindhoven voor een potje, maar wel om te genieten. Dagje uit met Karin. Zou met Erik gaan,maar die had zn agenda niet bekeken, zit een weekend in de Ardennen met de Studentenvereniging.Waarom kunnen een aantal mensen niet gewoon genieten van een potje voetbal., Ze verkloten het voor anderen :-( en ze kosten klauwen met geld.
Die E toch, hij geniet zo te lezen volop van het studentenleven. Wat fijn voor hem!Ja, snap ik ook niet. Ik ga zaterdag naar Eindhoven voor een potje, maar wel om te genieten. Dagje uit met Karin. Zou met Erik gaan,maar die had zn agenda niet bekeken, zit een weekend in de Ardennen met de Studentenvereniging.
Tja bar slechte resultaten en dan uit men de frustratie weer eens denk ik. Het is erg jammer maar tegenwoordig lijkt het soms wel een bokswedstrijd op de tribunes.Nou… in arnhem breekt een voetbalgevecht uit geloof ik… Tuig op de tribune..
Ik wil eigenlijk de eerste helft van je reactie liken en het 2e niet....Avond Lissa.
Nou Ajax heeft de 3 punten weer binnen en klimt langzaam aan hoger op naar de top 4.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.