Avond Albert en zo hebben anderen nog plezier van de meubeltjes dus.
en hij verdiend er nog iets aan anders moest het naar de kringloopAvond Albert en zo hebben anderen nog plezier van de meubeltjes dus.
Iets naar de kringloop brengen vindt ik een goed plan want ook dan rouleert het en in de regel kan de nieuwe eigenaar het voor een klein prijsje kopen. Maar goed als je het zelf snel kwijt kan dan is dat natuurlijk een begrijpelijke keus.en hij verdiend er nog iets aan anders moest het naar de kringloop
Mwah. Kringloop wil tegenwoordig ook niet meer alles hoor. Maar voor €30 maken we nu een vrouw blij. En wij zijn het kwijten hij verdiend er nog iets aan anders moest het naar de kringloop
Dat klopt Albert en ik heb er ook enige jaren gewerkt en ze kijken wel naar wat goed in de markt ligt want anders liggen de magazijnen zo vol zonder dat het verkocht wordt.Mwah. Kringloop wil tegenwoordig ook niet meer alles hoor. Maar voor €30 maken we nu een vrouw blij. En wij zijn het kwijt
Gewerkt of aanwezig geweest ??Dat klopt Albert en ik heb er ook enige jaren gewerkt
John zat in het delegeer team.Gewerkt of aanwezig geweest ??
Jeetje zeg, je hebt heel wat gepost de laatste dagen maar ik lees maar weinig positieve postenGewerkt of aanwezig geweest ??
Nou ik hoefde niks te delegeren want ik had de inbreng kleingoed onder mn hoede en dat was lekker vrij werken destijds. Delegeren heb ik pas hier op het forum geleerd😉John zat in het delegeer team.
Was hier pas en je zei we hebben hier 3 forumbeheerders dus .........Jeetje zeg, je hebt heel wat gepost de laatste dagen maar ik lees maar weinig positieve posten
En ja dat was wel werken Stefan want we worden niet allemaal net als jou betaald voor enkel aanwezigheid
Ja dat zijn er nog 3 hoor en gelukkig is het een leuk clubje beheerders.Was hier pas en je zei we hebben hier 3 forumbeheerders dus .........
nog geen leuke mogen ontmoeten dus ik kijk er naar uit ?Ja dat zijn er nog 3 hoor en gelukkig is het een leuk clubje beheerders.
Ja ik heb het bij Mamamini gedaan in de Helpman destijds en veel mensen daar hadden inderdaad ook een beperking en dan is het mooi dat er zulke projecten zijn vindt ik.Ik ken het John. Mn schoonzusje werkt in stad ook in de kringloopwinkel, ze heeft sarcoïdose en kan dus geen normaal werk doen.
Nou volgens mij ken je Ed en Niels wel toch?nog geen leuke mogen ontmoeten dus ik kijk er naar uit ?
Dan heb je niet goed opgelet want die is al sinds 2012 lid en heeft best veel gepost.Niels niet
wist net dat ik een overhoring ging krijgen , maar verwittig me volgende maal zorg ik dat ik mijn les heb gestudeerd .Dan heb je niet goed opgelet want die is al sinds 2012 lid en heeft best veel gepost.
Ik wil je dan de volgende week graag overhoren over de leeftijd van de leden die in de chat en het GDT actief zijn😉wist net dat ik een overhoring ging krijgen , maar verwittig me volgende maal zorg ik dat ik mijn les heb gestudeerd .
Idem hier, maar zonder borrel maar een frisje.Avond , even een avondje bankhangen tv kieken en een borrel en een hapje...😊
komt door de sneeuwlaag Marcel. Hier iets aangenamer, maar wel frisjes. Ik hou er van.Goedemorgen.
Het is koud hier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.