Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert en zo hebben anderen nog plezier van de meubeltjes dus.
 
en hij verdiend er nog iets aan anders moest het naar de kringloop
Iets naar de kringloop brengen vindt ik een goed plan want ook dan rouleert het en in de regel kan de nieuwe eigenaar het voor een klein prijsje kopen. Maar goed als je het zelf snel kwijt kan dan is dat natuurlijk een begrijpelijke keus.
Mensen mikken tegenwoordig veel weg terwijl een groot deel best nog gebruikt kan worden dus verkoop via MP of de kringloop is alleen maar goed.
 
Mwah. Kringloop wil tegenwoordig ook niet meer alles hoor. Maar voor €30 maken we nu een vrouw blij. En wij zijn het kwijt
Dat klopt Albert en ik heb er ook enige jaren gewerkt en ze kijken wel naar wat goed in de markt ligt want anders liggen de magazijnen zo vol zonder dat het verkocht wordt.
Jullie hebben een ander blij gemaakt en kunnen voor die 3 tientjes wat leuks doen of wat lekkers eten bijvoorbeeld dus het mes snijdt aan 2 kanten.
 
Gewerkt of aanwezig geweest ??
Jeetje zeg, je hebt heel wat gepost de laatste dagen maar ik lees maar weinig positieve posten:deal:
En ja dat was wel werken Stefan want we worden niet allemaal net als jou betaald voor enkel aanwezigheid:DD:pp
 
John zat in het delegeer team.
Nou ik hoefde niks te delegeren want ik had de inbreng kleingoed onder mn hoede en dat was lekker vrij werken destijds. Delegeren heb ik pas hier op het forum geleerd;)
 
Jeetje zeg, je hebt heel wat gepost de laatste dagen maar ik lees maar weinig positieve posten:deal:
En ja dat was wel werken Stefan want we worden niet allemaal net als jou betaald voor enkel aanwezigheid:DD:pp
Was hier pas en je zei we hebben hier 3 forumbeheerders dus .........
 
Ik ken het John. Mn schoonzusje werkt in stad ook in de kringloopwinkel, ze heeft sarcoïdose en kan dus geen normaal werk doen.
 
Ik ken het John. Mn schoonzusje werkt in stad ook in de kringloopwinkel, ze heeft sarcoïdose en kan dus geen normaal werk doen.
Ja ik heb het bij Mamamini gedaan in de Helpman destijds en veel mensen daar hadden inderdaad ook een beperking en dan is het mooi dat er zulke projecten zijn vindt ik.
 
Dan heb je niet goed opgelet want die is al sinds 2012 lid en heeft best veel gepost.
wist net dat ik een overhoring ging krijgen , maar verwittig me volgende maal zorg ik dat ik mijn les heb gestudeerd .
 
Niels, uit het land van de reuzen… :)
 
wist net dat ik een overhoring ging krijgen , maar verwittig me volgende maal zorg ik dat ik mijn les heb gestudeerd .
Ik wil je dan de volgende week graag overhoren over de leeftijd van de leden die in de chat en het GDT actief zijn;)
 
Avond , even een avondje bankhangen tv kieken en een borrel en een hapje...😊
 
Hier zo een feestje van de zwager een straat verderop, maar geen puf nog om op te staan🥲
 
Zo naar bed en hopen dat het morgen wat beter gaat
 
Ik duik er ook zo in dus slaap lekker allemaal.
 
Goedemorgen
 
Mogge, beetje ijs voor de achterdeur wegschrapen. Gladde bedoening na de vorst vannacht. En zo oud papier nar de container brengen, en door na moeders. Verder beetje klusjes thuis.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen.

Het is koud hier.

20240120_091927.jpeg
 
Moge heren en ik heb het levendvoer weer in huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan