Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beterschap Stefan en maar hopen dat het snel achter de rug is. Wij hadden het op het eind van november alle 4.
 
Voor test moest ik 8 euro bij betalen en was wel benieuwd , alhoewel je zelf al iets kon voorstellen griepsymtomen , geen smaak en enorm vermoeid . Het ziektebeeld ( griep ) blijft zo 5 a 7 dagen maar de vermoeidheid gevoel kan van enkele weken tot maanden in je lichaam blijven hangen .
 
Zo dat is duur Stefan want hier kosten ze 2,49 en de laatste maanden is dan de 2e nog gratis ook.
Die vermoeidheid kun je inderdaad lang blijven voelen.
 
Zo dat is duur Stefan want hier kosten ze 2,49 en de laatste maanden is dan de 2e nog gratis ook.
Hier is dat test via HA met zo'n lange staaf in de neus en niet een sneltest want die sneltesten kosten hier ook geen drol .

Die vermoeidheid kun je inderdaad lang blijven voelen.
Daar heb jij al last van van voor corona .
 
Hier is dat test via HA met zo'n lange staaf in de neus en niet een sneltest want die sneltesten kosten hier ook geen drol .


Daar heb jij al last van van voor corona .
Ja maar bij de test die we hier kopen zit ook zo n fijne lange stok om in je hersenen te peuteren hoor. Jij bedoeld denk ik de PCR test maar beide hebben zo n fijne stok.
 
Waarom denk je dat hij 4x om mn nek geslagen is want anders sleept dat de hele dag over de grond🤣🤣
 
Waarom denk je dat hij 4x om mn nek geslagen is want anders sleept dat de hele dag over de grond🤣🤣
Geen idee waarom je een stokje viermaal om je nek draait en eigenlijk wil ik dat ook niet weten .
 
Avond allemaal.

Geen idee waarom je een stokje viermaal om je nek draait en eigenlijk wil ik dat ook niet weten .
Nu je toch thuis zit met corona heb je genoeg tijd om daar goed over na te denken:DD:DD
 
Avond. Lekker op de bank, onder een fleece deken.
 
Avond Albert en ik lig ook lekker met een deken op de bank.
 
Net gekeken, zoals het er nu uit ziet gaat het zondag dooien.

LOL, zit net te kijken naar KNMI waarschuwingen. Staat bij Limburg dat het plaatselijk glad kan zijn door sneeuwRESTEN.
Ja die resten van 10-15 cm heheheh.
Sneeuwresten. Ha ha. Een pak van 15 tot 20 cm hier.
Alleen hoofdwegen zijn schoon. De rest is drama.
Zal hieronder wat winterse taferelen posten.
 
Hieronder wat plaatjes van de ’sneeuwresten’
Let vooral op de prullenbak op foto 2.

20240118_080027.jpeg
20240118_080302.jpeg
20240118_092742.jpeg
IMG_3132.jpeg
 
@biljoenblik Bij jullie ligt zo te zien veel meer dan bij ons en hier valt het lopen door verse sneeuw al flink tegen. Maar het is genoeg wat hier ligt 🙂 Vraag dat ook maar eens aan de kleinste hond 😆.
Ik vind het prachtig om te zien, hoe ellendig het ook is als je de deur echt uit moet.
 
Mogge, zal zo eens door de 1cm! sneeuw ploeteren naar de auto, om naar het werk te gaan. Rustig vandaag, we zijn maar met zn 3en. Om 12u lekker op huus an om weekend te houden.
 
Moge Albert en ze waarschuwen voor gladheid.
 
Mogguh! Hier sinds gisteren geveld door een fikse buikgriep, het heerstte op de afdeling. Vandaag rustig aan zodat ik morgen weer kan gaan werken
 
Je bent al weer lekker crea bezig Albert😉
 
Goedemorgen! Lekker thuis werkdagje en afsluiten wanneer ik er genoeg van heb :DD
 
@biljoenblik Bij jullie ligt zo te zien veel meer dan bij ons en hier valt het lopen door verse sneeuw al flink tegen. Maar het is genoeg wat hier ligt 🙂 Vraag dat ook maar eens aan de kleinste hond 😆.
Ik vind het prachtig om te zien, hoe ellendig het ook is als je de deur echt uit moet.
Ik vind het ook wel mooi, als je geen verplichtingen hebt.
Het is heelaas in dit land, ook al wordt het aangekondigd. Dat ze mensen niet vroegtijdig naar huis sturen.

Maar goed, morgen weekend. Dus dan gaan wel een paar mooie wandelingen door het Heuvelland maken.
De sneeuw zal nog wel even blijven liggen.
 
Hier is een kleine centimeter gevallen maar ja het wordt 4 graden met wat zon dus dat zal dan wel weer snel weg zijn (gelukkig).
 
Ik wordt zo even op het werk afgezet. Vanavond gaan bowlen en tappas eten met de colega’s.
Vanavond wordt ik dan weer opgehaald.

@NicoleE Het is in Sittard. Centerpocket en La Cantina.
 
Ach die was er om 5 en 7 uur al uit met me en dat gaat prima hoor maar ja op de fiets moet je wel oppassen.
 
Moge Stefan.

Hier de bak met Sluiers even van vers water voorzien en nu de planten in de Fusion nog ff doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan