Beterschap Stefan en maar hopen dat het snel achter de rug is. Wij hadden het op het eind van november alle 4.
Hier is dat test via HA met zo'n lange staaf in de neus en niet een sneltest want die sneltesten kosten hier ook geen drol .Zo dat is duur Stefan want hier kosten ze 2,49 en de laatste maanden is dan de 2e nog gratis ook.
Daar heb jij al last van van voor corona .Die vermoeidheid kun je inderdaad lang blijven voelen.
Ja maar bij de test die we hier kopen zit ook zo n fijne lange stok om in je hersenen te peuteren hoor. Jij bedoeld denk ik de PCR test maar beide hebben zo n fijne stok.Hier is dat test via HA met zo'n lange staaf in de neus en niet een sneltest want die sneltesten kosten hier ook geen drol .
Daar heb jij al last van van voor corona .
Ja maar bij de test die we hier kopen zit ook zo n fijne lange stok om in je hersenen te peuteren hoor.
Geen idee waarom je een stokje viermaal om je nek draait en eigenlijk wil ik dat ook niet weten .Waarom denk je dat hij 4x om mn nek geslagen is want anders sleept dat de hele dag over de grond🤣🤣
Nu je toch thuis zit met corona heb je genoeg tijd om daar goed over na te denkenGeen idee waarom je een stokje viermaal om je nek draait en eigenlijk wil ik dat ook niet weten .
Sneeuwresten. Ha ha. Een pak van 15 tot 20 cm hier.Net gekeken, zoals het er nu uit ziet gaat het zondag dooien.
LOL, zit net te kijken naar KNMI waarschuwingen. Staat bij Limburg dat het plaatselijk glad kan zijn door sneeuwRESTEN.
Ja die resten van 10-15 cm heheheh.
Misschien heb ik het gemist, maar is dit in het zuiden vh land?Hieronder wat plaatjes van de ’sneeuwresten’
Let vooral op de prullenbak op foto 2.
Bekijk bijlage 370870Bekijk bijlage 370871Bekijk bijlage 370872Bekijk bijlage 370873
Ja, gewoon hier in de achtertuin.Misschien heb ik het gemist, maar is dit in het zuiden vh land?
Ik vind het ook wel mooi, als je geen verplichtingen hebt.@biljoenblik Bij jullie ligt zo te zien veel meer dan bij ons en hier valt het lopen door verse sneeuw al flink tegen. Maar het is genoeg wat hier ligt 🙂 Vraag dat ook maar eens aan de kleinste hond 😆.
Ik vind het prachtig om te zien, hoe ellendig het ook is als je de deur echt uit moet.
Pas maar op John.Hier is een kleine centimeter gevallen maar ja het wordt 4 graden met wat zon dus dat zal dan wel weer snel weg zijn (gelukkig).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.