Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er al heel lang niet meer geweest, laatste keer heette het Ernesto’s. Eigenaar is bij mijn weten dezelfde. Ik hoor niets anders dan nog steeds lovende kritieken.

Veel plezier!
Woont die Marcel nu bij jou in de buurt ?
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag, weekend. De sneeuw ligt er nog al dooit het al wel langzaam weg uit de plekken waar de zon komt.
zal eerst eens gaan kleien om bolletjes te draaien voor de planten in de Lido. En verder nog niet veel in de agenda staan geloof ik.
 
Middag Albert en al een beetje opgeknapt?
 
Hier bezig met de upgrade van het binnen netwerk naar cat 6
Nu eerst :koffie:voordat ik op knieën ga:eek:om kabels eindelijk eens weg te werken zoals het hoort;) (oude meuk ligt al zon 17 jaar in de weg)
Mochten jullie een tijdje niets lezen zit ik waarschijnlijk vast in de kruipruimte ;):DD:DD:DD
IMG_20240119_150049.jpg
 
De werk week zit er gelukkig weer op.
Alvast voor iedereen een fijn weekend gewenst.
 
Middag. Ff tv kastje aan de muur gehangen. Oude meubel dr uit via FB groep. Rest nog wel de kabels even wegwerken en de plint aanpassen.
IMG_5544.jpeg
 
Middag. Ff tv kastje aan de muur gehangen. Oude meubel dr uit via FB groep. Rest nog wel de kabels even wegwerken en de plint aanpassen.
Bekijk bijlage 370892
Mooi meubel Albert. Kabels, begin mij er niet over. Vaak een flinke uitdaging ze weg te werken.
 
Mooi meubel Albert. Kabels, begin mij er niet over. Vaak een flinke uitdaging ze weg te werken.
Dank je. Meubella. Nog geen €130,—. Zelf monteren. 140 breed.
En die kabels op deze manier ff fixen.

956b53de-7ea3-4e93-996a-f621a6c262ef.jpeg
 
Kun je die kabels niet gewoon wegknippen dan:juggle::juggle:
 
Nou met een beetje fantasie moet je toch een eind kunnen komen Albert en het scheelt ook nogeens een hoop stroom;)

Maar zonder gekheid het ziet er netjes uit en je kan nu weer jaren vooruit.
 
nog steeds dezelfde opmerkingen blijkbaar .......
Ja dat zijn dingen die ik van jou heb geleerd en dat krijg je er niet zomaar uit hoor. Jes is al vanaf 2017 bezig maar ziet weinig vooruitgang:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik snap ook niet helemaal dat John nog steeds aquaria en internet etc heeft draaien als hij overal de kabels af knipt.
Draadloos internet hebben we hier ook al Albert en ik tap illegaal het signaal af bij de buurvrouw:DD
 
Ik snap ook niet helemaal dat John nog steeds aquaria en internet etc heeft draaien als hij overal de kabels af knipt.
Regel 1 bij John : lekker gezellig niks doen .
Regel 2 bij John : Bij twijfel zie regel 1 .

Omwille van die reden werkt alles nog .
 
Ja dat zijn dingen die ik van jou heb geleerd en dat krijg je er niet zomaar uit hoor. Jes is al vanaf 2017 bezig maar ziet weinig vooruitgang:ROFLMAO::ROFLMAO:
Wist niet dat ik jou iets had geleerd maar bij deze zal ik dan maar mijn factuur sturen
 
Wist niet dat ik jou iets had geleerd maar bij deze zal ik dan maar mijn factuur sturen
Ja prima en ik wil je graag betalen met potjes geduld als dat mogelijk is. Vergeet de BTW niet:DD:DD
 
Avond, en de tv meubel en salontafel zijnal verkocht. Pasten alleen niet beide in de BMW station. Dus zondag komen ze nogmaals langs om het meubel te halen. En we hebben nu 2 ronde tafeltjes besteld die bij het nieuwe meubel passen.
af en toe vernieuwen is leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan