Avond Albert en hier ook lekker op de bank onder een deken.
Sterkte Albert.Wel met 38.5 op de thermo….
Beterschap 💐Ja. Trusten
John. Ben je voor. Ik lig al. Wel met 38.5 op de thermo….
Nou, dat gebeurt maandag “al”. Tot dan vriest het hier.Mooie witte wereld maar goed de temp gaat flink omhoog en dan heb je weer schone straten.
Tot morgen allemaal.
Beterschap!Ja. Trusten
John. Ben je voor. Ik lig al. Wel met 38.5 op de thermo….
Vrijdag en zaterdag is het hier +4 zie ik net. Wel in de nacht -2.Nou, dat gebeurt maandag “al”. Tot dan vriest het hier.
Beterschap!
Ben een bikkel John. Soms te hard voor mezelf.Mooi dat je nog wel aan het werk bent Albert
Mn moeder zei altijd vroeger had je houten schepen en ijzeren kerels en daar ben jij er nog een van dus😉Ben een bikkel John. Soms te hard voor mezelf.
Net gekeken, zoals het er nu uit ziet gaat het zondag dooien.Vrijdag en zaterdag is het hier +4 zie ik net. Wel in de nacht -2.
Beterschap Albert en hopelijk geen corona zoals ik heb deze week .middag, thuis aan de
Beterschap Stefan, ik test niet meer. Gewoon een zware verkoudheid denk ik. Ben weer koortsvrij, alleen nog behoorlijk snotterig.Beterschap Albert en hopelijk geen corona zoals ik heb deze week .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.