Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Hier was het zonnig vandaag. Want ja, moest weer werken.
En nu is het alweer goed koud buiten.
Avond Marcel.. misschien stoppen met werken? Of minder gaan werken? Kan je ook vaker genieten van het mooie weer, of van minder mooi weer.😎😛😉

ik heb vanmiddag ook genoten vd zon tijdens de wandeling. Ja, ik werk maar 30u per week. Zou nooit meer weer uren willen gaan werken.
 
Avond Marcel.. misschien stoppen met werken? Of minder gaan werken? Kan je ook vaker genieten van het mooie weer, of van minder mooi weer.😎😛😉

ik heb vanmiddag ook genoten vd zon tijdens de wandeling. Ja, ik werk maar 30u per week. Zou nooit meer weer uren willen gaan werken.
Per 1 februari wordt het 36 uur. Dus om de week de vrijdag vrij.
Heb kunnen bedingen dat mijn loon niet minder wordt, dus dat is wel netjes.
 
Denk dat het ’boven de rivieren’ wel mee gaat vallen met de sneeuw.
 
Avond! Net nog even bij de lfs wezen kijken naar kuhliis, die zijn ook wel erg leuk........
 
Mogge deze woensdag de 17e januari. Het is weer frisjes buiten met een gevoelstemp van bijna -7.
de zaag voor 12u mee naar mn werk.
IMG_2920.jpeg
 
Moge Albert. Hier zijn de straten in de buurt flink glad maar waar gestrooid is daar is goed te rijden.
 
Goedemorgen.

Koud en wit hier.
 
Goedemorgen.

Koud en wit hier.
Ik ben eens benieuwd Marcel, als ik naar het kaartje op Weerplaza kijk dan gaat het hier eerder sneeuwen dan het middaguur. Rond een uur of 10?
Ik had gisteravond oud papier buiten gezet, verkeerde dag realiseerde me toen ik al in bed lag. Net maar gauw binnen gehaald, voordat er een pak sneeuw op zou liggen. Als dat gaat smelten op karton, heb je geen oud papier mee maar pap.
 
En een goedemorgen natuurlijk!
 
Goedemorgen nog steeds wit en koud hier buiten dus :koffie:
 
Moge Jaap en hier ook weinig verandering buiten maar na het weekend kan het 12 graden worden.

Nou bijna half dus laat ik ook alvast iedereen maar een goedemiddag toewensen.
 
Zaag….. zaag….. zaag. Ja het is weer gelukt.
 
Middag Albert en je hebt ook een wolk geraakt want er komt nu sneeuw uit de lucht:DD
 
Maandag sneeuwde het fors dus bedacht ik, "als de dag niets wordt kan ik net zo goed naar de tandarts gaan". Nu had ik daar ook een afspraak dus dat kwam goed uit. Gisteren sneeuwde het ook maar om nu weer naar de tandarts te gaan leek me wat overdreven. Vandaag heeft het nog niet gesneeuwd maar alles blijft wel wit vanwege de vorst. Vandaag dacht ik trouwens niet meer aan die tandarts. Het is tenslotte ook niet mijn vriend. Maar jullie wel en daarom: Een fijne dag allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Middag
Hier druk bezig de 250 aan schoonmaken/verversen schoonmaken is gebeurt dus nu verversen aan de beurt gezien de tijdsduur daarvan.:koffie:😉
 
Middag Jaap en Ben.
Hier is het ook grijs maar droog.
 
Middag Nicole. Nou hier vanmorgen een paar vlokjes gezien maar dat was ook alles.
Laat de zooi maar snel wegdooien.
 
Middag Nicole. Nou hier vanmorgen een paar vlokjes gezien maar dat was ook alles.
Laat de zooi maar snel wegdooien.
Het is wel even leuk, maar niet als je weg moet met auto of fiets. Als voetganger is het nu goed te doen, alleen bij het oversteken van wegen opletten en goed kijken waar de stoeprandjes zouden kunnen liggen.

Ik heb mijn anti-slip-ijzers, of hoe deze dingen ook heten, maar eens uit de kast gehaald. Ik moet er natuurlijk uit met de honden. Mocht het echt glad worden dan liggen ze voor het grijpen.

Ik denk dat bij Marcel veel meer valt.
 
Ja die slipijzers zie je weinig meer volgens mij en ik herinner me wel dat mn moeder ze lang geleden nog had. Dat klikt zo lekker op de schone stukken stoep.
 
Ja die slipijzers zie je weinig meer volgens mij en ik herinner me wel dat mn moeder ze lang geleden nog had. Dat klikt zo lekker op de schone stukken stoep.
Ik had ze aangeschaft toen ik met 30 kg hond liep. Een gekke sprong als een jong bokje uit vreugde over de sneeuw en je zou zo onderuit gaan. ANWB verkoopt ze gewoon.
 
Hier vooralsnog geen sneeuw, benieuwd of de wedstrijd psv - twente vanavond wel doorgaat :DD
 
middag, geen sneeuw. Wel koud.. en ik voel me belabberd, hartstikke verkouden. Wel gewoon aan het werk gewoon. Ben geen doetje..
 
Ik ben eens benieuwd Marcel, als ik naar het kaartje op Weerplaza kijk dan gaat het hier eerder sneeuwen dan het middaguur. Rond een uur of 10?
Ik had gisteravond oud papier buiten gezet, verkeerde dag realiseerde me toen ik al in bed lag. Net maar gauw binnen gehaald, voordat er een pak sneeuw op zou liggen. Als dat gaat smelten op karton, heb je geen oud papier mee maar pap.
En nog steeds benieuwd??

Wat een rotzooi zeg. Max 50 op de snelweg. Heb er 45 minuten over gedaan om thuis te komen. Stukje van 15 minuten.
Nu weet ik ook gelijk weer waarom ik een pesthekel aan sneeuw heb.

Als je de hele dag thuis kunt blijven en vanachter de gerania de witte zooi kunt bewonderen is het misschien leuk.
Maar als je ook maar je voordeur uit moet.....

Morgen de wekker maar 1 uur later zetten. Laat een ander de weg eerst maar vrij maken.
Maandag valt de dooi in, dus hopelijk is die zooi dan snel weg.
 
Wat een rotzooi zeg. Max 50 op de snelweg. Heb er 45 minuten over gedaan om thuis te komen. Stukje van 15 minuten.
Nu weet ik ook gelijk weer waarom ik een pesthekel aan sneeuw heb.
Fijn dat je in elk geval goed thuis bent gekomen.

Als je het verkeer in moet is het heel vervelend, zacht uitgedrukt. De kans op een schuiver is nog eens aanzienlijk ook.
Ik als voetganger houd op kruisingen, als een auto mijn richting op af slaat, mijn hart vast. Niet dat ze doorschuiven de stoep op.

De fiets laat ik lekker staan hoor. Wat ik morgen moet doen gaat met de benenwagen.


Als je de hele dag thuis kunt blijven en vanachter de gerania de witte zooi kunt bewonderen is het misschien leuk.
Maar als je ook maar je voordeur uit moet.....
Te voet is het hier nog te doen. Nog niet glad. Ik zag net werknemers van een bedrijf voor de deur hun autoruiten schoonmaken. Wat een ellende om nu naar huis te moeten rijden.


Maandag valt de dooi in, dus hopelijk is die zooi dan snel weg.
Wat ik zelf heel vervelend vind is overdag dooi en 's nachts vorst. Dan worden de stoepen en wegen gegarandeerd een ijsbaan.
 
Avond allemaal. Hier hebben we eigenlijk een droge dag gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan