Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Hier volgen de buien elkaar achter elkaar op. Natte sneeuw prut volgens mijn observatie.
 
Middag Albert en hier is het niet veel anders met af en toe wat zon.
 
Middag hier zon met hagelbuien kort om weer om je binnen te vermaken.
Poezen beest denkt er met zo over
IMG_20240115_134514.jpg
 
Wat een schatje Jaap en hoe oud is de poes?
 
Goedemiddag,
hier de ene na de andere harde sneeuwbui en er blijft amper wat liggen. En wat er ligt zal straks alleen maar voor gladde stoepen zorgen. Het is nu net boven nul namelijk dus dooi... en als het straks gaat vriezen 🙄 kun je schaatsen op de stoepen.

Maar vooralsnog zit ik lekker binnen :koffie:
 
Leg de lange latten dus maar klaar Nicole.
 
Bakske koffie gehad, denk dat we niks meer gaan doen verder. Of er moet nog een gaatje komen in de buien om een wandeling te doen.
 
Goedenavond.

Hier vanmorgen alles flink onder gesneeuwd. Dus moest de auto eerst sneeuwvrij maken.
Glad was het niet. Maar verse sneeuw is niet glad.

Vandaag veel sneeuwbuien over getrokken. Maar bleef niet liggen.

Nu begint het te vriezen, dus het zal wel glad worden.
 
Avond! Helaas weer een dode cory gevonden, nog 6 van de 10 over:'(
 
Goedenavond.

Hier vanmorgen alles flink onder gesneeuwd. Dus moest de auto eerst sneeuwvrij maken.
Glad was het niet. Maar verse sneeuw is niet glad.

Vandaag veel sneeuwbuien over getrokken. Maar bleef niet liggen.

Nu begint het te vriezen, dus het zal wel glad worden.
Toen ik om 19 uur met de honden buiten liep vond ik het al verraderlijk glad. Op de stoepen maar zeer ook op de wegen. Elke straat waar ik liep glinsterde het wegdek.
En dan nog zijn er automobilisten die max 30 km/h uitleggen als 30 km/h per wiel.

Dat ze zich zelf in gevaar brengen hiermee hebben ze zelf aan de hand. Maar het erge vind ik dan dat ze niets vermoedende mensen er ook in kunnen betrekken.

Na dit “opbeurende” praatje wens ik jullie allemaal een welterusten.
 
Toen ik om 19 uur met de honden buiten liep vond ik het al verraderlijk glad. Op de stoepen maar zeer ook op de wegen. Elke straat waar ik liep glinsterde het wegdek.
En dan nog zijn er automobilisten die max 30 km/h uitleggen als 30 km/h per wiel.

Dat ze zich zelf in gevaar brengen hiermee hebben ze zelf aan de hand. Maar het erge vind ik dan dat ze niets vermoedende mensen er ook in kunnen betrekken.

Na dit “opbeurende” praatje wens ik jullie allemaal een welterusten.
Ja. Slaap lekker en kijk uit op straat met de doggies.
 
Ben je werkelijk zo betrokken of alweer in slaap met de mattenklopper😀
 
Hier ligt een dun laagje sneeuw maar verder niet glad in de straat.
 
Goedemorgen.

Hier is het weer goed wit. Moet de auto weer gaan afvegen.

Gelukkig liggen er nog genoeg kerstbomen buiten. Dus het plaatje is compleet.
 
Morgen allemaal. Hier is het nog donker. Zal wel zo zijn omdat ik de gordijnen dicht heb. 🙄
 
Middag allemaal en hier is de sneeuw deels al aan het wegsmelten. Af en toe wat zon maar overwegend bewolkt.
 
Middag, lekker zonnetje. De klusjes zijn eerst klaar. De Vogel’s muurbeugel vd tevee weer aan de muur gemaakt. Nu binnenkort een ander tv meubel voor aan de muur nog. En na de koffie een wandeling maken.
 
Middag Albert en hier is het ook zonnig voor zolang het duurt.
 
Middag hier is de sneeuw nog niet weg dus dat wordt wat vanavond temp zakt hier al rap onder 0*C dus gladde wegen
 
Middag Jaap en ja hier zal het morgen ook wel glibberen worden hoor.
 
Middag, was ook hier glibberen op t fietsje naar het werk vanmorgen, maar ach ook wel weer leuk toch een beetje wintergevoel( en ben niet op m'n bek gegaan....)😆
 
Middag Lex en maak je alvast maar op voor morgenvroeg😊
 
Nou half 6 ongeveer dus ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.
 
Goedenavond.

Hier was het zonnig vandaag. Want ja, moest weer werken.
En nu is het alweer goed koud buiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan