Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist niet dat dit forum overgenomen werd door Italianen:pp
Het enige wat ik ken is non sputtare nella carrozza :DD
Maar daar schiet je op vakantie ook helemaal niks mee op😆
 
Grazie mille.

Practicare per le vacanze estate? Dove andrà il viaggio quest’anno? Tornerai sul Lago di Garda?
No. Les Ardennes à julio augusto.


Toch maar Nederlands. Dat vertalen duurt te lang
 
De tuinvogels even verwennen naast mezenbollen en pindakaas. Uiteraard ook drinkwater
IMG_5529.jpeg
IMG_5528.jpeg
IMG_5527.jpeg
 
Dat wordt dus een hele andere vakantie. Hopen op mooi weer. Gaat het een actieve (wandel)vakantie worden?
We zijn er nog niet uit… zal ergens een natuurvakantie worden waarschijnlijk. Dus wandelen. Of we blijven alsnog in NL en dan gaan de fietsen mee.
 
We zijn er nog niet uit… zal ergens een natuurvakantie worden waarschijnlijk. Dus wandelen. Of we blijven alsnog in NL en dan gaan de fietsen mee.
Heerlijk, ik ben wel fan van de Ardennen. Al eens aan de Luxemburgse Ardennen gedacht?
 
Middag na stofzuiger en dweil gebeuren wasmachine vullen en leeg halen en de was ophangen eerst maar eens:koffie:
 
Avond beide en jullie caps lock toets hapert:DD:DD
 
Typ-ex gebruiken. 🙂😉
Ach gelukkig krijgen wij de inkt die we gebruiken met het typen gratis als beheerder dus voor mij is verspilling niet zo erg. Maar ja Albert moet weer een uur extra werken nu de cartridge eerder leeg is:DD
 
Ach gelukkig krijgen wij de inkt die we gebruiken met het typen gratis als beheerder dus voor mij is verspilling niet zo erg. Maar ja Albert moet weer een uur extra werken nu de cartridge eerder leeg is:DD
De moderne mens gaat met de tijd mee en gebruikt een vulpen. 😀😀
 
Avond! Mooi wedstrijdje twente gezien in het stadion en nu heerlijk languit op de bank
 
Goedemorgen.

Het sneeuwt in belgisch limburg.
 
Moge Marc en Andre en hier +4 graden met zostraks een beetje lichte regen.
 
Moge Corne.

Hier is het droog met een zonnetje en 4 graden maar ja dat houden we niet zo volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan