Moge Marc en jij ook een fijn weekend.
Ik heb oordopjes met noise cancelling. 😉🙂dus straks lekker rommelen in huis.
Ja, jullie wilden toch geen kou en vorst meer? Dus daarmee is de zon ook vertrokken.. 🙂😉😉Goedemorgen.
Het is weekend, dus de zon is ook ergens anders…
Ik wil wel kou hoor. Liever -10 dan 3 graden.Ja, jullie wilden toch geen kou en vorst meer? Dus daarmee is de zon ook vertrokken.. 🙂😉😉
Helemaal gelijk mee al is het slechter voor de portemonneeIk wil wel kou hoor. Liever -10 dan 3 graden.
Ben dat grijze weer echt scheitbeu. Is nu al weken grijs en nat.
Koop ook maar alvast een wortel voor de sneeuwpop die je gaat makenhttps://www.nu.nl/weerbericht/62976...witte-kerst-lokaal-wel-witte-blue-monday.html
Dat wordt sneeuwballen gooien🤣🤣🤣
Die heb ik wel liggen want die krijgt het konijn altijd hoor.Koop ook maar alvast een wortel voor de sneeuwpop die je gaat maken
Nawww, wat jammer weer. Had ik me nou zo op verheugdNou ik hoop dat je er niet teveel last van hebt want ik ga je niet masseren hoor
buon pomeriggio Signorina. 🙂Goedenmiddag
Grazie mille.buon pomeriggio Signorina. 🙂
Nessuno capisce questo stupido discorso.Grazie mille.
Practicare per le vacanze estate? Dove andrà il viaggio quest’anno? Tornerai sul Lago di Garda?
Je Italiaans gaat goed! 'Non capisco' is vaak het eerste wat de Nederlands kennen 😊. Als Nederlander moet je nog 1 zinnetje beheersen en dan kom je er wel: "quanto costa". De variant op "wij Zeeuwen bent zunig".Nessuno capisce questo stupido discorso.
Uh oh... zal terug gaan naar het Nederlands voordat we leden kwijt raken.Nederlandstalig Aquaforum 🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.