Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Er is hier allemaal wit spul uit de lucht komen vallen.

En, nee bepaalde types hoeven er niet op af te komen. Het geeft alleen een koude neus. Geen andere bijwerkingen.
 
Moge Marcel en hier nog droog en zonnig hoor.
 
Mogguh, nou zojuist plenste het hier behoorlijk en het is koud. Thermo geeft 3 graden aan.
 
Moge Albert en hier een strak blauw hemel met zon. Net even heerlijk gewandeld met de hond.
 
Middag allemaal vanuit een zonovergoten Grunn.
 
Hier ook een zonnetje en droog, bijna voorjaar................. ( oké oké dat is dan weer lichtjes overdreven....)🙂
 
Moeten we dat geloven? plaats eerst maar eens een foto dan….:regen:
Niet meer nodig want de zon is nu bij Lex en hier wordt het bewolkt. Ach zolang het niet vriest...............................
 
Hou je die bewolkte natte zooi wel daar, ben net aan het bijbruinen hier.....:DD:DD
Ja dat deed ik vanmorgen dus ook Lex en nu zit ik met een wit en een bruin been:DD
 
Als gewoonlijk schijnt de zon hier ook. Niet zichtbaar als een hemellichaam maar het verzorgt gelukkig het daglicht. Wolken zijn er ook maar die verzorgen tot nu toe overbodige natheid. Daarbij is de temperatuur ook niet om naar huis te schrijven. Dat wat het weer ter plaatse aangaat. Goedemiddag allemaal!
 
Middag Ben en hier ook een flinke bui gehad maar nu zien we de zon weer schijnen.
 
Middag, de 020-ers hebben ook weer mazzel gehad in Deventer. Met wat hulp van Polletje van Boekel.
 
Tja Albert maar goed tegen de club op plek 6 viel me dat niet tegen. Ook PSV was niet best tegen een laagvlieger als Excelcior met 3-1 thuis.
Vooral het laatste deel was niet best in Eindhoven.

Maar goed Ajax staat op de beoogde 5e plek en ik denk dat er niet veel meer inzit dit seizoen dus nu moeten ze een paar versterkingen aantrekken en als dat Henderson als eerste wordt dan hebben ze een ervaren regisseur erbij. Komt ie niet dan kan ik altijd nog inspringen🤣🤣
 
Avond! Net een beetje onderhoud gepleegd aan de bak en verder een lekker lui dagje
 
Weekend bijna weer voorbij, morgen mag ik de collega’s verblijden met mn aanwezigheid
 
Weekend bijna weer voorbij, morgen mag ik de collega’s verblijden met mn aanwezigheid
Avond Albert. Ik mag hopen dat de collega s jou ook verblijden met hun aanwezigheid😉
 
Goedemorgen John.. nog ff en je draait het dag en nachtritme om.

het sneeuwt hier behoorlijk, bij amper 1 graad boven nul.
 
Moge heren en hier +4 graden met om 6 uur nog een buitje. Wel een stevige wind.
 
Mogguh! Hier 0 graden, zojuist met samen geknepen billen onderweg de kids naar school gebracht ivm hevige sneeuwval. Dat wordt zodadelijk terug file rijden
 
Moge Amanda en hier 2 graden en de hagelbui veranderd nu dus in drap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan