Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelofelijk dat ze dit nu pas hebben onderzocht zeg:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

 
Goedemiddag

Ongelofelijk dat ze dit nu pas hebben onderzocht zeg:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

John, als ze al dat onderzoeksgeld aan mij hadden gegeven had ik ze heel snel kunnen vertellen dat geiten aan je stem kunnen horen bla bla...
Wat een verrassing!
 
Goedemiddag


John, als ze al dat onderzoeksgeld aan mij hadden gegeven had ik ze heel snel kunnen vertellen dat geiten aan je stem kunnen horen bla bla...
Wat een verrassing!
Ja dit onderzoek was een zeer zinnig onderzoek:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag, werkdag weer voorbij, nou ja 4,5 urige werkdag dan. Morgen weer verder.
zo eerst even naar de Wildkamp voor een zak filterzand. En langs de drogist voor een potje waterstofperoxide.
en voor de rest vd middag niet zo heel veel op de agenda tot nu toe.
 
Middag John. het zand in de schuur inmiddels. Wil bij de nieuwe indeling weer lichter zand erin. En aangezien De Wildkamp hier 10 minuten vandaan zit is dat voordeliger dan naar Zwolle moeten rijden.
 
Ja dat scheelt ook flink in geld want daar is het niet duur.

Nou ook weer een oud topic leven ingeblazen:

 
Koffietijd, en daarna de wandelschoenen maar aantrekken voor een rondje.
 
Middag Albert en ik heb de ronde er net opzitten.
 
Feestje!

IMG_5127.jpeg

Nieuwe orchideeën. Het uitpakken kan beginnen 🥳
 
Middag, maaltijd gehad, en nu weer in de ontspanstand.
 
Middag/avond! Wist niet dat skieen zo uitputtend was :br:. Zo lekker een hapje eten
 
Avond John


Ik had bezorging van een pakje door DHL op morgen gezet bji een pakketpunt. Hebben ze het zelf weer teruggezet naar vanavond (ze doen hier maar wat), dus ik zit te wachten op ze. Maar de tijd goed kunnen doden, 2 plantjes verpot. Geeft toch altijd weer veel troep.

Eten moet ik nog, moet nog verzinnen wat, dus het zal niks hoogstaands worden gezien het tijdstip.
 
Middag John. het zand in de schuur inmiddels. Wil bij de nieuwe indeling weer lichter zand erin. En aangezien De Wildkamp hier 10 minuten vandaan zit is dat voordeliger dan naar Zwolle moeten rijden.
Nieuwe indeling?
 
Ja, eind vd week gaat de bak leeg en helemaal nieuw aanplanten. Geen lol meer in huidig plantenbestand en indeling
Altijd weer leuk, de plannen maken voor het inrichten van een bak, vind ik tenminste.
 
Altijd weer leuk, de plannen maken voor het inrichten van een bak, vind ik tenminste.
Morgen komen de eerste spullen binnen. Bemesting, en co2 set. Laat ik op dpd afhaalpunt bezorgen. Redelijk in de buurt van mn werk, na werktijd even halen.
 
Tot morgen beste mensen en slaap lekker.
 
Moge Jaap. Hier straks even de zeewaterbak verversen.
 
Middag :koffie:
Is wel erg rustig hier iedereen in :sleep: gevallen
Of in John geval teveel zout water binnen gekregen.:eek:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan