Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Wandelen is ook niks voor mij, ja van terras naar terras, meer niet.
Hier in Groningen kun, kon tenminste, je door de hoerenbuurt rijden met de auto en in elk geval met de fiets. Als je moet lopen ben je al moe voor je naar binnengaat toch:ROFLMAO:
 
Avond nogmaals, even een lekkere regendouche van 35 graden over me heen gehad zojuist.
nu onderuit gezakt op de bank.
 
Middag allemaal en vanavond kunnen we taart eten bij Marcel:DD
 
Ik zou eerst gaan poepen want dan heb je alvast rijst met sate:ROFLMAO::ROFLMAO:
Dit is een onjuist bericht! Hier moet mogelijk ingegrepen worden door een beheerder. (Wie kopt deze gratis voorzet in... :)) Want verschillende feiten wijzen uit dat saté een voorloper van poep is.
 
Hier in Groningen kun, kon tenminste, je door de hoerenbuurt rijden met de auto en in elk geval met de fiets. Als je moet lopen ben je al moe voor je naar binnengaat toch:ROFLMAO:
Dit bericht staat in de verleden tijd. Soms kunnen dit aanwijzingen zijn voor gedragingen des schrijvers (tweede naamval) en/of de leeftijd....:):);)
 
Zo, goedemorgen brave en minder brave borsten. Moge uw pad omzoomt zijn met bloemen. Gegroet zij uw allen!
 
Middag Ben en hier is het pad met bruin blad omzoomt;)
 
Dit is een onjuist bericht! Hier moet mogelijk ingegrepen worden door een beheerder. (Wie kopt deze gratis voorzet in... :)) Want verschillende feiten wijzen uit dat saté een voorloper van poep is.
De beheerders hebben allemaal vakantie dus dat is jammer. Ik ben blij dat sate de voorloper is want zouden we het niet lekker vinden denk ik. Alhoewel Ome Willem het vroeger al wel had over een broodje poep.
 
Las zo net het topic vissen uit je aquarium halen-hoe te vangen, o.a.Dreigen met een uitzettingsbrief en of een hagelgeweer.
Mensen dit kan toch humaner door een emmer behangsellijm in de bak te strooien, een uurtje wachten en dan kunnen ze uitgehakt worden.:LOL::LOL:

Prettige middag,
 
Las zo net het topic vissen uit je aquarium halen-hoe te vangen, o.a.Dreigen met een uitzettingsbrief en of een hagelgeweer.
Mensen dit kan toch humaner door een emmer behangsellijm in de bak te strooien, een uurtje wachten en dan kunnen ze uitgehakt worden.:LOL::LOL:

Prettige middag,
Tja Bert dat uithakken is weer een boel werk en je loopt het risico dat je een visje in twee delen hakt en dat is ook niet de bedoeling toch:DD:DD
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Las zo net het topic vissen uit je aquarium halen-hoe te vangen, o.a.Dreigen met een uitzettingsbrief en of een hagelgeweer.
Mensen dit kan toch humaner door een emmer behangsellijm in de bak te strooien, een uurtje wachten en dan kunnen ze uitgehakt worden.:LOL::LOL:

Prettige middag,
Ik lees nu al iets over een flessenval maar ik vraag me dan weer af of je de dop er dan ook af moet halen:ROFLMAO::pp
 
Avond. ESPN kieken. HHC - Heracles, de bekerkraker in de regio.
 
@biljoenblik Marcel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag:daisy:
@biljoenblik Ook (te) laat kan een verjarende felicitatie nog passend zijn. Omdat ze gemeend is! Van harte gefeliciteerd met je verjaren!
Goedemiddag

@biljoenblik Marcel, van harte met je verjaardag.
Goedemiddag, @biljoenblik van harte gefeliciteerd.
Bedankt voor de felicitaties!

Middag allemaal en vanavond kunnen we taart eten bij Marcel:DD
Geen taart hier! Maar VLAAI!!!

En vlaai wordt er gegeten. Echt waar. Als je met vlaai op je werk komt. Nou, die weten dat wel te waarderen.
1 stuk. Welnee. Doe er nog maar een!
 
Goedenavond.

Normaal weet ik nooit iets voor mijn verjaardag. Maar laat nou 2 dagen geleden ineens een email binnen komen van Homewizzard.
Hun energy display is uit. Mooi scherm waar je al je energiezaken op kunt zien.
Dus dat was gelijk. Doe mij die maar.
Ook gelijk een watermeter erbij genomen.

 
En de Odido monteur is net klaar. Dus we zitten op de glasvezel.
Mooi 400 mbit up en down.
Video 8K 60fps gaat als een malle op de TV.
Blijft niet hangen. Glijd over je scherm. Schitterend.

Wifi naam en wachtwoord hetzelfde gemaakt. En al je apparaten doen het weer. En 5G wifi.
 
En de Odido monteur is net klaar. Dus we zitten op de glasvezel.
Mooi 400 mbit up en down.
Video 8K 60fps gaat als een malle op de TV.
Blijft niet hangen. Glijd over je scherm. Schitterend.

Wifi naam en wachtwoord hetzelfde gemaakt. En al je apparaten doen het weer. En 5G wifi.
Nu nog een snel en stabiel forum he ;);)
 
En vlaai wordt er gegeten. Echt waar. Als je met vlaai op je werk komt. Nou, die weten dat wel te waarderen.
1 stuk. Welnee. Doe er nog maar een!
Hahaha, mooi toch? :)
Altijd leuk als het zo gewaardeerd wordt.

Ik herinner me nog wel de verjaardagen bij een oom en tante. Daar stonden de vlaaien en ander lekkers op tafel en je werd geacht te nemen zoals bij een lopend buffet en gerust een paar keer langs die tafel hoor.

Ik denk dat hier al gauw een reden is om vlaai te eten.

Al een lekkere rijstevlaai met slagroom gevonden? Ik kan je Martens in Sittard aanraden (niet in Beek, is andere Martens). Dag ervoor even bellen, en dan in de ochtend ophalen. Kan zijn dat je zelfs even moet wachten omdat de vlaai niet genoeg is afgekoeld om op te spuiten met slagroom.
Om je vingers bij op te (vr)eten.
 
Nu nog een snel en stabiel forum he ;);)
Hoe werkt het forum nu bij de meesten hier?
Mijn idee is dat het een stuk sneller is dan eind vorige week maar af en toe nog even hapert.
 
Vindt het nog steeds erg traag en zie continue een groene lijn van links naar rechts bewegen bovenin mijn scherm en rechts boven op het scherm groene blokken,,??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan