Avond Marcel.
Hier in Groningen kun, kon tenminste, je door de hoerenbuurt rijden met de auto en in elk geval met de fiets. Als je moet lopen ben je al moe voor je naar binnengaat toch🤣Wandelen is ook niks voor mij, ja van terras naar terras, meer niet.
Dit is een onjuist bericht! Hier moet mogelijk ingegrepen worden door een beheerder. (Wie kopt deze gratis voorzet in...Ik zou eerst gaan poepen want dan heb je alvast rijst met sate🤣🤣
Dit bericht staat in de verleden tijd. Soms kunnen dit aanwijzingen zijn voor gedragingen des schrijvers (tweede naamval) en/of de leeftijd....🙂🙂😉Hier in Groningen kun, kon tenminste, je door de hoerenbuurt rijden met de auto en in elk geval met de fiets. Als je moet lopen ben je al moe voor je naar binnengaat toch🤣
De beheerders hebben allemaal vakantie dus dat is jammer. Ik ben blij dat sate de voorloper is want zouden we het niet lekker vinden denk ik. Alhoewel Ome Willem het vroeger al wel had over een broodje poep.Dit is een onjuist bericht! Hier moet mogelijk ingegrepen worden door een beheerder. (Wie kopt deze gratis voorzet in...Want verschillende feiten wijzen uit dat saté een voorloper van poep is.
Tja Bert dat uithakken is weer een boel werk en je loopt het risico dat je een visje in twee delen hakt en dat is ook niet de bedoeling tochLas zo net het topic vissen uit je aquarium halen-hoe te vangen, o.a.Dreigen met een uitzettingsbrief en of een hagelgeweer.
Mensen dit kan toch humaner door een emmer behangsellijm in de bak te strooien, een uurtje wachten en dan kunnen ze uitgehakt worden.😆😆
Prettige middag,
Ik lees nu al iets over een flessenval maar ik vraag me dan weer af of je de dop er dan ook af moet halen🤣Las zo net het topic vissen uit je aquarium halen-hoe te vangen, o.a.Dreigen met een uitzettingsbrief en of een hagelgeweer.
Mensen dit kan toch humaner door een emmer behangsellijm in de bak te strooien, een uurtje wachten en dan kunnen ze uitgehakt worden.😆😆
Prettige middag,
@biljoenblik Marcel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag![]()
@biljoenblik Ook (te) laat kan een verjarende felicitatie nog passend zijn. Omdat ze gemeend is! Van harte gefeliciteerd met je verjaren!
Bedankt voor de felicitaties!Goedemiddag, @biljoenblik van harte gefeliciteerd.
Geen taart hier! Maar VLAAI!!!Middag allemaal en vanavond kunnen we taart eten bij Marcel![]()
Nu nog een snel en stabiel forum he 😉😉En de Odido monteur is net klaar. Dus we zitten op de glasvezel.
Mooi 400 mbit up en down.
Video 8K 60fps gaat als een malle op de TV.
Blijft niet hangen. Glijd over je scherm. Schitterend.
Wifi naam en wachtwoord hetzelfde gemaakt. En al je apparaten doen het weer. En 5G wifi.
Hahaha, mooi toch? 🙂En vlaai wordt er gegeten. Echt waar. Als je met vlaai op je werk komt. Nou, die weten dat wel te waarderen.
1 stuk. Welnee. Doe er nog maar een!
Hoe werkt het forum nu bij de meesten hier?Nu nog een snel en stabiel forum he 😉😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.