ozzywaw
Well-known member
Mogguh ☕
fijne dag toegewenst ondanks het rot weer☔
fijne dag toegewenst ondanks het rot weer☔
andere asiels en/of op marktplaats een gezocht advertentie plaatsen?Sailjo
Zeker wel maar op marktplaats worden veel kittens aangeboden, en in het asiel in Dordrecht zijn er sinds vanavond maar 5 katten beschikbaar.
Whiskas of Felix?In dit topic kunnen we toch alles kwijt wat niets of weinig met de hobby te doen heeft, nou ik probeer het maar.
16 augustus onze kat ( 15 jaar) moeten laten inslapen, tragisch maar is niet anders.
Idee was om geen huiskat meer te nemen/ verzorgen maar mijn vrouw mist iets om voor te zorgen, en wil toch weer een kat in huis.En wie ben ik dan om dit tegen te houden, mijn/ onze zoektocht gaat eigenlijk uit naar een Europees korthaar, ook wel meer bekend als een Whiskas poes.
Wij willen geen kitten, maar een van ongeveer 5 jaar oud.
Iemand enig idee of suggestie rondom de postcode 3334
Gr. bert
Volgens mij Sheba🤣Whiskas of Felix?
Een vriendin heeft een Shiba en ik maar steeds Sheba typen.Volgens mij Sheba🤣
Alleen als ze 5G hebben, dan geven ze genoeg straling afHier mag ik toch bijna alles vragen?
Als een zak met rijst in de wc valt, moet je 'm dan in een bak met telefoons leggen?
Nou ja dan had je ook de oude spullen kunnen houden want dit ruimt niet op heEven paar dingen bij de kringloop afgegeven en daarna ook weer wat gekocht en mee naar huis genomen
Qua volume is er meer weggaan dan mee terug gekomenNou ja dan had je ook de oude spullen kunnen houden want dit ruimt niet op he😉
Dat deed ik vroeger ook als ik langs een bordeel reed.Ik probeer er tegenwoordig hard langs te fietsen en haar af te leiden want voor je het weet...................🤣
Ik hoop voor je dat het steeds lukte Tom en je de verleiding kon weerstaan😉Dat deed ik vroeger ook als ik langs een bordeel reed.
Niet stiekem even kijken wie er naar binnen loopt? 😉Dat deed ik vroeger ook als ik langs een bordeel reed.
Ben je gek zou ik zeggen want straks zien ze jou ook staan en denk maar niet dat ze geloven dat je staat te kijken hoor🤣Niet stiekem even kijken wie er naar binnen loopt? 😉
Nee hoor had ik geen interesse in.Niet stiekem even kijken wie er naar binnen loopt? 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.