Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Mevrouw Thea, onweersklappen hier en regen nu.
 
Dag Mevrouw Thea, onweersklappen hier en regen nu.
Oh, hier nog rustig al hoorde ik nu net iets in de verte rommelen volgens mij.
Was best nog warm vandaag, even in de tuin bezig geweest vanmiddag en jas was niet nodig.
 
Tijd voor een kopje thee.
Edit: met kruidnootjes.
 
Laatst bewerkt:
Ik drink geen thee haast en hou het bij cola.
 
Ja dat drink ik ook niet door de week hoor en dan hou ik het gewoon bij Jenever:ROFLMAO:
 
Shit zeg, vanmiddag bij PSV Ajax al een reanimatie op de tribune, en nu dit :

Het MMT van Amsterdam is opgeroepen voor een inzet naar het AZ Stadion waar voetballer Dost van NEC in elkaar is gezakt.
Confronterend wellicht ook nog eens voor jou?
Over reanimatie gesproken. Het is al erg lang geleden dat ik een reanimatiecursus deed. Ik heb contact met Burgerhart en het Rode Kruis. Binnenkort een cursus reanimatie en AED doen. En dan deel uit gaan maken van het netwerk van Burgerhart/Hartslag.nu
 
Confronterend wellicht ook nog eens voor jou?
Over reanimatie gesproken. Het is al erg lang geleden dat ik een reanimatiecursus deed. Ik heb contact met Burgerhart en het Rode Kruis. Binnenkort een cursus reanimatie en AED doen. En dan deel uit gaan maken van het netwerk van Burgerhart/Hartslag.nu
Nou, ik heb het aardig weggezet. kan het goed relativeren, ook omdat ik er eigenlijk lichamelijk niks aan heb over gehouden en geestelijk wel redelijk nuchter onder ben. Over een 3 weken is het alweer 4 jaar geleden dat het me overkwam.

en nu naar bed! Welterusten en totā€¦
 
Vorige week een paar wratten op 2 vingers laten behandelen bij de huisartsen. Is daarna wat gevoelig geworden maar werkt over het algemeen erg goed om ze kwijt te raken.
 
Heb dat vroeger eens zelf gedaan met formule-w (salicylzuur)
Dan lost de wrat langzaam op.

Het kan ook met zilvernitraat. Maar daar krijg je wel (tijdelijk) grijze plekken van.
 
Goeiemorgen allemaal.
 
Heb dat vroeger eens zelf gedaan met formule-w (salicylzuur)
Dan lost de wrat langzaam op.

Het kan ook met zilvernitraat. Maar daar krijg je wel (tijdelijk) grijze plekken van.
Dat werkt opzich wel goed en ik heb het ook gebruikt bij een likdoorn die in eelt weggedoken zat.

Moge allemaal op deze zonnige ochtend.
 
Moge Gino en het is maandagmorgen hoor;)
 
Moge Nicole. Ik vergeet nooit dat hier in de straat achter een postbode een pakje met kleding kwam brengen en ja dat paste niet en er was niemand thuis. Ik zie het hem op de grond gooien en hij ging erop staan en ja toen wilde het wel door de brievenbus.
 
Smiddags op deze maandagmiddag.
 
Middag Albert. Bevalt het werken tot 12 uur goed?
 
Middag Albert. Bevalt het werken tot 12 uur goed?
Vandaag tot half 3 John. Elke maandag. Dinsdags altijd 12u. Woensdag half 5. Donderdag half 3 en vrijdag 12u. Mooie werktijden dacht ik zelf. En mn werkgever ook. :)
 
O ja niks mis mee en dan ben ik in de war met de dinsdag dus.
 
Ja jij wordt al oud en dan kan je dat niet meer bolwerken. Maar ik zit nu thuis aan de koffie.
Ja je hebt helemaal gelijk en dat ga je merken dus ik benijd jou niet want jij bent nog 5 jaar ouder en dan is het vast nog lastiger:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan