Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik denk dat ze net als een gewone lfs wel alles op orde moeten hebben natuurlijk. Ik ken de tent nog van de beurs in ik dacht 2015.
 
Ja ik denk dat ze net als een gewone lfs wel alles op orde moeten hebben natuurlijk. Ik ken de tent nog van de beurs in ik dacht 2015.
Ik ken geen LFS waar de bakken zo brandschoon zijn. En dit is ook niet even iets voor de opnames want "vuile" bakken heb je niet zomaar spik en span.
 
Nou in Eindhoven ligt de wedstrijd stil vanwege een reanimatie op de tribune maar de persoon schijn wel weer bij kennis te zijn.
 
erg netjes en zeker een goede zaak
 
Ik ken geen LFS waar de bakken zo brandschoon zijn. En dit is ook niet even iets voor de opnames want "vuile" bakken heb je niet zomaar spik en span.
Bij het Vissen Asiel werken aardig wat vrijwilligers die de boel schoon- en bijhouden.
Ik ga er regelmatig op zaterdagochtend even een uurtje heen en dan zijn ze druk bezig met alles wat nodig is en ook wordt er aandacht besteed aan de winkelruimte waar veel 2e hands te koop staat maar ook wel nieuw wat denk ik opgekocht is van winkels die onderwater kwamen te staan.
 
Tja, ik ben er nog nooit geweest maar weet wel dat ze een jaar of 8 geleden minder positief af en toe eruit kwamen maar het hoe en wat weet ik niet want ja dat kan ik op afstand niet vertellen.
Volgens mij was dat over het feit dat ze vissen opvingen en ze met aardige winst verkochten maar ja ook zullen ze de nodige kosten hebben.
Aangezien ze niet in de buurt zitten heb ik me er verder nooit in verdiept.
 
1698589600840699176364.jpg
5
16985896746161442764853.jpg
boeh das echt weer zo,n figuur die denkt te weten dat ze hem op ze ogen vertrouwen.
Dat arme beesie is even black en white in ze kleine bakkie bij dat figuur, zou je daarop vallen dan wil ik je vader niet meer zijn maar echt vinden jullie nou die kerel niet met een gluiperige kop begunstig zijn?
 
maar echt vinden jullie nou die kerel niet met een gluiperige kop begunstig zijn?
Wat bedoel je eigenlijk op het laatst want je zinnen lopen niet echt lekker door ;) en ik kom er niet echt wijs uit,
Niet lullig bedoeld maar wil graag begrijpen wat je schrijft.
 
Op het uiterlijk kun en moet je niet afgaan Edwin want als je mij zou zien dan.....................................:pp
 
Die vis zit in een te kleine bak nicole dat bedoel ik , wat vind ji daarvan want ik dacht dat jij er altijd eentje was met veel ruimte voor een goudvis
 
Op het uiterlijk kun en moet je niet afgaan Edwin want als je mij zou zien dan.....................................:pp
Jij hebt geen mensenkennis want dan had je je spiegel allang op zolder gezet , maar zonder gekheid heh zie je daar echt niet doorheen??
Zo,n typische crook, daddy 😎
 
Die vis zit in een te kleine bak nicole dat bedoel ik , wat vind ji daarvan want ik dacht dat jij er altijd eentje was met veel ruimte voor een goudvis
Ik en goudvissen? Nooit mee bezig geweest. Zal ook zelden in een sluier / goudvis topic reageren om die reden.
 
Die vis zit in een te kleine bak nicole dat bedoel ik , wat vind ji daarvan want ik dacht dat jij er altijd eentje was met veel ruimte voor een goudvis
Dan liever te klein in de opvang, dan door de WC.
 
Och je komt zo braaf over van spic en span totdat die forummuis alleen op vakantie moet wezen ja en toen dacht ik iets van dit gaat ff ze voegen uit.
Mja wie gaat op ze vakantie dan met internet??
 
Nou ben nog nooit door de WC
Dan liever te klein in de opvang, dan door de WC.
Door de WC gespoeld klinkt cru zoals dit asiel zich aandient maar als men het hiermee eens is kan ik ook nog s een keertje zo,n grote vis opvangen.
Waarom wordt er hier nou niemand wakker?
Allemaal asiel bieden totdat de overheid geen mogelijkheid meer overlaat om erbij mee te liften.
Qua subsidieaanvragers.
 
Middag, heerlijke middag weer, op naar een mooie avond nog?
 
Middag Albert en de hele dag is fanatisch na het podium van Collin en wat een spannende race was dat. Zal wel niet snel weer gebeuren.
Maar ja hij is net 18 en doet het erg goed en ver boven verwachting.
 
Ik doelde meer op Twente, PSV, en vanavond Max nog ff . Maar vooruit
:)Mag die Collin wel op zondag racen van de Staphorsters? ;)
het weer is ff mis hier, regen en wind.
 
Haha, ja zn vader komt ook uit die wereld dus ik vermoed dat die ook wel op de zondag heeft geraced Albert. Maar ja voor een nieuwkomer van net 18 doet ie het uitstekend en lijkt een groot talent. Maar ja meer talenten in de Moto3 hebben hogerop niks gepresteerd dus het zo ook weer niet zoveel en we gaan het de komende jaren wel zien.
 
Goede middag. Van motorsport geen kennis maar 2 dagen geleden Viaplay bij kpn omgezet naar espn compleet, voor de voetbal.
De F1 is voorspelbaar en voor mij niet meer belangrijk om live te volgen, met alle respect voor max.
 
De F1 is voorspelbaar en voor mij niet meer belangrijk om live te volgen, met alle respect voor max.
Dat ben ik met je eens Bert en als je dat vergelijkt met de spanning uit de MotoGP dan ga je inderdaad niet meer kijken. Wij hebben ook sport via Ziggo maar ja dan voor de MotoGP.
 
Ik blijf lekker naar de F1 kijken, niet alleen maar om Max. Ik ben niet zo’n successupporter die afhaakt als de concurrent het af laat weten. Maar motorsport vindt ik dus niet veel meer aan tegenwoordig.
zoveel monniken, zoveel kappen. Nu gaan we eerst een loempia verorberen uit de hetelucht oven, geen Airfryer geval.
 
Een aifryer is ook niet echt mijn ding Albert en die hebben we dan ook niet. Hier ook uit de frituur of de heteluchtoven.
In de motorsport zijn Nederlandse successen al van lang geleden maar goed het is niet minder spannend dan 20 jaar geleden vindt ik en vaak wordt er tot de meet gestreden om het podium.
Ik heb nog de tijd gekend van Jurgen vd Goorbergh en die deed het af en toe ook leuk maar meer dan dat was het ook niet. Echte toppers zijn er niet veel maar ja dat is bij elke sport zo.
Ik vraag me dan ook nog steeds af in welke sport ik aan de top had kunnen meedraaien. En nee dat zou geen dammen of schaken zijn hoor;)
 
Ik zeg alvast avond allemaal en het was hier weer gezellig in de stad dit weekend:

 
Shit zeg, vanmiddag bij PSV Ajax al een reanimatie op de tribune, en nu dit :

Het MMT van Amsterdam is opgeroepen voor een inzet naar het AZ Stadion waar voetballer Dost van NEC in elkaar is gezakt.
 
En het weekend bijna voorbij. Opmaken voor een 4 dagen naar mn werk te gaan, vrijdag lekker vrij, en een weekendje eruit met zn 2en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan