Hello Annemarie.
De bakken zien er wel keurig uit moet ik zeggen. Daar zit heel wat uren per dag werk in met zoveel bakken.Is hier ook te zien
Hier ook nog te zien https://www.rijnmond.nl/nieuws/1731...iel-in-sliedrecht-vangt-tweeduizend-vissen-op
Ik ken geen LFS waar de bakken zo brandschoon zijn. En dit is ook niet even iets voor de opnames want "vuile" bakken heb je niet zomaar spik en span.Ja ik denk dat ze net als een gewone lfs wel alles op orde moeten hebben natuurlijk. Ik ken de tent nog van de beurs in ik dacht 2015.
Yup.Had je nou al dat visasiel gezien🙄
Bij het Vissen Asiel werken aardig wat vrijwilligers die de boel schoon- en bijhouden.Ik ken geen LFS waar de bakken zo brandschoon zijn. En dit is ook niet even iets voor de opnames want "vuile" bakken heb je niet zomaar spik en span.
Hier net zo, wel van gehoord maar dat was het dan ook.Aangezien ze niet in de buurt zitten heb ik me er verder nooit in verdiept.
Wat bedoel je eigenlijk op het laatst want je zinnen lopen niet echt lekker door 😉 en ik kom er niet echt wijs uit,maar echt vinden jullie nou die kerel niet met een gluiperige kop begunstig zijn?
Jij hebt geen mensenkennis want dan had je je spiegel allang op zolder gezet , maar zonder gekheid heh zie je daar echt niet doorheen??Op het uiterlijk kun en moet je niet afgaan Edwin want als je mij zou zien dan.....................................![]()
Ik en goudvissen? Nooit mee bezig geweest. Zal ook zelden in een sluier / goudvis topic reageren om die reden.Die vis zit in een te kleine bak nicole dat bedoel ik , wat vind ji daarvan want ik dacht dat jij er altijd eentje was met veel ruimte voor een goudvis
Dan liever te klein in de opvang, dan door de WC.Die vis zit in een te kleine bak nicole dat bedoel ik , wat vind ji daarvan want ik dacht dat jij er altijd eentje was met veel ruimte voor een goudvis
Door de WC gespoeld klinkt cru zoals dit asiel zich aandient maar als men het hiermee eens is kan ik ook nog s een keertje zo,n grote vis opvangen.Dan liever te klein in de opvang, dan door de WC.
Dat ben ik met je eens Bert en als je dat vergelijkt met de spanning uit de MotoGP dan ga je inderdaad niet meer kijken. Wij hebben ook sport via Ziggo maar ja dan voor de MotoGP.De F1 is voorspelbaar en voor mij niet meer belangrijk om live te volgen, met alle respect voor max.
Ja hier om 7 uur met een kip cordon blue.kroketten eten !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.