Friesian
Well-known member
Het schijnt dat een ecologische verantwoorde leesbril, aangedreven met zonne-energie dan helpt.Haha, ik zie het niet hoor
Het is nog vroeg hoor dus ja dan is helder nadenken lastig

Het schijnt dat een ecologische verantwoorde leesbril, aangedreven met zonne-energie dan helpt.Haha, ik zie het niet hoor
Het is nog vroeg hoor dus ja dan is helder nadenken lastig
Die man kan ook nooit rustig op vakantie@Marcel k heb je PM gestuurd.
Kan wel. Moet hij zorgen voor een back-up die alles kan oplossen…. Jij lijkt me daar aardig geschikt voor. 😉Die man kan ook nooit rustig op vakantie![]()
Ja dat denk ik ook maar anderen schijnen daar anders over te denken en misschien hebben die wel gelijk. Voor je het weet bestaat het AF niet meer met mij achter de knoppenKan wel. Moet hij zorgen voor een back-up die alles kan oplossen…. Jij lijkt me daar aardig geschikt voor. 😉
Gelukkig mag hij hem lezen wanneer hij wil 😉Die man kan ook nooit rustig op vakantie![]()
Haha, nou Gwen is hier net een uurtje eraf dus ze zijn allemaal gelijk.Hier komt er ook 1 van bed af, beetje uitgeslapen geloof ik.
Erg gewoon. Maar ja, als ze ver na middernacht pas op bed gaan. Jij heeft me wel even geholpen bij het vervangen vd batterijen van zn fietsachterlicht. Mede met een filmpje van Youtube om te kijken hoe die lamp vd fiets moet.Haha, nou Gwen is hier net een uurtje eraf dus ze zijn allemaal gelijk.
Nou, dan ga ik ook maar een paar weken op vakantie…. Ben toch al aan het zoeken voor volgend jaar. 2 vliegen in 1 klap dan maar.De komende weken is het voor Marcel niet mogelijk om aanpassingen te doen dus we zullen tijdelijk moeten leven met een forum wat af en toe trager is dan we graag zouden willen.
Nee liever met de auto.. ben je ook mobieler.Fozzy je gaat volgend jaar toch niet 2x met een vliegtuig op vacantie, niet goed voor de Co2.
Het is enkel bedoeld als humor,, 😆
Met de fiets ben je ook vrij en mobiel en je stoot geen co2 uit🤣Nee liever met de auto.. ben je ook mobieler.
Ik zou gaan vliegen.Nee liever met de auto.. ben je ook mobieler.
Nou hier wordt ik dus 14dgn lang depri van want normaal zit ik 2-3 uur per dag op het AF maar dat gaat me nu zeker 5 uur kostenzit net voldoende tijd om een pagina op dit forum binnen te halen
Sterkte met de vinger Ben!De deurpost van ons schuurtje vertoont droogte scheuren. Om te voorkomen dat e.e.a. teveel uitzet bedacht ik dat een aluminium hoekijzer een goede tegen zet zou kunnen zijn. In het profiel heb ik met zaag en een Dremel slotruimte gemaakt en aldus het hoekijzer bevestigd. Dar ging zonder problemen en de deurpost ziet er nu strak uit. Er was nu nog wel een randje dat een tikje behoefde om alles nóg strakker te krijgen. Daartoe haalde ik mijn hamer, een exemplaar dat een eigen mening kan hebben zoals hierna blijkt, uit de gereedschap kist. Met mijn linkerhand wees ik de plek aan waar de klap het beste zou moeten komen. Omdat de tik met enige stevigheid aan diende te komen haalde ik flink uit en gaf de hamerslag. Nu werd de eigenzinnigheid van mijn hamer flink duidelijk. Hij landde namelijk op de vingernagel van de vinger die ik gewoonlijk als enige vinger omhoogsteek bij mensen die ik minder graag mag. En daarbij heb ik ik een aantal flinke verwensingen uitgesproken die ik hier niet kan herhalen op straffe van schorsing en/of verwijdering. De nagel is gebarsten en dat is zonde want het is een exemplaar dat ik al lang bezit en toe nu toe eigenlijk zonder klachten. Mijn vader placht vroeger wel eens op te merken dat het zinvol kan zijn om een eigenwijze hamer met twee handen vast te houden. Dat lijkt geen slecht idee maar dit bedenksel kwam voor mij nu te laat...
De avondgroet uwerzijds is ook met enige vertraging hier aangekomen.Nou hier wordt ik dus 14dgn lang depri van want normaal zit ik 2-3 uur per dag op het AF maar dat gaat me nu zeker 5 uur kosten
😉
Avond allemaal.
Ja ik kan er niets aan doen dat ze daar in het Zuiden niet harder lopen hoor🤣De avondgroet uwerzijds is ook met enige vertraging hier aangekomen.
Postduiven hebben momenteel tegenwind. Heb bovendien vernomen dat als de vliegtax ook voor hen wordt doorgevoerd, ze binnenkort gaan staken. Dan doet tegenwind er ook niet meer toe.Ja ik kan er niets aan doen dat ze daar in het Zuiden niet harder lopen hoor🤣
Die duiven moeten oppassen want die gaan nu wel erg ver he. Nou ja voordeel is dat je dan ook geen blauwe enveloppen op de deurmat vindt.Postduiven hebben momenteel tegenwind. Heb bovendien vernomen dat als de vliegtax ook voor hen wordt doorgevoerd, ze binnenkort gaan staken. Dan doet tegenwind er ook niet meer toe.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.