Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Forum is ontzettend traag!
En 2 klikken later ineens wel snel.
En dan weer traag.

Heb het over 8:15 tot nu.
 
Goedemorgen
 
Moge en ja het is soms traag hier en de eigenaar kijkt ernaar maar is op vakantie dus moet het tussendoor allemaal doen. Dus het kan wat langer duren dan we gewend zijn.
 
Koffietijd na verversen vd Lido, afwijkend schema. Doe het normaal op vrijdag maar toen andere bezigheden.
 
Hier ook beide bakken net ververst en nu MotoGP kijken.
 
Middag, eerste bui van vandaag valt hier. vanmorgen was het nog redelijk
 
Middag Albert en hier ook al wat regen maar niet veel.
 
Kan wel. Moet hij zorgen voor een back-up die alles kan oplossen…. Jij lijkt me daar aardig geschikt voor. 😉
Ja dat denk ik ook maar anderen schijnen daar anders over te denken en misschien hebben die wel gelijk. Voor je het weet bestaat het AF niet meer met mij achter de knoppen
🤣
 
Hier komt er ook 1 van bed af, beetje uitgeslapen geloof ik.
 
Haha, nou Gwen is hier net een uurtje eraf dus ze zijn allemaal gelijk.
Erg gewoon. Maar ja, als ze ver na middernacht pas op bed gaan. Jij heeft me wel even geholpen bij het vervangen vd batterijen van zn fietsachterlicht. Mede met een filmpje van Youtube om te kijken hoe die lamp vd fiets moet.
 
De komende weken is het voor Marcel niet mogelijk om aanpassingen te doen dus we zullen tijdelijk moeten leven met een forum wat af en toe trager is dan we graag zouden willen.
 
De komende weken is het voor Marcel niet mogelijk om aanpassingen te doen dus we zullen tijdelijk moeten leven met een forum wat af en toe trager is dan we graag zouden willen.
Nou, dan ga ik ook maar een paar weken op vakantie…. Ben toch al aan het zoeken voor volgend jaar. 2 vliegen in 1 klap dan maar.
 
Hierbij wil ik jullie mijn groet doen toekomen. Dat kan even duren want zoals ook elders al aangegeven is blijkt de server nog niet aan de verwachtingen te voldoen. Hoe dan ook, hier is de groet; Hopelijk hebben jullie een fijne dag voor de boeg. Het zou in ieder geval mijn wens zijn!
 
Fozzy je gaat volgend jaar toch niet 2x met een vliegtuig op vacantie, niet goed voor de Co2.
Het is enkel bedoeld als humor,, 😆
 
De deurpost van ons schuurtje vertoont droogte scheuren. Om te voorkomen dat e.e.a. teveel uitzet bedacht ik dat een aluminium hoekijzer een goede tegen zet zou kunnen zijn. In het profiel heb ik met zaag en een Dremel slotruimte gemaakt en aldus het hoekijzer bevestigd. Dar ging zonder problemen en de deurpost ziet er nu strak uit. Er was nu nog wel een randje dat een tikje behoefde om alles nóg strakker te krijgen. Daartoe haalde ik mijn hamer, een exemplaar dat een eigen mening kan hebben zoals hierna blijkt, uit de gereedschap kist. Met mijn linkerhand wees ik de plek aan waar de klap het beste zou moeten komen. Omdat de tik met enige stevigheid aan diende te komen haalde ik flink uit en gaf de hamerslag. Nu werd de eigenzinnigheid van mijn hamer flink duidelijk. Hij landde namelijk op de vingernagel van de vinger die ik gewoonlijk als enige vinger omhoogsteek bij mensen die ik minder graag mag. En daarbij heb ik ik een aantal flinke verwensingen uitgesproken die ik hier niet kan herhalen op straffe van schorsing en/of verwijdering. De nagel is gebarsten en dat is zonde want het is een exemplaar dat ik al lang bezit en toe nu toe eigenlijk zonder klachten. Mijn vader placht vroeger wel eens op te merken dat het zinvol kan zijn om een eigenwijze hamer met twee handen vast te houden. Dat lijkt geen slecht idee maar dit bedenksel kwam voor mij nu te laat...
 
Tja ik ben dus wel blij Ben dat ik geen klusser ben en dit aan anderen overlaat.
 
Fozzy je gaat volgend jaar toch niet 2x met een vliegtuig op vacantie, niet goed voor de Co2.
Het is enkel bedoeld als humor,, 😆
Nee liever met de auto.. ben je ook mobieler.
 
Benovo, als je de hamer met 2 handen vasthoud had dit niet gebeurd, maar leuk om te lezen.
 
Nee liever met de auto.. ben je ook mobieler.
Ik zou gaan vliegen.
Tussen het in en uitchecken zit net voldoende tijd om een pagina op dit forum binnen te halen 😆 . Laten we er maar even mee dollen want het is nu voorlopig niet anders.
 
zit net voldoende tijd om een pagina op dit forum binnen te halen
Nou hier wordt ik dus 14dgn lang depri van want normaal zit ik 2-3 uur per dag op het AF maar dat gaat me nu zeker 5 uur kosten
😉

Avond allemaal.
 
De deurpost van ons schuurtje vertoont droogte scheuren. Om te voorkomen dat e.e.a. teveel uitzet bedacht ik dat een aluminium hoekijzer een goede tegen zet zou kunnen zijn. In het profiel heb ik met zaag en een Dremel slotruimte gemaakt en aldus het hoekijzer bevestigd. Dar ging zonder problemen en de deurpost ziet er nu strak uit. Er was nu nog wel een randje dat een tikje behoefde om alles nóg strakker te krijgen. Daartoe haalde ik mijn hamer, een exemplaar dat een eigen mening kan hebben zoals hierna blijkt, uit de gereedschap kist. Met mijn linkerhand wees ik de plek aan waar de klap het beste zou moeten komen. Omdat de tik met enige stevigheid aan diende te komen haalde ik flink uit en gaf de hamerslag. Nu werd de eigenzinnigheid van mijn hamer flink duidelijk. Hij landde namelijk op de vingernagel van de vinger die ik gewoonlijk als enige vinger omhoogsteek bij mensen die ik minder graag mag. En daarbij heb ik ik een aantal flinke verwensingen uitgesproken die ik hier niet kan herhalen op straffe van schorsing en/of verwijdering. De nagel is gebarsten en dat is zonde want het is een exemplaar dat ik al lang bezit en toe nu toe eigenlijk zonder klachten. Mijn vader placht vroeger wel eens op te merken dat het zinvol kan zijn om een eigenwijze hamer met twee handen vast te houden. Dat lijkt geen slecht idee maar dit bedenksel kwam voor mij nu te laat...
Sterkte met de vinger Ben!

Jou poging tot het verstevigen van het kozijn doet mij denken aan mijn woning.
Wat in eerste instantie erg mooi afgewerkt lijkt te zijn met rvs, blijkt het verbloemen van rotte onderdelen te zijn.

Alles wat hier rot en zo goed als verdwenen is aan houtwerk is voorzien van een mooie rvs afwerking.
Alleen heeft dat op den duur weinig constructiefs, maar het ziet er wel netjes uit.

Ik hoop dat jou knutselpoging ook niet een verbloem poging blijkt te zijn.
 
Met tussendoor ook nog reclame flitsen John.
 
Ja ik kan er niets aan doen dat ze daar in het Zuiden niet harder lopen hoor🤣
Postduiven hebben momenteel tegenwind. Heb bovendien vernomen dat als de vliegtax ook voor hen wordt doorgevoerd, ze binnenkort gaan staken. Dan doet tegenwind er ook niet meer toe.
 
Wandeling gedaan met het kabaal van een enorme groep fouragerende ganzen die hier verderop de nacht doorbrengen op een grasland. Wat een lawaaischoppers.
 
Postduiven hebben momenteel tegenwind. Heb bovendien vernomen dat als de vliegtax ook voor hen wordt doorgevoerd, ze binnenkort gaan staken. Dan doet tegenwind er ook niet meer toe.
Die duiven moeten oppassen want die gaan nu wel erg ver he. Nou ja voordeel is dat je dan ook geen blauwe enveloppen op de deurmat vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan