Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is de snelheid aardig terug op een enkele keer na.
 
Ja af en toe hier ook niet echt vlug maar de meeste keren dat ik klik gaat het wel erg snel. De eigenaar is er nog mee bezig om het eea uit te zoeken en te verbeteren.
 
Het is nog vroeg maar ik wens iedereen een fijne middag en ga wat eten en even naar Frits Kuiper.
 
Een goede vrijdagmiddag wens ik jullie allemaal vanuit een nat Overijssel. Mijn weekend is al bezig. Later vanmiddag richting het Groningse land voor een etentje bij “De Olle Widde” in Ten Post met de schoonouders.
 
Middag Albert en als je opschiet dan maak je nog mee dat het hier droog is😉
 
Middag allen,
Geluncht met dochter en kleindochter.
Net mijn nieuwste bakje snoeibeurtje.
 
Goedemiddag.

Het forum is hier nog steeds erg traag. Soms snel maar de keren dat het lijkt te hangen zijn voor mijn gevoel talrijker.

Nu tijd voor een maatjesharing 🐟
 
aloha allen, het weekend is begonnen. Was ik wel weer aan toe...
 
Ja af en toe hier ook niet echt vlug maar de meeste keren dat ik klik gaat het wel erg snel. De eigenaar is er nog mee bezig om het eea uit te zoeken en te verbeteren.
Heb je de adblocker wel eens uitgezet???

Als je dat doet, weet je wel waarom het forum traag is.
Echt waar, dat je nog nieuwe leden hier krijgt is een wonder te noemen.
Meer advertenties dan berichten.
Eigenlijk in een wereld waar we om het klimaat moeten geven toch wel zonde van de energie.
Je moest eens weten hoeveel extra energie dat het kost om al die nutteloze onzin door te zenden.
Eingenlijk schandalig gewoon.

Ja, zal nodig zijn voor inkomsten. Maar er zijn grenzen.
 
Avond Marcel en Annemarie.

Heb je de adblocker wel eens uitgezet???

Als je dat doet, weet je wel waarom het forum traag is.
Echt waar, dat je nog nieuwe leden hier krijgt is een wonder te noemen.
Meer advertenties dan berichten.
Eigenlijk in een wereld waar we om het klimaat moeten geven toch wel zonde van de energie.
Je moest eens weten hoeveel extra energie dat het kost om al die nutteloze onzin door te zenden.
Eingenlijk schandalig gewoon.

Ja, zal nodig zijn voor inkomsten. Maar er zijn grenzen.
Ik heb gister even via de telefoon in moeten loggen en ja het is flink wat reclame inderdaad maar goed zoals je al aangeeft moet het wel betaald worden en aangezien we het gratis willen houden....................
Nu zijn we net over op een nieuwe server dus wellicht moet de eigenaar qua reclame weer wat aanpassen maar dat zijn dingen waar ik me niet mee bezig hou. Ik weet wel dat hij het zo minimaal mogelijk probeert te houden.
 
Ik heb net als donateur gekeken, en dan houdt ABP toch nog 3 elementen tegen. Ik dacht dat het forum helemaal vrij was van reclameuitingen als donateur. Maar goed geeft niet, ik heb een add blocker draaien. Alhoewel het om het principe gaat. Dit wel onder voorbehoud want ik heb geen idee welke elementen ABP blokkeert.

Edit: dat ik donateur ben is verdwenen onder mijn avatar. Hecht ik geen waarde aan maar vraag me wel af of ik nog bekend sta als donateur?
 
Nu zijn we net over op een nieuwe server dus wellicht moet de eigenaar qua reclame weer wat aanpassen maar dat zijn dingen waar ik me niet mee bezig hou. Ik weet wel dat hij het zo minimaal mogelijk probeert te houden.
Nou, laten we eerlijk zijn. Het aantal advertenties is al jaren exorbitant. Dat is niks nieuws. Ik heb geen idee wat het draaiende houden van dit forum kost maar vraag me wel of advertenties die niet zo prominent aanwezig zijn dat het storend is, meer opbrengen dan die advertentiemuur die je hier tegenkomt. Met een paar advertenties is er bij mij goodwill en laat ik de add blocker uit. Kan niet voor anderen spreken.

Een ander forum waar ik lid van ben deed het in het verleden anders. Het was Nederlands grootste forum op dat gebied, en druk bezocht. Veel meer actieve leden dan hier. Zodra het potje leeg was werden de inkomsten en kosten inzichtelijk gemaakt en daaruit volgde een berekening wat er voor het komende jaar nodig was.

Verkopers konden gericht adverteren en betaalden zo mee aan het forum. Leden konden ook doneren. En dat werd gretig gedaan om het forum in de lucht te houden. Met enkel de advertenties van de verkopers op de website. Het was "ons" forum op die manier.

En er was zelfs zoveel goodwill dat veel mensen dagelijks even een advertentie aan klikten voor wat extra inkomsten om het forum draaiende te houden. Een heel andere invalshoek om het forum draaiende te houden en dat zorgde voor mijn gevoel voor een andere mentaliteit onder de gebruikers van het forum.

Ik zeg niet dat de eigenaar van het forum het radicaal anders moet doen, maar ik schets wel een voorbeeld van hoe het anders kan.
 
Avond weer thuis na lekker eten met de schoonouders. Sfeerplaatje vd plek.
IMG_5078.jpeg
 
Ik fluister welterusten. En tot morgen. Sssst.
 
Bedankt voor je info Nicole, vraagje welk forum is/was dat? kan ik kijken hoe zij eea ingeregeld hebben.
Donateur ben je voor een jaar, ik zie dat jouw jaar al verlopen is, dus vandaar...

De traagheid is van de laatste weken (denk een week of 4?)
De nieuwe server, die veel krachtiger is, brengt daar helaas geen verandering in.
Ik heb vanavond (half uurtje geleden) alle add-ons die ik de afgelopen 4 weken heb geinstalleerd voor het forum, ge-deactiveerd,
en direct ook alle advertentie's staan nu even uit.
Ik hoop of jullie nu merken dat dit het probleem oplost, dan kan ik verder gerichter zoeken naar een oorzaak.
Gr.
marcel.
 
Bedankt voor je info Nicole, vraagje welk forum is/was dat? kan ik kijken hoe zij eea ingeregeld hebben.
Donateur ben je voor een jaar, ik zie dat jouw jaar al verlopen is, dus vandaar...

De traagheid is van de laatste weken (denk een week of 4?)
De nieuwe server, die veel krachtiger is, brengt daar helaas geen verandering in.
Ik heb vanavond (half uurtje geleden) alle add-ons die ik de afgelopen 4 weken heb geinstalleerd voor het forum, ge-deactiveerd,
en direct ook alle advertentie's staan nu even uit.
Ik hoop of jullie nu merken dat dit het probleem oplost, dan kan ik verder gerichter zoeken naar een oorzaak.
Gr.
marcel.
ik kom er morgen op terug. Bedtijd voor mij.
 
Goede, nog donkere, zaterdagochtend gewenst.
 
Moge Albert en ja het is nog donker maar wel droog.
 
Haha, ik zie het niet hoor

;))

Het is nog vroeg hoor dus ja dan is helder nadenken lastig.
 
Ik ga maar ff broodje smeren tijdens een post hier, tijd zat voor….
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Avond allemaal
      Terug
      Bovenaan