Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt Albert en ik heb het al aan Marcel gemeld.
 
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.
 
Middag, het forum is weer eens TRAAAAAGGGGG… volgens mij.?

de vogels weer verwend met een nieuwe voorraad en een houder voor de mezenbollen (zonder net).

Bekijk bijlage 367610Bekijk bijlage 367611
Leuk Albert!

Ik heb pas ook 2 voedersilo's opgehangen. Een voor vetbollen zonder netje. En een voor zaadjes.
Erg leuk al die vogels in de tuin.
 
IMG_5056.jpeg
IMG_5058.jpeg


Herfstkleuren en buienluchten. Avondwandeling.
 
Wisselend, niet constant snel met laden van een pagina
 
Goede woensdagmorgen. Fietstochtje achter de rug. Tijd voor een koppie thee en dan maar wat week verrichten voor een paar klanten.
 
Moge Marcel.

Hoe is de snelheid bij de leden vandaag?
 
Ik moet zeggen dat het deze ochtend wel soepel loopt.
 
Nou moos loopt op het stand en vind een aangespoeld kannetje en denkt zo van die is nog mooi.
Toen veegde hij wat zand eraf voordatie hem in ze zak stak.
Prompt verschijnt er een geest uit die zegt van moos jij krijgt 1 wens.
Hij trekt de landkaart en smeekt, wilt u aub dit huidige conflict oplossen?? Nou zecht de geest van jonge jij moet wel begrijpen kunnen tegenwoordig dat er namelijk ook grenzen zijn met of in betrekking tot dus stop je die kaart maar weer terug in je jas het vervullen van allemans wensen is natuurlijk ook ergens gelimiteerd.
Zechtie okay dan kun jij derdan dan in godsnaam wat aan doen dan voordat ajax helemaal nergens meer eindigt uberhaubt(want we zijn wijs en tof) wel zecht de geest vervolgens dan aan moos haal jij die kaart nog eens ff uit je zak.
 
Nou moos loopt op het stand en vind een aangespoeld kannetje en denkt zo van die is nog mooi.
Toen veegde hij wat zand eraf voordatie hem in ze zak stak.
Prompt verschijnt er een geest uit die zegt van moos jij krijgt 1 wens.
Hij trekt de landkaart en smeekt, wilt u aub dit huidige conflict oplossen?? Nou zecht de geest van jonge jij moet wel begrijpen kunnen tegenwoordig dat er namelijk ook grenzen zijn met of in betrekking tot dus stop je die kaart maar weer terug in je jas het vervullen van allemans wensen is natuurlijk ook ergens gelimiteerd.
Zechtie okay dan kun jij derdan dan in godsnaam wat aan doen dan voordat ajax helemaal nergens meer eindigt uberhaubt(want we zijn wijs en tof) wel zecht de geest vervolgens dan aan moos haal jij die kaart nog eens ff uit je zak.

Leef je uit Edwin.
 
Nee het was alleen maar voor nu.
Ik hoef me nooit uitteleven want ik geef niets om de clup
 
Nee het was alleen maar voor nu.
Ik hoef me nooit uitteleven want ik geef niets om de clup
Haha, nee ik doelde ook niet zozeer op de inhoudt hoor maar meer dat je als je dat leuk vindt daar moppen kan posten.
 
Nou eigenlijk is die onvervulbare wens voor ajax geen grap meer als je het vergelijkt ermee wat in de wereld plaatsvind
 
Als rasfeijenoorder kan ik zeggen: Prima seizoen voor ajax tot nu toe:)) Had nooit verwacht dat Utrecht-Ajax een degradatiekraker zou worden. Maarja, fan ben je niet alleen voor de lol. Ook in de slechte tijden hoor je je club te supporteren:juggle:
 
Als rasfeijenoorder kan ik zeggen: Prima seizoen voor ajax tot nu toe:)) Had nooit verwacht dat Utrecht-Ajax een degradatiekraker zou worden. Maarja, fan ben je niet alleen voor de lol. Ook in de slechte tijden hoor je je club te supporteren:juggle:
Tja je smaak is niet goed te noemen maar ja ook dat soort mensen verdienen respect JW😉
Het is inderdaad niet best en je kan wel zeggen ze hebben er een zootje van gemaakt maar ja slechter kan het haast niet dus ze zullen vast wel weer klimmen in het klassement. Zo niet dan verklaren we de hele bende gewoon failliet:DD
 
Tja je smaak is niet goed te noemen maar ja ook dat soort mensen verdienen respect JW😉
Het is inderdaad niet best en je kan wel zeggen ze hebben er een zootje van gemaakt maar ja slechter kan het haast niet dus ze zullen vast wel weer klimmen in het klassement. Zo niet dan verklaren we de hele bende gewoon failliet:DD
Ach zo zie je dat zelf jij je in de smaak kunt vergissen:DD Een voordeel, na zo'n diepe val kun je bijna alleen nog maar omhoog👍
 
Ach zo zie je dat zelf jij je in de smaak kunt vergissen:DD Een voordeel, na zo'n diepe val kun je bijna alleen nog maar omhoog👍
Ik krijg bijna de indruk dat je uit Vaassen komt want ik ken meer mensenuit dat gehucht die soms onzin uitkramen🤣:pp
Nu ga ik snel in dekking voor er toevallig iemand meeleest die zich aangesproken voelt:koffie:
 
Wacht jij dan maar tot ik in vaassen ga wonen.
Klinkt dichtbij.
 
Wacht jij dan maar tot ik in vaassen ga wonen.
Klinkt dichtbij.
Ga je gang, haha. Ik woon er al 8 jaar niet meer🤣 Als je van rust en natuur met een vleujge biblebelt houdt dan kom je daar wel aan je spreekwoordelijke trekken:DD

Ik krijg bijna de indruk dat je uit Vaassen komt want ik ken meer mensenuit dat gehucht die soms onzin uitkramen🤣:pp
Nu ga ik snel in dekking voor er toevallig iemand meeleest die zich aangesproken voelt:koffie:
Goh, als meerdere (ex-)Vaassenaren het zeggen dan moet er wel een kern van waarheid in zitten:pp
 
Bijna ( nog 12 minuten) goedenavond.
 
Brief in de bus met uitnodiging voor de 6e vaccinatie Covid.. kan er ook wel bij. Griepprik en Pneumokokken gaat er volgende week ook al in. Kan nog wel een cocktailtje bij lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Even bijkomen na bijna 5 km lopen
      Terug
      Bovenaan