Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, bij moeders geweest vanmorgen. En nu een paar voetbalgevechten bekijken.
 
Middag Albert. Bij Utrecht ontaard het straks vast in een bierbekertjesfestijn:DD
 
Die zullen de Ajakkescieden dan wel gooien gezien de stand nu, slechte pot van 2 kanten.
Haha, ja ik las het al en er moet daar veel veranderen en de trainer zie ik ook snel de laan uitvliegen. Het lijkt wel los zand daar.
 
Haha, ja ik las het al en er moet daar veel veranderen en de trainer zie ik ook snel de laan uitvliegen. Het lijkt wel los zand daar.
Om half 3 een echte Twentse Derby. Almelo-Enschede. Dat gaat er vanmiddag vol op want dat is onderling haat en nijd.
 
Daar is de staking alweer Albert en dat in de 90ste minuut. Kunnen ze voor de laatste minuten terugkomen na een slechte wedstrijd.
 
Daar is de staking alweer Albert en dat in de 90ste minuut. Kunnen ze voor de laatste minuten terugkomen na een slechte wedstrijd.
Ze kunnen wel weer stoppen als ze de regels handhaven.. ik zag weer bekertjes na de 4-3
 
Haha ja dat is een lekkere regel he. Absurd zoiets voor een leeg plastic bekertje en er worden zoveel wedstrijden stilgelegd hierom. Als het harde of zware voorwerpen zijn ok maar dit is er om vragen dat ze met bekertjes gaan gooien.
Vroeger duurde een pot voetbal 90 min maar tegenwoordig al snel 30 min langer🤣🤣
 
Gelukkig had Higler er geen zin in om te stoppen en is er uitgespeeld. Ajax weer dieper in de nesten..
 
Ach ze moeten nog wedstrijden inhalen dus ze stijgen nog wel wat denk ik maar ja het is niet best daar en er moet heel wat veranderen.
 
Haha ja dat is een lekkere regel he. Absurd zoiets voor een leeg plastic bekertje en er worden zoveel wedstrijden stilgelegd hierom. Als het harde of zware voorwerpen zijn ok maar dit is er om vragen dat ze met bekertjes gaan gooien.
Vroeger duurde een pot voetbal 90 min maar tegenwoordig al snel 30 min langer🤣🤣
Eigenlijk stel je nu dat we alle regels wel af kunnen schaffen.

Wat is er nou zo moeilijk om je eens aan regels te houden. En ze hadden de boel inderdaad stil moeten leggen.
Over en klaar.

Maar ja, het hele land glijd langzaam de afgrond in. Omdat we ons niet aan regels kunnen houden. En de handhaving ook nog eens te kort schiet.

Fijne zondag verder.
 
Ajax volgend jaar in de KKD.
Kan er weer tegen Den Haag gevoetbald worden.
 
Nee niet alle regels afschaffen maar een plastic bekertje weegt niets en richt geen schade aan. Aanstekers of ander hard/zwaar materiaal is iets anders natuurlijk. Op die maatregel voor de bekertjes is ook al veel kritiek want telkens wordt een wedstrijd stilgelegd om iets wat amper of beter gezegd geen gevolgen kan hebben. Gooien ze hem vol bier dan is door het gooien het bier er al uit voordat het bekertje bij de speler is .
Eigenlijk stel je nu dat we alle regels wel af kunnen schaffen.

Wat is er nou zo moeilijk om je eens aan regels te houden. En ze hadden de boel inderdaad stil moeten leggen.
Over en klaar.
.
 
Nee niet alle regels afschaffen maar een plastic bekertje weegt niets en richt geen schade aan. Aanstekers of ander hard/zwaar materiaal is iets anders natuurlijk. Op die maatregel voor de bekertjes is ook al veel kritiek want telkens wordt een wedstrijd stilgelegd om iets wat amper of beter gezegd geen gevolgen kan hebben. Gooien ze hem vol bier dan is door het gooien het bier er al uit voordat het bekertje bij de speler is .

.
Gaat er niet om wat men gooit. Je mag niks naar het veld gooien. Klaar!

Altijd maar dat slappe excuus van ja, maar dit. Of ja, maar dat.
 
Tja met 50000 mensen heb je er altijd een paar gekken tussen die zich niet kunnen beheersen. Dat is niet alleen bij het voetbal maar ook bv bij het uitgaan.
Maar ja in de jaren 80 ging ik elke wedstrijd naar de FC hier en toen gooide men ook al van alles of men viel de bus van de tegenpartij aan.
Tijden zijn in dat opzicht niet zo veranderd denk ik maar toen hoorde je er niets van eigenlijk door het ontbreken van social media.
 
Voor beide meningen is wat te zeggen, maar mbt plastic bekertjes gooien..je kunt een bekertje gooien uit blijdschap voor je club.… OF zoals bij de wedstrijd van Ajax een paar weken terug uit frustratie.. vindt daar maar eens de weg tussen.

hele stadion droogleggen? Dus niks geen drank of zo verkopen? Moet je 45000 mensen fouilleren voor de wedstrijd of ze niks mee hebben.. bodyscans is niet haalbaar lijkt me te kostbaar.
 
Ja inderdaad erg lastig Albert. Maar ja ik vindt het wel een verschil of ze gooien met een leeg bekertje of met een aansteker of iets anders wat gevaarlijk is.
Maar door de regel zoals die nu is met de bekertjes geef je de supporters bepaalde macht want als het niet goed gaat dan gooien ze bekertjes en de boel ligt plat of wordt zelfs gestaakt.
Maar ja ik ben blij dat ik niet in de schoenen van de KNVB sta.
 
Het weer valt vandaag tot nu toe weer mee, vanmorgen wat gemiezer en vanmiddag een paar spetters. Zojuist een wandeling gedaan bij 15graden. Erg aangenaam dus.
 
Hier ook droog met af en toe zon dus best te doen inderdaad.
 
Gaat er niet om wat men gooit. Je mag niks naar het veld gooien. Klaar!

Altijd maar dat slappe excuus van ja, maar dit. Of ja, maar dat.
Kijk dit is een voorbeeld van iets wat dus niet kan want dat is een gevaar voor de spelers en je ziet nu het gevolg. Maar ja dat is geen leeg bekertje😉
 
@quistero ik heb net een brievenbus pakje gepost met een game erin. Zonder trach en trace is dat 3,15 en met is het 4,85. Dus plantjes kun je versturen via de brievenbus voor 3,15.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: doe er mij maar 2
      Terug
      Bovenaan