Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou denken van niet maar ja je kan eens vragen. Dat mos is denk ik zo dun dat je amper of niet kan voelen wat erin zit .

Edit:
Onderstaande staat op hun site bij brievenbuspakket dus ik ben bang dat ze zelf zo n bubbelenvelop als pakketje zien.


Dan ben je dik 4 euro kwijt en dat is meer dan menig plantje kost. Jaren geleden betaalde ik nog iets van 2,76 voor het versturen.
 
Ik zou denken van niet maar ja je kan eens vragen. Dat mos is denk ik zo dun dat je amper of niet kan voelen wat erin zit .

Edit:
Onderstaande staat op hun site bij brievenbuspakket dus ik ben bang dat ze zelf zo n bubbelenvelop als pakketje zien.


Dan ben je dik 4 euro kwijt en dat is meer dan menig plantje kost. Jaren geleden betaalde ik nog iets van 2,76 voor het versturen.
Ja, gekkigheid.
 
John, staat het forum ook weer op vivarium?
 
John, staat het forum ook weer op vivarium?
Ik denk het niet en ik zag ze volgens mij ook niet staan op hun site. Lex was/is het enige oude overgebleven standlid en nieuwe leden vinden ervoor is lastig.
Vorig was Lex alleen maar dat is niet ideaal natuurlijk en prive heeft Lex denk ik momenteel weinig tijd.
 
Het weer is nog best aangenaam hier vanmiddag. Hele middag zon met afgewisseld wolken en een aangename temperatuur.
Ik twijfel nog of ik nu toch maar eens een keer een ritje Rosmalen ga doen om de ervaring een keer te hebben van het Vivarium, heb nog een paar weken om te beslissen.
 
Middag Albert en hier is het nog 15 graden en overwegend droog. Valt best mee als we het vergelijken met de vrijdag.
 
Middag Albert en hier is het nog 15 graden en overwegend droog. Valt best mee als we het vergelijken met de vrijdag.
Vergeleken met gister is het compleet anders, droog en keer zo warm. Gister amper 8 graden en vandaag tikten we de 16 aan.
 
Je kan bijna de korte broek weer aan😉
 
Met een korte en lange broek, een paraplu en een zonnebril loop je het gehele jaar door het Nederlandse klimaat.
 
Zit hier net te kijken wat het kost om een brievenbuspakketje te versturen, vind het echt heel duur.

Is @biljoenblik vandaag verdwaalt tijdens het wandelen? Of druk bezig met nieuwe aqiarium misschien.
Deze ochtend eerst gaan shoppen in Duitsland.
De Aldi sud bezocht. Dacht dat de Aldi in NL al goedkoop was.
Nou, daarbinnDuitsland is het nog goedkoper.

Ze hebben bij de Aldi een hele lekkere doucheschuim, vergelijkbaar met SebaMed.
Maar die is hier in NL al een tijdje niet leverbaar.

NL: https://www.aldi.nl/product/waslotion-2306-1-0.article.html

DE: https://www.aldi-sued.de/de/p.ombia-med-waschlotion--ml.490000000000004143.html

Daarna ook maar meer boodschappen meegenomen.

Daarna een brunch en een lekkere wandeling gemaakt rond Wahlwiller.

Erg mooi. Daar gaan we nog wel een keer een grotere ronde maken.

Zojuist even alle airco’s met de afstandbediening geprogrammeerd. Want de app is niet betrouwbaar.
Als de wifi even een dipje heeft, of wat voor andere reden dan ook. Dan blijft de unit de hele nacht door verwarmen.
Dus nu staat het in de unit zelf.
En is mijn mening over alles met apps weer bevestigd.
Waarom moet alles met wifi??

Hier staat de tomatensoep al te pruttelen.
Vanavond dus soep vooraf. Dan lekkere Duitse reibekuchen en schnitzel met peperroomsaus.

Maar zo eerst een glaasje madeira.

One Madeira my dear…
 
Avond. Max op pole voor de sprint straks, maar dan lig ik denk ik lekker te snurken.
 
Ja vannacht ook de Moto 2 en 3 maar dat zie ik later wel op de tv. Slaap lekker straks Albert.
 
Goedemorgen en weer een goede 4e plek van Collin V.
 
Goedemorgen
 
Moge Andre en de meesten slapen nog.
 
Moge heren en het is weer heerlijk weer:regen:
 
Stukkje gewandeld en dan de rest van de dag voetbal kijken en tussendoor de 2 bakjes waterversen ed.
Fijne zondag verdersss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: doe er mij maar 2
      Terug
      Bovenaan