Middag allemaal.
Ga je nou ook al met patat gooien?Avond allemaal en hier wat dildo s in de oven. Ehhh, ik bedoel de patatjes.
Moet kunnen zolang er geen saus bij zit hoorGa je nou ook al met patat gooien?![]()
Dacht eerder aan een gehaktstaaf……Avond allemaal en hier wat dildo s in de oven. Ehhh, ik bedoel de patatjes.
Zal ik op mn boodschappenlijstje voor morgen zettenDacht eerder aan een gehaktstaaf……![]()
Het is toch Friet?Ga je nou ook al met patat gooien?![]()
In Limburg gooien ze met friet, in Groningen met patat 😉Het is toch Friet?
Ze komen er vanzelf achter dat het patat is net als dat de eierbal ook uut Grunn komt😉In Limburg gooien ze met friet, in Groningen met patat 😉
Nou daar zeg je wat en als ze die dingen eerst zouden aanzetten dan trillen de ramen eruit of ze denken dat er een lichte aardbeving is Bert🤣🤣John, zolang als er geen batterijen in die dildo's zitten valt de schade wel mee,,denk ik.😆
Dat zeg jij nu wel steeds.Ze komen er vanzelf achter dat het patat is net als dat de eierbal ook uut Grunn komt😉
Avond Nicole en Albert.
Dan kan het haast geen echte stadjer zijnmijn vrouw is een echte Stadtjer van geboorte maar zij vondt er niks aan
Hij ligt voor je klaar maar de porto is nogal verhoogd dus het is dan beter als je hem komt opeten hier. Dan spaar ik weer een boel porto uit en ik denk dat je brievenbus te klein is🤣Dat zeg jij nu wel steeds.
Maar tot op heden heb ik nog geen eierbal uit Groningen ontvangen.![]()
Exhibitionisten, voyeurs, aardbevingen… tis was zeg 😆Nou daar zeg je wat en als ze die dingen eerst zouden aanzetten dan trillen de ramen eruit of ze denken dat er een lichte aardbeving is Bert🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.