Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede maandagmiddag allen.
 
Middag Albert.

Nou gister een discussie hier over het gooien van een onschuldig plastic bekertje bij het voetbal. Maar ja dat is niet erg als je het mij vraagt. Maar nu gooien ze in Groningen ook al met dildo s bij DUO dus ik ben benieuwd wat binnenkort gaat volgen🤣🤣🤣


Gooien met voorwerpen schijnt erg hot te zijn tegenwoordig.
 
Avond allemaal en hier wat dildo s in de oven. Ehhh, ik bedoel de patatjes.
 
John, zolang als er geen batterijen in die dildo's zitten valt de schade wel mee,,denk ik.😆
 
Avond. De wandeling dit keer in mn eentje gedaan. De vrouw aan het werk.
 
Goedenavond allemaal
 
John, zolang als er geen batterijen in die dildo's zitten valt de schade wel mee,,denk ik.😆
Nou daar zeg je wat en als ze die dingen eerst zouden aanzetten dan trillen de ramen eruit of ze denken dat er een lichte aardbeving is Bert🤣🤣
 
Avond John… nou Steijn heeft bij Ajax een zak geld meegekregen en mag opzouten….. benieuwd wie het nu mag proberen van dat zooitje ongeregeld een team te maken.. als het voor zondag maar niet lukt… 🙂


Maduro lees ik net
 
Ja nu weer een goede trainer vinden zal niet makkelijk zijn dus Maduro mag het zooitje eerst onder zn hoede nemen maar ja dat zal er niet veel beter van worden denk ik.
Met een plaats in de middenmoot moeten ze dit jaar tevreden zijn denk ik zo.
 
Wees blij Marcel, mijn vrouw is een echte Stadtjer van geboorte maar zij vondt er niks aan. Een ei in een mega bitterbal.

edit; een stadjer is iemand die in de stad Groningen is geboren.
 
mijn vrouw is een echte Stadtjer van geboorte maar zij vondt er niks aan
Dan kan het haast geen echte stadjer zijn:DD

Dat zeg jij nu wel steeds.

Maar tot op heden heb ik nog geen eierbal uit Groningen ontvangen.:deal:
Hij ligt voor je klaar maar de porto is nogal verhoogd dus het is dan beter als je hem komt opeten hier. Dan spaar ik weer een boel porto uit en ik denk dat je brievenbus te klein is🤣
 
Nou daar zeg je wat en als ze die dingen eerst zouden aanzetten dan trillen de ramen eruit of ze denken dat er een lichte aardbeving is Bert🤣🤣
Exhibitionisten, voyeurs, aardbevingen… tis was zeg 😆
 
au revoir, ik ga slaapje doen. Oant moarn, wiedersehen, seey you, etcetera etcetera..

🙂🙂
 
Mogge, zo te zien is het hier droog, dus ik stap zo op de Giganische e-bike om naar mn werk te verplaatsen tot een uur of 12.
Laters en een fijne dag allen.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Goedemiddag allemaal
 
Middag. Werk zit erop. Eerst een boerenomelet bakken en op brood deponeren.
 
Middag, het forum is weer eens TRAAAAAGGGGG… volgens mij.?

de vogels weer verwend met een nieuwe voorraad en een houder voor de mezenbollen (zonder net).

IMG_5053.jpeg
IMG_5052.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Even bijkomen na bijna 5 km lopen
      Terug
      Bovenaan