Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond samen.
 
Avnd. Lekker warm gedoucht en nu nog een tijdje relaxen.
 
Avond, ik lig al op bed en pak er zo een (nieuw) boek bij.
 
Avond jongedame en voor later,.. een goede en rustige nacht.
Dankjewel.
Ik denk niet dat ik nog lang wakker blijf, ben al te moe om me op een boek te concentreren.
 
Middag en ik kan met KPN nu pas weer online komen.
 
Hoe ervaren jullie de snelheid momenteel?
 
Hoe ervaren jullie de snelheid momenteel?
Gezien je vraag ben je (nog) niet tevreden? Af en toe zit er wel een hapering in bij me.

Maar. Kan ook aan de verbinding op mn werk liggen natuurlijk. Om 3 uur kan ik je meer vertellen
 
goedemorgen....bij mij althans...🙂 is hier nu 06:37 in de ochtend...
 
Moge Marcel voor jouw dan.

Ja hier haperde hij daarnet ook af en toe nog Albert dus ik denk niet dat het aan jou ligt en die melding komt ook uit de chat.
 
Middag zo forum doet het weer merk ik
nou dan eerst maar :koffie:
zie trouwens nog veelvuldig de groene balk bewegen boven in beeld
 
Middag Jaap en ja we zijn weer in de lucht. Hoe is de snelheid bij jou want als die balk draait dan is dat wachten volgens mij. Hier vindt ik hem wel sneller maar we horen graag van iedereen hoe het nu gaat met de snelheid.
 
Middag Jaap en ja we zijn weer in de lucht. Hoe is de snelheid bij jou want als die balk draait dan is dat wachten volgens mij. Hier vindt ik hem wel sneller maar we horen graag van iedereen hoe het nu gaat met de snelheid.
Ene moment gaat het als de brandweer dan weer erg traag
 
Een goedemiddag deze donderdagmiddag. Bijna weekend.
 
Avond, rondje gedaan van een 30minuten. De wind is waterkoud zoals ze dat noemen, oftewel: regen op komst na een mooie dag, vanaf 12uur was het lekker zonnig hier.
 
Avond Albert en hier maar af en toe wat zon gezien.
 
Avond. Broer even voortgeholpen met een reserve iPhone die ik nog had liggen. Moet even een paar weken overbruggen tot zijn nieuwe.
 
Avond. Broer even voortgeholpen met een reserve iPhone die ik nog had liggen. Moet even een paar weken overbruggen tot zijn nieuwe.
Fijn dat je hem hebt kunnen uithelpen. Hier ligt ook een reserve. Ik laad een reserve twee keer per jaar op tot 80% om de batterij goed te houden en zet hem dan uit. Loopt dan niet zo heel ver leeg.
 
Goedemorgen,

Bijna weekend, yeahhh😀
Fijne dag iedereen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moet jij nog werken straks?
      Terug
      Bovenaan