Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk geeft iemand toe hoe marktwerking rendabel blijft.
Je kiest alleen de winstgevende onderdelen. En de rest geef je aan de overheid.
Dus zo vullen de zakkenvullers hun zakken. En de burgers betalen 2x.

Topman Sadek Wahba gaf enkele maanden geleden een interview aan de Amerikaanse nieuwszender CNBC en zei ook al dat hij gelooft dat op veel plekken het openbaar vervoer interessant is voor private investeerders.

Lagere kosten​

"Op die plekken kan de markt efficiënter werken en ook tegen lagere kosten", aldus Wahba. "Al zullen er ook altijd regio's zijn waar het misschien niet interessant is voor marktpartijen om openbaar vervoer te laten rijden, dat moet je dan overlaten aan de overheid."
 
Goedemorgen. Op naar de MotoGP.
 
Zo dat was weer een zeer spektaculaire MotoGP race.
 
Goedemorgen.

Fijn weekend iedereen.
 
Rise and shine !
 
Mogge, nou Rise wel.. maar Shine? Nog geen zon te zien. voordeel is dat het wel droog is momenteel.
 
Moge Stijn.

Ja Albert tot tegen de middag zou het hier droog blijven maar we gaan het zien.
 
Mogge Peterrrr.


klaar met de klusjes, blad omruimen buiten vd plataan, nog een paar weken dan is alles weg. Incl die boom..
nieuwe kweek opgezet voor fruitvliegen. Nu koffietijd, en dan tijd voor de leukere dingen. Ff naar Almelo naar Aquadeco voor een praatje, bakkie en een paar zwemmende vriendjes. Ze zullen al wel plannen voor Vivarium spullen aan het maken zijn,
 
Wat nou?


Aanvulling of een nieuwe soort erbij?
Die Boom? Ik heb het er al een paar jaar over, maar eindelijk resultaat dat de ega er ook klaar mee is, we willen de tuin achter veranderen. Dus hup de knetterbijl erin zoals mn broer zegt.. de kettingzaag…

en vissies? Ja wat erbij in de bovenlaag, een Beckfordi of ander soort potloodvisje, als ze die hebben zitten.
 
en vissies? Ja wat erbij in de bovenlaag, een Beckfordi of ander soort potloodvisje, als ze die hebben zitten.
Hier de Marginatus, vind ze erg leuk. Veel shopplezier.
 
Vandaag. (Als mijn reactie op de "mogge's") De lucht zag er vanmorgen dreigend uit toen ik even voor een boodschap naar de supermarkt wandelde. Die dreiging is inmiddels een feit geworden, de regen regent. Desondanks; Een fijne dag vandaag, allemaal.
 
Moge Ben en hier schijnt nu de zon maar de verwachting is regen vanaf 12 uur.
 
Nou de regen die weer uit de lucht valt doet me aan onderstaand nummer denken van een van de beste zangeressen die er is en ja natuurlijk net als de meeste goede dingen een Duits product:DD:DD
 
Middag.. en ja hoor. Het forum is weer gevonden door een spammer volgens mij…

het is nog droog hier, dus dat wordt even een wandeling. Heb als voorbereiding op herfst en winter maar een voorraad mezenbollen(zonder net) en een voorraad vogelpindakaas besteld. Kunnen de beestjes weer smullen.
 
Zit hier net te kijken wat het kost om een brievenbuspakketje te versturen, vind het echt heel duur.

Is @biljoenblik vandaag verdwaalt tijdens het wandelen? Of druk bezig met nieuwe aqiarium misschien.
 
Het forum is weer gevonden door een spammer volgens mij…
Ik zou gelijk een report doen:DD:DD

Zit hier net te kijken wat het kost om een brievenbuspakketje te versturen, vind het echt heel duur.
Tja het is bijna onbetaalbaar en ik weet nog wel dat een postzegel dik 30 cent was maar dat is nu al meer dan 1 euro.
 
Tja heb je je hele leven gespaard voor wat klompjes en dan vertrouwen ze het ook nog niet eens:DD

 
Tja het is bijna onbetaalbaar en ik weet nog wel dat een postzegel dik 30 cent was maar dat is nu al meer dan 1 euro.
Dacht dat een brievenbuspakketje iets in de 2 euro was, nou niet dus. Dat wordt geen plantje verkopen.
 
Dacht dat een brievenbuspakketje iets in de 2 euro was, nou niet dus. Dat wordt geen plantje verkopen.
Ja dat is lang geleden zo geweest Thea. Je kan voor een paar stengels of 1 plantje net zo goed naar de lfs gaan.
 
Nog iemand zin in een pilsje? Ik denk dat dit verhaal ook hier gebeurt en vaker dan je denkt. Ik heb ooit bij een bakkerij gewerkt in de nacht om de ovens schoon te maken en daar stonden ook grote tonnen met meel en rozijnen en weet ik veel wat. Nou je wil niet weten wat lollige collega s daar weleens in mikten.

 
Ja dat is lang geleden zo geweest Thea. Je kan voor een paar stengels of 1 plantje net zo goed naar de lfs gaan.
En ik nog wel hopen iemand (en mezelf) blij te kunnen maken met een stukje Crepidomanes sp vietnam :DDDie vindt je volgens mij niet echt in veel winkels.
 
Als ik het goed zie is dat een mosje maar kun je die niet in een vochtige zipzak doen en in een bubbeltjes envelop?
Of is dat versturen ook al zo duur inmiddels?
 
Als ik het goed zie is dat een mosje maar kun je die niet in een vochtige zipzak doen en in een bubbeltjes envelop?
Of is dat versturen ook al zo duur inmiddels?
Valt een bubbeltjes enveloppe dan weer niet onder brievenbuspakketje? Zal er anders eens een keer naar informeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: Wie is Jerry? :deal::juggle:
      Terug
      Bovenaan