Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta ik net ff lekker in de beek te plassen, komt er een mechelse herder op mij af rennen.
En iets later nog een beetje vreemde vrouw.
Ach gelukkig liep het met een sisser af.
Ik neem aan dat beiden niet onder de indruk waren van wat ze zagen🤣:pp

Moge Marcel en Martin en alle andere inmiddels wakkere AFers.
 
Avond allemaal


Nou kan ik het niet nalaten te vertellen dat ik achter een potloodventer heb aangerend. Die man was al een paar zomers in het buitengebied aanwezig. Viel vrouwen lastig, jong en oud. Ik was al heel lang voornemens hem een keer achterna te zitten maar hij stond steeds aan de andere kant van de beek.
Op een dag kreeg ik de kans, hij stond weliswaar erg ver bij mij vandaan. Liep met mijn Mechelaar (KNPV | int. GG3). Dus ik roep vrij hard naar de hond, zodat hij het kon horen, “vooooruit!” terwijl ik in de richting van die man wees. Ik weer achter de hond aan.

En ja @benvo. Zo’n man heeft het toch even moeilijk weg te rennen 😁

Het leverde niks op want op een splitsing raakte ik hem kwijt, uit het zicht. Ik had wel mijn lolletje die dag gehad 😉
Foei, dit kan toch niet. Je doorbreekt de gebruikelijk patronen! De posities man ten opzichte van de vrouw. Zo raakt iedereen in de war. Werden we al verrast met de Me Too bewegingen en niet na mogen fluiten en/of slissen wanneer er dames passeren nu kom je met deze actie... Die arme potloodventer is nu helemaal van z'n apropos! 😕😕😉
 
Wat ik nou toch heb meegemaakt.

Gisteren even een rondje natuur gedaan.
Sta ik net ff lekker in de beek te plassen, komt er een mechelse herder op mij af rennen.
En iets later nog een beetje vreemde vrouw.
Ach gelukkig liep het met een sisser af.
Vermoedelijk was het een mechanische herder. Een technisch foefje waarmee het drinkwaterplatform vervuilers, bijvoorbeeld personen die menen in het water te mogen plassen, schrik aanjagen teneinde tot een betere grondwater bescherming te komen.

 
Zo nu de temperaturen dalen en waarschijnlijk het een aantal potloodventer en/of beek plassers zullen afnemen gezien de ondervonden tegenstand komt er ruimte voor mijn groet,
Hallo allemaal.
 
Middag allemaal.

Wat een gedoe om een paar potloodventers zeg, ik vindt dit schijtweer veel erger🤣😉
 
Goedemorgen allemaal.


Rijke fantasie he en in gedachten zag ik het al gebeuren:DD

Wat ik nou toch heb meegemaakt.

Gisteren even een rondje natuur gedaan.
Sta ik net ff lekker in de beek te plassen, komt er een mechelse herder op mij af rennen.
En iets later nog een beetje vreemde vrouw.
Ach gelukkig liep het met een sisser af.

Wees blij dat het een mechelse herder is geweest en geen duitse herder! 😉🤣
LOL, wat een reacties op een vrouw en Mechelse herder die hard vooruit rennen :DD, volkomen onschuldig mens, zonder bijbedoelingen natuurlijk.
Heerlijk gelachen om jullie fantasievolle reacties!
 
Middag Nicole en we weten niet of het verhaal van Marcel fantasie is natuurlijk🤣🤣🤣🤣
 
Ik heb potloodventer moeten googelen…
 
Middag. Bijna weer aan de lunch. En dan nog een 1,5uur bureaustoel warmhouden tot ik naar huis mag om met de vrouw aan de koffie te gaan. Het weekend is al weer aardig om de hoek aan het gluren.
 
Wat ik nou toch heb meegemaakt.

Gisteren even een rondje natuur gedaan.
Sta ik net ff lekker in de beek te plassen, komt er een mechelse herder op mij af rennen.
En iets later nog een beetje vreemde vrouw.
Ach gelukkig liep het met een sisser af.
Kijk je wel uit Marcel?

Vermijd plassen in de beken in Limburg mocht je daar je nood willen lossen. Niet wegens grote slangen of krokodillen, maar om een heel klein parasitair visje, de candiru. Dat komt af op de geur van ureum in je plas. Als tijdens het urineren je plasbuis openstaat, kruipt het naar binnen om bloed te zuigen. Je plasbuis in zwemmen gaat makkelijk, maar eruit is een stuk lastiger. Vaak kan het visje de weg terug niet vinden en blijft het in de blaas waar het ontstekingen veroorzaakt. Het verwijderen van de vis is een vervelende, chirurgische ingreep.


T is maar dat je het weet. Niet weer doen dus. 😉😉😉😉😉
 
Kijk je wel uit Marcel?

Vermijd plassen in de beken in Limburg mocht je daar je nood willen lossen. Niet wegens grote slangen of krokodillen, maar om een heel klein parasitair visje, de candiru. Dat komt af op de geur van ureum in je plas. Als tijdens het urineren je plasbuis openstaat, kruipt het naar binnen om bloed te zuigen. Je plasbuis in zwemmen gaat makkelijk, maar eruit is een stuk lastiger. Vaak kan het visje de weg terug niet vinden en blijft het in de blaas waar het ontstekingen veroorzaakt. Het verwijderen van de vis is een vervelende, chirurgische ingreep.


T is maar dat je het weet. Niet weer doen dus. 😉😉😉😉😉
Ik dacht toen ik begon te lezen aan het gevaar voor overstromingen 😆
 
Bah wat vies allemaal zeg, nog maar niet om op te merken dat er al veel niet meer zittend willen plassen omdat er dan een rioolrat het binnenwerk in kan springen.
 
Ik heb het niet helemaal helder, maar kom jij niet uit België?
Hoe noemen jullie zo iemand?

Een exhibitionist. Ik had nog nooit van potloodventer gehoord maar kijk het is me duidelijk geworden. 😄
 
De meeste herders willen maar al te graag aan je potloodje snuffelen en een enkele kan schapen hoeden.
 
Een exhibitionist. Ik had nog nooit van potloodventer gehoord maar kijk het is me duidelijk geworden. 😄
Ja zo noemen we het ook wel maar dat is meer formele taal hier. Had je gezicht wel willen zien toen je snapte waar ik het over had, hihi.
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Plasbuis, potloodventer, potloodje, rioolrat.
Nou ik ga eens kijken of er ook nog topics zijn waar iets zinnigs staat🤣🤣🤣
 
Een exhibitionist. Ik had nog nooit van potloodventer gehoord maar kijk het is me duidelijk geworden. 😄
Voor onze Belgische vrienden: Het tegenover gestelde van een voyeur. Maar die vind je dan wat meer in de zomer met met de kou is er weinig te zien.... ZO, NOU KAN IE WEL WEER! 🙂🙂🙂
 
Het tegenover gestelde van een voyeur.
Ja kijk nu snap ik het weer niet meer dus enige uitleg is wel op zijn plaats Ben:pp
Plasbuis, potloodventer, potloodje, rioolrat.
Dit had ik net allemaal uitgepluisd via Google en dan kom jij er weer aan met een extreem lastig woord en ja dat is het want geef maar toe dat plasbuis veel eenvoudiger is😉
 
Ja kijk nu snap ik het weer niet meer dus enige uitleg is wel op zijn plaats Ben:pp

Dit had ik net allemaal uitgepluisd via Google en dan kom jij er weer aan met een extreem lastig woord en ja dat is het want geef maar toe dat plasbuis veel eenvoudiger is😉
Voyeur, het woord was dan ook bedoelt voor onze Belgische vrienden. Zij kunnen veel beter met woorden omgaan die een binding hebben met Franse woorden, in dit geval "voir". Wat zoals ik leerde toen ik aanzienlijk jonger was "zien" betekend. Laten we het er in ons land maar houden op een persoon die een potlood venter een plezier doet door er naar te kijken.... 🙂🙂🙂
 
Laten we het er in ons land maar houden op een persoon die een potlood venter een plezier doet door er naar te kijken.... 🙂🙂🙂
Hoe noemen we dan de vrouwen die er op af gaan met hun herdershond?:S😛
 
Voyeur, het woord was dan ook bedoelt voor onze Belgische vrienden. Zij kunnen veel beter met woorden omgaan die een binding hebben met Franse woorden, in dit geval "voir". Wat zoals ik leerde toen ik aanzienlijk jonger was "zien" betekend. Laten we het er in ons land maar houden op een persoon die een potlood venter een plezier doet door er naar te kijken.... 🙂🙂🙂

Nou ik denk dat een voyeur best ook een potloodventer kan zijn hoor. En dat we meer binding zouden hebben met Franse woorden zullen sommige Vlamingen wel niet graag horen 😆

Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?

Dus ja…
 
De meeste herders willen maar al te graag aan je potloodje snuffelen en een enkele kan schapen hoeden.
Nou, de meeste herders die ik tegenkom die snuffelen niet. Die happen altijd.

Heb daar nog trauma’s van. Als kind iets te vaak van die happers gehad. Dat doet die anders nooit……
 
Nou ik denk dat een voyeur best ook een potloodventer kan zijn hoor. En dat we meer binding zouden hebben met Franse woorden zullen sommige Vlamingen wel niet graag horen 😆

Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?

Dus ja…
Ja, en dat is ook weer onlogisch.

Wij noemen die oranje vruchten sinaasappels. En dus ook vaak sinaasappelsap. En als we chique wilen doen, jus d’orange.

Jullie noemen die vruchten appelsienen. Maar geen appelsienensap???:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Dat zou kunnen, maar hoeft nog lang niet.
      Terug
      Bovenaan