Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Hier even met de app van de a/c’s aan het spelen geweest.
Timers voor het verwarmen geprogrammeerd.
Nu maar eens kijken of ze gaan doen wat ik wil…..
 
Oei…. Een kenner aan de toetsen ….? Of een groot google-wonder.. 😛
ik zal je verklappen dat ik op het HLO amper mee kon omdat HAVO wiskunde niet aansloot op dat van het HLO (laboratorium onderwijs). Er zat een gat tussen wat ik maar met heel veel moeite kon overbruggen. Lol ging op die manier snel van de opleiding af. Ben er dan ook mee gestopt terwijl het praktijkgedeelte mij erg goed beviel. Jammer.
Als het aan mijn vader had gelegen was ik HBO informatica gaan doen. Dat was in de tijd van ‘Pascal’, een programmeertaal. Later nog in mijn vrije tijd gestoeid met C++ maar het beroepsmatig in de gezondheidszorg gehouden.
 
Een goede dinsdagmiddag.
 
Middag, vanmiddag een paar nieuwe eettafelstoelen uitgezocht. En een bezoek bij moeders gedaan. En bij thuiskomst de stofzuiger gepakt en de trappen van boven naar beneden hier met de stofzuiger bewerkt.

nu eerst wachten op de maaltijd en daarna nog maar een avondwandelingetje.
 
Goede middag

Vandaag waargenomen dat de Hortensia's op ons balkon nieuwe groene bladeren hebben ontwikkeld sinds kort dus, natuur is echt in de war.
 
Avond allemaal en hier geen nieuwe stoelen of groen blad maar ja verschil moet er zijn😉
 
Er zijn weer plannen om de plastic taks af te schaffen hoor ik net. Nou dat was dus iets van korte duur denk ik en ook compleet onzinnig en niet werkbaar.
 
Goedenavond.

a comida esta pronta!
 
Avond.
IMG_5016.jpeg
 
Avond Albert en de lucht was daar blauwer dan hier tegen de avond.
 
Ja hier over het algemeen ook wel hoor maar ja wel wolken tussendoor dus wat minder blauw dan bij jou. Het was droog en dat is ook al wat waard:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Alleen bleef dat in contact met water en moest ik te vaak vervangen
      Terug
      Bovenaan