peterdenhaag53
Well-known member
Goedenavond allen.
Eerste F voor John in de tabel 😎Dat is toch de tabel van Dhr Post? Nou appeltje eitje hoor😉
Avond binnenkomers.
Ik had op een T gerekend hoor😉Eerste F voor John in de tabel 😎
Waarom denk je dat ik er al zoveel heb🤣En weer een grijze haar erbij.......zucht.
Oh nee, had het over mezelf. Las net een topic en moet we inhouden om niks te zeggen.Waarom denk je dat ik er al zoveel heb🤣
Hou maar op. Lastige materie 😳Als P dan Q. Enzovoorts.
Ja, eens zien of ze dr wat van maken daar in Griekenland.Dadelijk voetbal kijken.
Juist. Ik zou hebben uitgelegd hebben dat een mooi alternatief voor de waarheidstabel het Karnaugh-diagram is.Dat is toch de tabel van Dhr Post? Nou appeltje eitje hoor😉
Avond binnenkomers.
Oei…. Een kenner aan de toetsen ….? Of een groot google-wonder.. 😛Juist. Ik zou hebben uitgelegd hebben dat een mooi alternatief voor de waarheidstabel het Karnaugh-diagram is.
Vind je ook niet John![]()
ik zal je verklappen dat ik op het HLO amper mee kon omdat HAVO wiskunde niet aansloot op dat van het HLO (laboratorium onderwijs). Er zat een gat tussen wat ik maar met heel veel moeite kon overbruggen. Lol ging op die manier snel van de opleiding af. Ben er dan ook mee gestopt terwijl het praktijkgedeelte mij erg goed beviel. Jammer.Oei…. Een kenner aan de toetsen ….? Of een groot google-wonder.. 😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.