Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal je verklappen dat ik op het HLO amper mee kon omdat HAVO wiskunde niet aansloot op dat van het HLO (laboratorium onderwijs). Er zat een gat tussen wat ik maar met heel veel moeite kon overbruggen. Lol ging op die manier snel van de opleiding af. Ben er dan ook mee gestopt terwijl het praktijkgedeelte mij erg goed beviel. Jammer.
Als het aan mijn vader had gelegen was ik HBO informatica gaan doen. Dat was in de tijd van ‘Pascal’, een programmeertaal. Later nog in mijn vrije tijd gestoeid met C++ maar het beroepsmatig in de gezondheidszorg gehouden.
Dat heb ik ook nog geleerd, dat Pascal, Fortran en inderdaad C++ Door de bouw van mijn aquariumcomputer het programmeren flink opgehaald omdat met name Arduino microcontrollers werken op C programma's. Python wordt nu ook veel gebruikt en lijkt m.i. ook veel op C.
 
Moge Peter en de ochtendwandeling heb ik meestal rond 5 uur al want dan loop ik een flinke ronde met de hond.
 
Ook van de winter zo vroeg? Ben je niet bang in het donker? :DD
Waarom zou ik bang zijn met Sky aan de riem🤣🤣
Het is best een rustig wijkje maar ja dat zegt niets maar nee bang ben ik niet. Ik zie het nog niet gebeuren dat een leuke meid van 20 mij rond 5 uur wil aanranden hoor:pp
 
Ik zeg gelijk maar middag allemaal en eet smakelijk.
 
Waarom zou ik bang zijn met Sky aan de riem🤣🤣
Het is best een rustig wijkje maar ja dat zegt niets maar nee bang ben ik niet. Ik zie het nog niet gebeuren dat een leuke meid van 20 mij rond 5 uur wil aanranden hoor:pp
En andersom ook niet want een meid kan met een rok omhoog harder rennen als een man met de broek omlaag...🙂🙂😉 (oeps... kan dit nog wel?)
 
En andersom ook niet want een meid kan met een rok omhoog harder rennen als een man met de broek omlaag...🙂🙂😉 (oeps... kan dit nog wel?)
Denk je dat ik op mijn leeftijd nog hard ren? Ik heb al moeite om mn rollator in bedwang te houden🤣
 
Middag, koude Oostenwind hier vandaag. Vanmorgen al op de heenweg. En zojuist nog steeds, maar nu wel meer in de rug gelukkig. Nu eerst aan de friet/patat met een snack, daarna de wandeling maar doen.
 
Nu eerst aan de friet/patat met een snack, daarna de wandeling maar doen.
Heel goed want dan loop je de calorieën er weer af😉

Veel wandelplezier alvast en het kan nu nog want morgen komt er veel regen volgens mij.
 
Goedeavond allemaal.
 
Het regent ! Goedenavond.
 
Een goede woensdagavond.
 
Vandaag uitnodiging in de brievenbus vd huisarts voor de griepprik en de Pneumokokken.
2 november krijg ik weer wat ingespoten.
 
Avond heren. Ja regen krijgen we genoeg de komende dagen Stijn.
 
Avond allemaal

En andersom ook niet want een meid kan met een rok omhoog harder rennen als een man met de broek omlaag...🙂🙂😉 (oeps... kan dit nog wel?)
Nou kan ik het niet nalaten te vertellen dat ik achter een potloodventer heb aangerend. Die man was al een paar zomers in het buitengebied aanwezig. Viel vrouwen lastig, jong en oud. Ik was al heel lang voornemens hem een keer achterna te zitten maar hij stond steeds aan de andere kant van de beek.
Op een dag kreeg ik de kans, hij stond weliswaar erg ver bij mij vandaan. Liep met mijn Mechelaar (KNPV | int. GG3). Dus ik roep vrij hard naar de hond, zodat hij het kon horen, “vooooruit!” terwijl ik in de richting van die man wees. Ik weer achter de hond aan.

En ja @benvo. Zo’n man heeft het toch even moeilijk weg te rennen 😁

Het leverde niks op want op een splitsing raakte ik hem kwijt, uit het zicht. Ik had wel mijn lolletje die dag gehad 😉
 
Gute Nacht leute. Morgen alweer donderdag. Ik pak de paling in. Gegroet en welterusten
 
Avond allemaal


Nou kan ik het niet nalaten te vertellen dat ik achter een potloodventer heb aangerend. Die man was al een paar zomers in het buitengebied aanwezig. Viel vrouwen lastig, jong en oud. Ik was al heel lang voornemens hem een keer achterna te zitten maar hij stond steeds aan de andere kant van de beek.
Op een dag kreeg ik de kans, hij stond weliswaar erg ver bij mij vandaan. Liep met mijn Mechelaar (KNPV | int. GG3). Dus ik roep vrij hard naar de hond, zodat hij het kon horen, “vooooruit!” terwijl ik in de richting van die man wees. Ik weer achter de hond aan.

En ja @benvo. Zo’n man heeft het toch even moeilijk weg te rennen 😁

Het leverde niks op want op een splitsing raakte ik hem kwijt, uit het zicht. Ik had wel mijn lolletje die dag gehad 😉
Ik ben blond maar begrijp ik het nou goed als je al deze moeite hebt willen doen om die man te helpen om zn broek omhoog te trekken🤣🤣:pp.
 
Goedemorgen John.

Fijne doch regenachtige donderdag toegewenst iedereem.
 
Wat ik nou toch heb meegemaakt.

Gisteren even een rondje natuur gedaan.
Sta ik net ff lekker in de beek te plassen, komt er een mechelse herder op mij af rennen.
En iets later nog een beetje vreemde vrouw.
Ach gelukkig liep het met een sisser af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Hoge prijzen ontstaan vaak door hype.
      Terug
      Bovenaan