Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?
Nee hoor, gewoon sinaasappelsap. Of eigenlijk sinasappelsap. Tja... Sinas ipv Fanta orange bv.
 
Ja, en dat is ook weer onlogisch.

Wij noemen die oranje vruchten sinaasappels. En dus ook vaak sinaasappelsap. En als we chique wilen doen, jus d’orange.

Jullie noemen die vruchten appelsienen. Maar geen appelsienensap???:S

Nou het zou kunnen dat sommige van appelsienen spreken maar hier absoluut niet (aan de kust).
 
Goedemorgen, het is alweer vrijdag en dus om 12uur begint mijn weekend!
eerst nog even een paar uur op het werk rondlopen En wat klanten tevreden houden.
 
Moge Albert en hier hebben we de MotoGP alweer bekeken.
 
Middag allemaal en het giet hier alweer.
 
Nou ik denk dat een voyeur best ook een potloodventer kan zijn hoor. En dat we meer binding zouden hebben met Franse woorden zullen sommige Vlamingen wel niet graag horen 😆

Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?

Dus ja…
Toch denk ik dat jullie op school, zelfs als Vlaming, meer Frans onderwijs krijgen als bij ons. Frans is een taal die men hier graag meteen laat vallen bij de keuzevakken. (Trouwens; keuzevakken, kennen jullie dat eigenlijk?) En wij zeggen ook wel sinaasappelsap maar inderdaad ook jus d'orange. En in de gedachten wereld van een exhibitionist/Voyeur kan ik me niet echt inleven dus ik weet niet of ze ook voor dubbel functies in aanmerking komen. 🙂🙂😉
 
Vanmiddag zal ik voor de zoveelste weer een extra controle ondergaan in het ziekenhuis. Naast de nog aankomende bezoeken. Niet leuk eigenlijk maar ja, 't is niet anders. Niettemin past een meer opgewekte groet naar jullie toe wel; hallo allemaal.
 
Heel veel sterkte in het ziekenhuis Ben.
 
Middag hier valt ook vocht uit de lucht in de vorm van druppels water. En er staat een behoorlijke wind vanaf de oost.
 
Middag Albert en hier regent het ook alweer enkele uren.
 
De Lido ververst, en kleibolletjes in de bodem gestopt. Wat slakken eruit geplukt want die vinden de planten net iets te lekker gezien de gaatjes in de bladeren. Vd kikkerbak de ramen eens gepoetst, was nodig.

nu klaar met de klusjes binnen, en buiten doe ik ff niks gezien het vallende water.
 
Middag hier volop regen en wind :regen:
Dan maar binnen wat doen als bijvoorbeeld de verwarming staaf maar weer in de 250 zetten zag al een maanvis verdrietig kijken naar de hoek waar dat ding hoort te zitten :br:😉
 
Middag heren en ik heb hier afgelopen zomer warme jasjes gebreid voor de Manen en ze zijn er erg tevreden mee Jaap😉
 
Goedmiddag ,

Hier ook bar slecht weer, regen en hard wind bbbrrr.
Dan maar binnen blijven en alvast wat kleibollen maken met lateriet en wat leem.
Nu we toch bezig zijn..... hierna ook maar de flessen vloeibare plantenvoeding 😆

Alvast een fijn weekend toegewenst iedereen.

@benvo , sterkte💪
 

Na al die jaren snap ik nu pas waarom WA zo n royale beloning krijgt want die man heeft toch een levensgevaarlijke job🤣🤣
Ik dacht altijd dat hij alleen het risico liep om in zn vingers te knippen bij een of andere opening maar nee dus.
 
Zo verwarming staaf hangt weer in de bak voor hoe lang :juggle:
Want dit lijkt me niet oke
IMG_20231020_142945.jpg

Gelijk maar een nieuwe bestellen eens kijken of de inline van jbl ook gaat werken.
 
zo..... avondeten ook al klaar mmhhh 😉
 

Bijlagen

  • 20231020_150434.jpg
    20231020_150434.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 29
Middag Peter.
Vast vanuit een zonnig Den Haag:juggle:
 
Ik wens een ieder alvast een goedenavond.

Hier is het weekend begonnen.

Vandaag een flinke portie regen gekregen. 18 mm staat op de meter.
Binnen is het lekker aangenaam. De airco’s doen hun werk.
 
John, bij Rutte op visite😆
 
Avond alvast ja.

hier 17.5 gemeten door mn sensor. En dr zal nog wel meer bijkomen.
IMG_2854.jpeg
 
Wat is het kou bij jullie met 7,5 graden. Hier is het nog royaal 14.
Ja. het was de hele dag frisjes en dan die regen. Niks aan. En de zoon heeft een intro weekend van de studentenvereniging dit weekend. Ook pech met het weer, maar ze moeten zich maar vermaken,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Ik heb bijna 100 liter nodig voor goede week
      Terug
      Bovenaan