NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Nee hoor, gewoon sinaasappelsap. Of eigenlijk sinasappelsap. Tja... Sinas ipv Fanta orange bv.Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?
Nee hoor, gewoon sinaasappelsap. Of eigenlijk sinasappelsap. Tja... Sinas ipv Fanta orange bv.Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?
Wij zeggen: doe maar een sjuutje..Nee hoor, gewoon sinaasappelsap. Of eigenlijk sinasappelsap. Tja... Sinas ipv Fanta orange bv.
Ja, en dat is ook weer onlogisch.
Wij noemen die oranje vruchten sinaasappels. En dus ook vaak sinaasappelsap. En als we chique wilen doen, jus d’orange.
Jullie noemen die vruchten appelsienen. Maar geen appelsienensap???![]()
Of zoals een klein kind wat ik ken, siemsapsap 😆Nou het zou kunnen dat sommige van appelsienen spreken maar hier absoluut niet (aan de kust).
Toch denk ik dat jullie op school, zelfs als Vlaming, meer Frans onderwijs krijgen als bij ons. Frans is een taal die men hier graag meteen laat vallen bij de keuzevakken. (Trouwens; keuzevakken, kennen jullie dat eigenlijk?) En wij zeggen ook wel sinaasappelsap maar inderdaad ook jus d'orange. En in de gedachten wereld van een exhibitionist/Voyeur kan ik me niet echt inleven dus ik weet niet of ze ook voor dubbel functies in aanmerking komen. 🙂🙂😉Nou ik denk dat een voyeur best ook een potloodventer kan zijn hoor. En dat we meer binding zouden hebben met Franse woorden zullen sommige Vlamingen wel niet graag horen 😆
Trouwens wij zeggen sinaasappelsap en jullie jus d'orange, toch ?
Dus ja…
Lekker Martin zo grote portie bitterballen🤣zo..... avondeten ook al klaar mmhhh 😉
en niet vergeten de patat met mayo! lolLekker Martin zo grote portie bitterballen🤣
Je moet nog ff doorgaan en dan kom ik ondanks de regen en storm wel even langs om mee te eten🤣🤣en niet vergeten de patat met mayo! lol
Ja samen een frikandelletje etenJohn, bij Rutte op visite😆
Wat is het kou bij jullie met 7,5 graden. Hier is het nog royaal 14.Avond alvast ja.
hier 17.5 gemeten door mn sensor. En dr zal nog wel meer bijkomen.Bekijk bijlage 367423
Ja. het was de hele dag frisjes en dan die regen. Niks aan. En de zoon heeft een intro weekend van de studentenvereniging dit weekend. Ook pech met het weer, maar ze moeten zich maar vermaken,Wat is het kou bij jullie met 7,5 graden. Hier is het nog royaal 14.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.