Friesian
Well-known member
Zzzzzzz 😀Moge wakkere Andre.
Zzzzzzz 😀Moge wakkere Andre.
Morgen Marcel. Helemaal mee eens.Goedemorgen.
Zo de winterjas eens opzoeken. 2 graden is mij te fris.
Moge Marcel. Hier is het nu 7 graden en bij het opstaan was het 4 graden. Toch heb ik zoals altijd in blote borst Sky uitgelaten om 5 uurGoedemorgen.
Zo de winterjas eens opzoeken. 2 graden is mij te fris.
Wakkere Andre heeft al een sweater aangetrokken . Slaapkamer is ook al frisjes aan het worden.Moge wakkere Andre.
Het is al weer een goede bekomst. 🙂Smakelijk Albert.
Dat is een vraag die gesteld moet worden aan diegene die dit nu afsteken, in Belgie is het gehele jaar door vuurwerk verkrijgbaar, dus wordt er nu al vuurwerk ingekocht om dit op de laatste dag van het jaar af te steken, maar eenmaal vuurwerk in huis is het geduld om te wachten het grootste probleem.
Zo rond begin en eind December lees ik nog wel eens dat in vorige jaren gecontroleerd is op vuurwerk vanuit Belgie, maar wat de regels zijn voor de ' hoeveelheid' aan import, tja dat weet ik ook niet.
Albert, gaat dat dan om legaal vuurwerk en doen ze dat ook om 2-4 uur 's nachts? Afgelopen zomer gebeurde dat een paar keer per week. Maanden lang. Zo hard dat je dacht dat het onder je raam was, bleek het zelfs in een andere wijk te zijn. En niet 1 knal, maar dozen vol met shells die snel achterelkaar af gaan. Dat vuurwerk is ook in BE verboden.Hier in het dorp wordt het jaarrond wel eens wat afgestoken bij een buurtbbq of verjaardagsfeestje. Ze doen maar.
O ja. Goede avond
Nou lijkt me niet legaal, zonder vergunning.Albert, gaat dat dan om legaal vuurwerk en doen ze dat ook om 2-4 uur 's nachts? Afgelopen zomer gebeurde dat een paar keer per week. Maanden lang. Zo hard dat je dacht dat het onder je raam was, bleek het zelfs in een andere wijk te zijn. En niet 1 knal, maar dozen vol met shells die snel achterelkaar af gaan. Dat vuurwerk is ook in BE verboden.
Vuurwerk is er in vele categorieën.
Oh maar dat bedoel ik helemaal niet.Nou lijkt me niet legaal, zonder vergunning.
Nou, als ik het zo bekijk dan was dit geen ‘normaal’ consumentenvuurwerk. Dus illegaal.Oh maar dat bedoel ik helemaal niet.
Het gaat mij er niet om of het afsteken van vuurwerk legaal is of niet omdat er wel of geen vergunning is, maar welk type vuurwerk wordt gebruikt. Er is vuurwerk dat niet als consumentenvuurwerk verkocht mag worden. In handen van de particulier is dat wat ik illegaal vuurwerk noem. En er is zelfs een categorie vuurwerk dat niet eens door professionals gebruikt mag worden. Dat soort spul gaat hier de lucht in door "de" particulier/consument. Denk aan Cobra's met zo'n 100 gram flashkruit.
Zoals jij het bekijkt is vuurwerk buiten de laatste 3 dagen van haar zonder vergunning altijd illegaal natuurlijk. 👍
👍Nou, als ik het zo bekijk dan was dit geen ‘normaal’ consumentenvuurwerk. Dus illegaal.
Dat is toch de tabel van Dhr Post? Nou appeltje eitje hoorZo, heb even een waarheidstabel uitleg gehad vd zoon. Snap er nog niets van, maar zoals hij het uitgelegd heeft is het wel logisch. Maar HBO gaat mij boven de pet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.