Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,middag bijna 🙂

Hier de hond (cocker spaniel) naar het trimsalon gebracht vanmorgen,
en nu aan het wachten op een berichtje dat hij klaar is.
Is hij weer mooi geknipt en fris gewassen 🙂
 
Moge buurvrouw en het is lekker zonnig.

Maar ja aangezien ik toch ook even wil klagen moet ik zeggen dat het met 12 graden ook wel weer fris is:DD
 
Dag buurman :))
Mocht je nog niet weten wat je wilt eten vanavond, spinazie met garnalen misschien:DD
20231013_220722.jpg


Ook nog maar even foto van het andere bakje gemaakt.
20231013_220908.jpg
 
De zon schijnt hier ook. Niks bijzonders eigenlijk, ze doet dit al of niet zichtbaar dagelijks. Gelukkig wel. Maar mijn groet die best wel speciaal, in elk geval zo bedoelt, komt niet altijd dagelijks. Nu wel dus. Misschien wel omdat de zon schijnt? Hoe dan ook; hallo allemaal!
 
Middag. Lekker warm in het Amazone Regenwoud vd Orchideeënhoeve. Prachtige planten @NicoleE Orchi’s en Bromeli’s in alle maten en kleuren.
 
Middag luitjes en in het speciaal de chat spammer JW:pp
 
Ja ik schrok me een ongeluk toen hier het spammers alarm plotseling afging en dan zie ik opeens jij met je groepje daar de chat onveilig maken. Dat de whatt s app eruit ligt zou verboden moeten worden hoor🤣🤣
 
Middag. Rondje gewandeld, wel met jas aan.
 
Goedenavond alvast.

Hier Oktoberfeesten. Net geprobeerd van de ene kant van het centrum naar de andere kant te gaan. Druk! De sfeer was (nog) gemoedelijk.
Omdat ik er toch langs kwam even naar de appie gegaan. Wilde morgen erwtensoep maken, alles in huis maar de spliterwten vergeten :oopss:. Die dus nog even gehaald. Lange rijen aan de kassa's. Vooral jeugd en jongvolwassenen met héél veel blikjes en kratjes bier.
 
Avond Nicole en als ik iets vergeet dan pak ik de zelfscankassa meestal.
 
Gister nog in polo buiten lopen. Vanmorgen de kachel aan en de dikkere jas als je eruit moet.
En de kachel doet het nog en zorgt voor een aangename vloer onder de voetjes.

Bekijk bijlage 367091Bekijk bijlage 367092
Jeetje Albert.
Jij woont toch redelijk nieuw. En nu al de verwarming aan?
 
Goedemorgen 🙂
Wij proberen verwarming altijd te vermijden tot november. We gaan eens zien of dat dit jaar gaat lukken. Het zou een uitdaging kunnen worden.
Dit jaar is het nog lang warm, dus wie weet gaat het lukken.
In een normaal jaar mag je blij zijn dat je voor oktober nog geen verwarming nodig hebt.
Dan hebben jullie het in ee; normaal jaar, toch wel een maand flink fris.
 
Jeetje Albert.
Jij woont toch redelijk nieuw. En nu al de verwarming aan?
Ja, als je de hele week niet fit bent heb je wel wat behoefte aan wat meer warmte.. en het is uit mn eigen portemonee, dus ik hoef geen verantwoording af te leggen…. 🙂
 
Dit jaar is het nog lang warm, dus wie weet gaat het lukken.
In een normaal jaar mag je blij zijn dat je voor oktober nog geen verwarming nodig hebt.
Dan hebben jullie het in ee; normaal jaar, toch wel een maand flink fris.
Hier nog 23 binnen. Zonder verwarming. Dankzij het zonnetje van vandaag op de grote ramen.
 
Ja, als je de hele week niet fit bent heb je wel wat behoefte aan wat meer warmte.. en het is uit mn eigen portemonee, dus ik hoef geen verantwoording af te leggen…. 🙂
O, nee. Zo bedoel ik het niet. Maar hier is het nog steeds 22 graden. Heb zelfs de ramen nog open gehad vanmiddag.
 
O, nee. Zo bedoel ik het niet. Maar hier is het nog steeds 22 graden. Heb zelfs de ramen nog open gehad vanmiddag.
Nou hier was het 12 graden en dan blijven de ramen dicht. In huis is het bijna 21 graden.
 
hier was het buiten ook aanzienlijk frisser, maar toch een tijdje ramen open gehad vandaag. Nu nog steeds aangenaam in huis ( zonder verwarming)
 
Na aanleiding van de verwarming aanzetten.

geen idee verder , maar wij hebben, wel een oud huis, maar een klein huis. Twee grote ramen op het oosten dus als het zonnetje ( zoals vanochtend) even schijnt, merk je dit al snel in huis. De ramen waren beslagen, dus even lekker open en ze waren snel weer droog.
 
Bij de winter dan vaak wel weer koud denk ik Annemarie.
 
ook dan heb je nog wel een zonnetje, maar ik snap je insteek hoor. Maar meeste warmte gaat hier weg door de vloer. We hebben wel gekeken naar vloerisolatie, maar kwamen er niet uit wat nu de beste oplossing is voor onze situatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Rinzo
      Terug
      Bovenaan