Avond buurvrouw en laat ze maar kletsen daar beneden hoor want ze ontdekken vanzelf dat de klok daar niet goed looptAvond.

Avond buurvrouw en laat ze maar kletsen daar beneden hoor want ze ontdekken vanzelf dat de klok daar niet goed looptAvond.
Ik wilde net zeggen ik denk dat Marcel nu ook zo n lieve knuffelhond koopt om op bed te nemen want je kan je er lekker aan opwarmen hoor🤣🤣"Gezicht van Marcel gaat nu in horror-stand"![]()
Denk dat Marcal liever kou lijdt of een kruik kooptIk wilde net zeggen ik denk dat Marcel nu ook zo n lieve knuffelhond koopt om op bed te nemen want je kan je er lekker aan opwarmen hoor🤣🤣
Sky kroop gister tegen mij aan dus die had het fris zonder zn dikke vacht.
Haha, als hij aan zo n pluizig beest denkt dan krijgt ie het al warm🤣Denk dat Marcal liever kou lijdt of een kruik koopt![]()
We hebben het over honden en jij krijgt trek......🤔Nou ik krijg alweer trek dus ik ga even een halve rookworst pakken en een bakje gehaktballetjes in sweet chilisaus van vriend Appie.
Ik wilde al zeggen, daar scoort ze geen punten mee 😱"Gezicht van Marcel gaat nu in horror-stand"![]()
Haha, ja hier loopt er de hele dag 1 dus anders zou ik niet meer eten als ik dat alleen doe zonder hond. Hij is mn grootste fan als ik iets eet dus we eten eigenlijk samen maar ik iets meer dan hij.We hebben het over honden en jij krijgt trek......🤔
Eet smakelijk.
Rustig aan en veel plezier.Ik zeg tot morgen. Zo de auto eens naar het noorden laten gaan, stuur goed vasthouden geloof ik. Regen en wind.
Vol gas de Hunebed Highway af… 🙂Rustig aan en veel plezier.
Niet stiekem zo'n bordje jatten hèVol gas de Hunebed Highway af… 🙂
Met wat wind in de rug kom je vast ver. 😉Vol gas de Hunebed Highway af… 🙂
We staan je bij de provinciegrens op te wachten met toeters en confettiIk zeg tot morgen. Zo de auto eens naar het noorden laten gaan, stuur goed vasthouden geloof ik. Regen en wind.
Hij zou eens een lekker hot dog moeten proberen.We hebben het over honden en jij krijgt trek......🤔
Eet smakelijk.
Voor warmte (en koelte) heb ik geen hond nodig hoor!Ik wilde net zeggen ik denk dat Marcel nu ook zo n lieve knuffelhond koopt om op bed te nemen want je kan je er lekker aan opwarmen hoor🤣🤣
Sky kroop gister tegen mij aan dus die had het fris zonder zn dikke vacht.
Tja, maar daar kun je niet lekker mee knuffelen lijkt meVoor warmte (en koelte) heb ik geen hond nodig hoor!
Daar heb ik een ander lief ding voor.
Bekijk bijlage 367061
Ja vooral die van de Ikea zijn erg lekker en ze schooien ook nietHij zou eens een lekker hot dog moeten proberen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.