Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo tot morgenvroeg verwachten ze zo n 20mm regen lees ik net.
 
Een goedenavond mede hobbyisten. Ff weer een klein stukje bij proberen te lezen, maar ik geef het op.


ga de rest vd avond niet veel inspiratie meer hebben. Werkdag was lang, en het sn*t loopt me nog net niet vanzelf de neus uit.
En het zweet loopt over mn rug. Kortom er zit iets onder mn leden. Maar gelukkig nog een paar korte werkdagen en dan weekend. Vanavond lekker met een PCM of 2 onder het dekbed.
 
Een goedenavond mede hobbyisten. Ff weer een klein stukje bij proberen te lezen, maar ik geef het op.


ga de rest vd avond niet veel inspiratie meer hebben. Werkdag was lang, en het sn*t loopt me nog net niet vanzelf de neus uit.
En het zweet loopt over mn rug. Kortom er zit iets onder mn leden. Maar gelukkig nog een paar korte werkdagen en dan weekend. Vanavond lekker met een PCM of 2 onder het dekbed.
He bah Albert. Veel beterschap. Er heerst iets, je hoort hier overal mensen hoesten.
 
Goedenavond.

Hier een dagje met beestjes gespeeld.

Beetje zuurstofverbruik meten. Van de nitrificeerders en overige beestjes.

Vandaag was er extra veel werk aan, want moest alles testen met en zonder 24 uur beluchten.
Leuk weetje. De nitri’s deden het net zo goed met en zonder beluchten.
Dus dat een filter niet tegen een paar uur stilstand kan, is ook naar het rijk der fabelen.
 
Ik kan wel zeggen dat dit werk heel veel afwisseling bied.

Gisteren lekker analytisch chemisch bezig. Bepalen van stoffen welke vanuit een bepaalde verpakking afgegeven kunnen worden aan voeding.
Vandaag dus biochemisch met het actief slib uit de zuivering.
Morgen een aantal testen uitvoeren voor een producent van pharmaceutische stoffen.

Uitdagend is het wel ja.
 
Jij maakt het wel erg zwaar hoor met je sterkte. T is maar een verkoudheid.
Nou ik vindt het altijd zeer irritant om verkouden te zijn als je moet snotteren en loopt te hoesten dus daarom sterkte en nogmaals heel veel sterkte😉

Moge allemaal met of zonder loopneus.
 
En dan zijn er nog altijd mensen die beweren dat we in het Noorden achterlopen🤣🤣

Een supermarkt speelt doorgaans in op de grootste behoeftes…..
Dus zeg het maar.
 
Middag allemaal vanuit een zonnig Grunn.
 
Middag zon? Nou meer regen hierzo.
 
Middag Albert en hier ook weinig zon meer hoor maar wel droog.
 
Avond binnenkomers en hier ook de eerste regen.
 
Moge Marcel en het regent hier al lekker.
 
Ja tot 5 uur gaat het hier regenen dus ik zet snel de bak buiten om te verversen
:DD
 
aloha allen, vandaag mezelf verwend met een heerlijk ontbijt op bed. Het zal vast zo'n "rommel" dagje thuis worden, daar de weersverwachting erg regenachtig is...
 
Goeiemorgen allemaal! Wou even een keertje zeggen dat ik het zo waardeer dat er een groep mensen is die met je mee wil denken en raad geven. In mijn omgeving niet echt iemand die mijn hobby interessant vind, dus leuk om met jullie te kunnen delen!! :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan