Zo tot morgenvroeg verwachten ze zo n 20mm regen lees ik net.
He bah Albert. Veel beterschap. Er heerst iets, je hoort hier overal mensen hoesten.Een goedenavond mede hobbyisten. Ff weer een klein stukje bij proberen te lezen, maar ik geef het op.
ga de rest vd avond niet veel inspiratie meer hebben. Werkdag was lang, en het sn*t loopt me nog net niet vanzelf de neus uit.
En het zweet loopt over mn rug. Kortom er zit iets onder mn leden. Maar gelukkig nog een paar korte werkdagen en dan weekend. Vanavond lekker met een PCM of 2 onder het dekbed.
Ach het waait wel over. Maar dank je.He bah Albert. Veel beterschap. Er heerst iets, je hoort hier overal mensen hoesten.
Jij maakt het wel erg zwaar hoor met je sterkte. T is maar een verkoudheid.Sterkte Albert.
Nou ik vindt het altijd zeer irritant om verkouden te zijn als je moet snotteren en loopt te hoesten dus daarom sterkte en nogmaals heel veel sterkte😉Jij maakt het wel erg zwaar hoor met je sterkte. T is maar een verkoudheid.
Een supermarkt speelt doorgaans in op de grootste behoeftes…..En dan zijn er nog altijd mensen die beweren dat we in het Noorden achterlopen🤣🤣
https://dvhn.nl/groningen/Moet-dit-in-de-supermarkt-28687271.html
Ja ik sta straks om 8 uur bij het opengaan voor de deur natuurlijk🤣Een supermarkt speelt doorgaans in op de grootste behoeftes…..
Dus zeg het maar.
Kun je die eieren dan instellen?Morgen.
Yep @biljoenblik het schijnt dat je met tril-eitjes van de J*mbo geen kookwekker nodig hebt.![]()
Yep, op een schaal van Richter geloof ik maar zeker weten doe ik het niet. 😉🙂Kun je die eieren dan instellen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.