Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed te horen Nicole.
Lesje voor de volgende keer, want die zal er toch wel een keer komen. Heel snel naar de huisarts en het rap ondervangen als dat kan. Scheelt een heleboel ellende.
 
Avond allemaal en goed om te horen Nicole.
 
Ik zeg alvast avond… 🙂
 
Goedenavond.

Hier was het ook een mooie dag. Toen ik naar huis reed gaf de thermometer zelfs 24 graden aan.

@Fozzy Ik zie alweer een klusje voor het weekend aankomen. Wat groene sprieten tussen de tegels.

Hier begint de jeuk steeds heftiger te worden. Dus komend weekend maar eens wat aan het aquarium gaan doen.
Ik weet nu wel welke vissen ik wil.
Alleen welke maanvissen het worden is nog de vraag. Dat hangt af wat er beschikbaar is. Maar ik wil wel een zo‘n natuurlijk mogelijk patroon en kleur.
Dus geen disko maanvissen of marmer versies.

Planten heb ik ook al in m’n hoofd.
 
Goedenavond.

Hier was het ook een mooie dag. Toen ik naar huis reed gaf de thermometer zelfs 24 graden aan

@Fozzy Ik zie alweer een klusje voor het weekend aankomen. Wat groene sprieten tussen de tegels.

Hier begint de jeuk steeds heftiger te worden. Dus komend weekend maar eens wat aan het aquarium gaan doen.
Ik weet nu wel welke vissen ik wil.
Alleen welke maanvissen het worden is nog de vraag. Dat hangt af wat er beschikbaar is.

Planten heb ik ook al in m’n hoofd.
dat gras groeit me niet op mn rug, maar tussen de tegels…. Staat wat anders in de planning met de ega, ff wat leuks doen samen, een ritje Luttelgeest naar de Orchideeënhoeve. Even wat anders aan de kop



en voor jou voel ik een ritje naar Jos Hut aankomen…. In elk geval even contact opnemen met hem.
 
Wat lief dat je vraagt.
Helemaal opgeknapt. Toen de longontsteking eenmaal weg was ging dat heel snel. Nog een paar dagen als een malle gehoest maar het is nu ook echt over. Was er op tijd bij!
Fijn om te horen!:daisy:

Hier begint de jeuk steeds heftiger te worden
In Parijs geweest?;)):DD
 
een goedeavond.
 
Avond Ben en Albert en ik zeg gelijk slaap lekker allemaal.
 
Mogge, en zo is het alweer “zaagmansdag” vandaag. De dagen vliegen voorbij.
het stalen ros staat weer te steigeren in de schuur om me zo naar mn werk te galopperen.
 
Moge Peter en Corne.
 
Moge buurvrouw en het is maar weer een grijze dag.
 
Zijn er meer leden waar het forum af en toe een langere laadtijd heeft dan normaal?
 
Thanks, dan ga ik dat melden .
 
Komt een reboot aan en dan is het denk ik opgelost.
 
net aan middag ,druk bezig met zagen hihihihi
fijne dag🙋‍♂️
 
Goedemiddaaaaagggg. Druk met van alles hier. Slechte weer komt dr geloof ik aan dus er worden weer bedrukte paraplu’s besteld. En die zitten altijd zo lekker verpakt. Dus even 1000 uitpakken met een collega samen. Dan kan de drukker aan de slag. En de borduurmachine draait ook nog gewoon door. Ik vermaak me wel tot half 5.
 
Middag Albert en Martin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan