Hier zonnig en droog vandaag.
Alleen donderdag verwachten ze regen.
De rest van de dagen 24 graden.
Alleen donderdag verwachten ze regen.
De rest van de dagen 24 graden.
Hebben we het hier beter. dus ik ga maar fr aan de wandel, en dan lekker een bakkie koffie in de zon aan de tuintafel hierzo.Middag Albert en ik ben net ook bij de kapper geweest. Hier maar 18 graden.
John, ik heb iedereen naar het werk gestuurd…🙂🙂Rustige omgeving daar Albert.
Haha, nou ja ik bedoel meer de buitenomgeving en niet in je tuin maar ook in je tuin heb je alle rust begrijp ikJohn, ik heb iedereen naar het werk gestuurd…🙂🙂
Die 3 buurvrouwen zitten natuurlijk in zn schuur verstopt voor de foto he 😂Haha, nou ja ik bedoel meer de buitenomgeving en niet in je tuin maar ook in je tuin heb je alle rust begrijp ik![]()
Ja logisch want ze zijn alle 3 al boven de 75Die 3 buurvrouwen zitten natuurlijk in zn schuur verstopt voor de foto he 😂
Ach hij is jaloers dat ik zo goed in de markt lig…Ja logisch want ze zijn alle 3 al boven de 75![]()
Lekker theeleuten met de dames! niets mis mee 😁 trekt me meer aan dan "voetbal met de mannen" ik heb mn 2 poezen op de bank! Die heb ik speciaal aangeschaft voor dit argument, nadeel is wel dat ik zelf de bammetjes moet smeren maar er hoeft geen ring om 😂 zolang ik ze maar optijd voer anders denk ik niet dat ik de nacht overleef!Ach hij is jaloers dat ik zo goed in de markt lig…
Hoe gaat ie met je?Goedemiddag, hier ook een lekker zonnetje bij 20 graden.
Wat lief dat je vraagt.Middag.
Hoe gaat ie met je?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.