Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge. Lekker weer om te werken tot 12u…
 
Moge Albert en ja dan zit je wel droog.
 
Goedenmiddag allemaal.
 
Middag Nicole.

Ik kreeg net een mail van Ronald diervoeders dat ze wilden stoppen en het overdoen maar dat ging niet door dus nu gaan ze nog 2 jaar door.
 
Dag jongedame. Goedemiddag lui. Weekend alweer 1 uur oud. Zo de Lido even verversen. En dan naar de Welkoop een zak Onthardingszout halen.
 
Dag jongedame. Goedemiddag lui. Weekend alweer 1 uur oud. Zo de Lido even verversen. En dan naar de Welkoop een zak Onthardingszout halen.
Hoe is het met u?
 
Hoe is het met u?
Dank u voor de vraag. Het gaat wat beter, gisteravond om 8u naar bed met 2pcm weer en geslapen tot 6uur. Gewerkt vanmorgen. Nu nog wat snotneuzerig met een loopneusje. Verder lijkt het mee te vallen.

dit komt tot een wedervraag: en met u?
 
Dank u voor de vraag. Het gaat wat beter, gisteravond om 8u naar bed met 2pcm weer en geslapen tot 6uur. Gewerkt vanmorgen. Nu nog wat snotneuzerig met een loopneusje. Verder lijkt het mee te vallen.

dit komt tot een wedervraag: en met u?
🙂

Goed om te horen Albert.
Hier gaat weer alles zijn gangetje. Kan er weer lekker op uit.
 
Middag Albert. Ik ben net snel tussen de buien door naar Frits geweest want ze voorspellen nogal wat water.
 
Middag Albert. Ik ben net snel tussen de buien door naar Frits geweest want ze voorspellen nogal wat water.
Wij hadden het hier vannacht en vanmorgen Die regen en later vandaag weer. Ik ga aan de slag effkes. Vanavond naar Roodeschool voor een verjaardag. En morgen lekker met zn 2 op stap, naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest. Eens zien hoe het is met de bloemen en met de nieuwe aquaria die Van Wolferen heeft geplaatst.
 
Wij hadden het hier vannacht en vanmorgen Die regen en later vandaag weer. Ik ga aan de slag effkes. Vanavond naar Roodeschool voor een verjaardag. En morgen lekker met zn 2 op stap, naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest. Eens zien hoe het is met de bloemen en met de nieuwe aquaria die Van Wolferen heeft geplaatst.
Ik ben wel benieuwd. Als je foto's mag en wilt maken? 😉
 
Ik ben wel benieuwd. Als je foto's mag en wilt maken? 😉
Dat mag. En ik zal mn camera meenemen. Zal je mailbox spammen. 😉

Ben er wel vaker geweest maar het is nu erg uitgebreid. En t is een uurtje rijden van hier. luttegeest vlak bij Emmeloord

 
Goedemiddag allen,
Tussen de buitjes door naar mijn dochter gewandeld en kreeg een paar vuurgarnaaltjes van mijn schoonzoon. Net in de Fluval gedaan.
 
Middag Peter. Hier was het ff droog rond 12 uur maar de sluizen staan alweer flink open.
 
Middag heren en dames, even de aardappels geschild hierzo.
 
Middag pieperschiller:DD
 
aloha allen, vandaag mezelf verwend met een heerlijk ontbijt op bed. Het zal vast zo'n "rommel" dagje thuis worden, daar de weersverwachting erg regenachtig is...
Ga je dan eerst je bed uit om ontbijd te maken?
En daarna dus weer terug?
En vervolgens kun je je bed verschonen door alle kruimels.

Je hoort het al, ik ben daar geen fan van.
 
Je hoort het al, ik ben daar geen fan van.
Weet je wat ook leuk is? Bitterballen eten in bed en dan de volgende ochtend een paar geplet in bed vinden:DD😉

Momenteel hoost het hier met een harde wind maar toch wens ik iedereen alvast een fijne avond toe.
 
Dag jongedame. Goedemiddag lui. Weekend alweer 1 uur oud. Zo de Lido even verversen. En dan naar de Welkoop een zak Onthardingszout halen.
Tot welke hardheid haalt die ontharder de kalk eruit?

Ik zag net dat wij hier een hardheid hebben van 6.3. Schommelt tussen 5.3 en 6.3

Moet zeggen dat ik hier weinig kalk sporen zie. Maar hier wordt het water centraal onthard.
Blijkt nu zelfs een van de zachtste te zijn. Zuid holland en flevoland hebben zachter water.
 
Hier is het 21 graden en bewolkt. Maar wel nog droog.
 
Tot welke hardheid haalt die ontharder de kalk eruit?

Ik zag net dat wij hier een hardheid hebben van 6.3. Schommelt tussen 5.3 en 6.3

Moet zeggen dat ik hier weinig kalk sporen zie. Maar hier wordt het water centraal onthard.
Blijkt nu zelfs een van de zachtste te zijn. Zuid holland en flevoland hebben zachter water.
Je kunt tot bijna 0 gaan, maar hij is ingesteld op een hardheid van 2, helemaal geen kalk is ook niet goed.
 
Ga je dan eerst je bed uit om ontbijd te maken?
En daarna dus weer terug?
En vervolgens kun je je bed verschonen door alle kruimels.

Je hoort het al, ik ben daar geen fan van.
ja, even van bed af om het klaar te maken. Maar geen last van kruimels in mijn bed hoor, maar wel genieten van de beestjes in mijn slaapkamer bakje. Voor mij is dat even heerlijk rustig een dag beginnen.

ps ook de hond mag dan even heerlijk relaxen bij mij op bed....
 

Bijlagen

  • 20231013_072617.jpg
    20231013_072617.jpg
    7.1 MB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan