jessicapilon
Well-known member
Moge Marcel.
Nou dat valt te bezien hier nog niet dus is nog steeds niet als voorheenVolgens mij is de snelheid aardig terug op een enkele keer na.
Tja, gelukkig zitten we binnen, ook met het eten.Middag Albert en als je opschiet dan maak je nog mee dat het hier droog is😉
Heb je de adblocker wel eens uitgezet???Ja af en toe hier ook niet echt vlug maar de meeste keren dat ik klik gaat het wel erg snel. De eigenaar is er nog mee bezig om het eea uit te zoeken en te verbeteren.
Ik heb gister even via de telefoon in moeten loggen en ja het is flink wat reclame inderdaad maar goed zoals je al aangeeft moet het wel betaald worden en aangezien we het gratis willen houden....................Heb je de adblocker wel eens uitgezet???
Als je dat doet, weet je wel waarom het forum traag is.
Echt waar, dat je nog nieuwe leden hier krijgt is een wonder te noemen.
Meer advertenties dan berichten.
Eigenlijk in een wereld waar we om het klimaat moeten geven toch wel zonde van de energie.
Je moest eens weten hoeveel extra energie dat het kost om al die nutteloze onzin door te zenden.
Eingenlijk schandalig gewoon.
Ja, zal nodig zijn voor inkomsten. Maar er zijn grenzen.
Nou, laten we eerlijk zijn. Het aantal advertenties is al jaren exorbitant. Dat is niks nieuws. Ik heb geen idee wat het draaiende houden van dit forum kost maar vraag me wel of advertenties die niet zo prominent aanwezig zijn dat het storend is, meer opbrengen dan die advertentiemuur die je hier tegenkomt. Met een paar advertenties is er bij mij goodwill en laat ik de add blocker uit. Kan niet voor anderen spreken.Nu zijn we net over op een nieuwe server dus wellicht moet de eigenaar qua reclame weer wat aanpassen maar dat zijn dingen waar ik me niet mee bezig hou. Ik weet wel dat hij het zo minimaal mogelijk probeert te houden.
ik kom er morgen op terug. Bedtijd voor mij.Bedankt voor je info Nicole, vraagje welk forum is/was dat? kan ik kijken hoe zij eea ingeregeld hebben.
Donateur ben je voor een jaar, ik zie dat jouw jaar al verlopen is, dus vandaar...
De traagheid is van de laatste weken (denk een week of 4?)
De nieuwe server, die veel krachtiger is, brengt daar helaas geen verandering in.
Ik heb vanavond (half uurtje geleden) alle add-ons die ik de afgelopen 4 weken heb geinstalleerd voor het forum, ge-deactiveerd,
en direct ook alle advertentie's staan nu even uit.
Ik hoop of jullie nu merken dat dit het probleem oplost, dan kan ik verder gerichter zoeken naar een oorzaak.
Gr.
marcel.
euh…. Mogge Jaap?Moge Marcel en ja het is nog donker maar wel droog.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.