Middag Peter en veel plezier vanmiddag met de familie.
Thnx John. Altijd leuk met de kleintjes erbij.Middag Peter en veel plezier vanmiddag met de familie.
Haha, de kids hier zijn 14 en 16 maar die staan niet meer zo op opa te wachten en die gaan liever gamen😉Thnx John. Altijd leuk met de kleintjes erbij.
Mijn kleinkinderen zijn tussen de 0 en 8 jaar. 4 kids in totaal.Haha, de kids hier zijn 14 en 16 maar die staan niet meer zo op opa te wachten en die gaan liever gamen😉
Klein stukkie, en dan F1.Middag Albert en straks even AFC Krukkietas kijken![]()
Middag. Ze doen allemaal een Dutje 😉Goedemiddag,
wat rustig hier.
Dan hebben jullie mazzel, hier krijgen we te maken met de zoveelste bui! Bovendien ga ik jullie begroeten en ook daar wens ik jullie een onverdeeld genoegen mee. 🙂🙂🙂 Dus goedemiddag allemaal!Nou het is hier wachten op de eerste bui.
Troost je Ben want het regent hier inmiddels ook al uren en af en toe is het even droog met een zuinig straaltje zon.Dan hebben jullie mazzel, hier krijgen we te maken met de zoveelste bui! Bovendien ga ik jullie begroeten en ook daar wens ik jullie een onverdeeld genoegen mee. 🙂🙂🙂 Dus goedemiddag allemaal!
Dat is de categorie >55 en <63 vermoed ik zo. Hè John?Middag. Ze doen allemaal een Dutje 😉
Ik wilde een langere wandeling maken, een ronde die ik dagelijks loop, maar op open stukken was de wind behoorlijk krachtig en ik vond het wel welletjes. Genoeg mogelijkheden de komende dagen.Middag beiden en hier is het meer regen dan zon.
Sorry. Erwtensoep.😊Hoppa, het vuurwerk knalt de lucht weer in…🙂
Dat rook ik hier dusSorry. Erwtensoep.😊
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.