Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Peter en veel plezier vanmiddag met de familie.
 
Ja dan vinden ze het nog wel leuk Peter.
 
Middag Albert en straks even AFC Krukkietas kijken:DD
 
Middag allemaal tussen de buien door.
 
Goedemiddag,
wat rustig hier.
 
Goedemiddag,
wat rustig hier.
Middag. Ze doen allemaal een Dutje ;)

Aan de lunch hier nog ff. En om half 3 tegen de wind in fietsen. Ondersteuning maar tikkie erbij.
 
Middag beiden en hier is het meer regen dan zon.
 
Dan hebben jullie mazzel, hier krijgen we te maken met de zoveelste bui! Bovendien ga ik jullie begroeten en ook daar wens ik jullie een onverdeeld genoegen mee. :):):) Dus goedemiddag allemaal!
Troost je Ben want het regent hier inmiddels ook al uren en af en toe is het even droog met een zuinig straaltje zon.
 
Middag. Ze doen allemaal een Dutje ;)
Dat is de categorie >55 en <63 vermoed ik zo. Hè John?
Middag beiden en hier is het meer regen dan zon.
Ik wilde een langere wandeling maken, een ronde die ik dagelijks loop, maar op open stukken was de wind behoorlijk krachtig en ik vond het wel welletjes. Genoeg mogelijkheden de komende dagen.

Dadelijk regen vermoed ik maar het zou ook zomaar langs ons kunnen trekken.
 
Middag, hele dag droog, wel wat wind, net om half 3 als ik op de fiets stap een regenbui, miezerig buitje. En nu thuis aan de koffie, en je raadt het al. Zonneschijn.
 
Middag Albert en het weer had je gewoon op de korrel denk ik;)
Hier is het ook sinds een uurtje droog maar de tuin staat al vol plassen.
 
Alvast een goedenavond gewenst.

Hier vanmiddag een uitstapje gemaakt naar de IAZI waar het industrie water wordt gezuiverd.
Was wel mooi om die basins in het echt te zien.
Zie je ook gelijk waar de slib monsters vandaan komen. En hoe alles in elkaar steekt.

Best wel unieke beestjes in dat slib. Dat ze het voor elkaar krijgen om de specifieke chemicalien af te breken.
Gelukkig net voor de regen klaar met de tour.
 
Avond Albert. Ik ben weleens een half uur te vroeg met mijn groet maar je hebt ze dus die het nog bonter maken:DD;)
 
Haha John…. Goed voorbeeld doet volgen?

dat vuurwerk schijnt een signaal te zijn voor mensen die met bepaalde rookwaren in de broekzak romdlopen…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan