Moge Jaap.
Geniet ervanMoge Stefan en Marcel. Hier vanmiddag lekker MotoGP kijken.
Nee, nee, nee, hou je broeken aan! Ik kan je verzekeren dan niemand interesse heeft in een Groninger met dat deel te bloot wat men bij een schip het achtersteven pleegt te noemen. 😡😳😳😉Middag Ben en het stijgt hier naar ongekende hoogte met maar liefst 7 graden momenteel. Ik denk dat ik straks mn korte broek er ook maar weer bij ga uitdoen🤣🤣
Wie heeft je dat wijsgemaakt dat je niet mag klagen? Je klaagt er gerust maar een eind op los, dat lucht op! 🙂😉Middag.
Hier vanmiddag de koolzuurfles laten vullen. Direct klaar.
Wel 16 euro voor 2 kg.
Ik was altijd rond de 22 euro kwijt. En bij een andere zaak waar ik geïnformeerd hebt, zou het 30 euro kosten. Dus mag niet klagen.
Zeg dat nou niet ben want als ik eenmaal begin te klagen dan ben je minimaal een uur kwijt om het hele relaas te lezen🤣😉Wie heeft je dat wijsgemaakt dat je niet mag klagen? Je klaagt er gerust maar een eind op los, dat lucht op! 🙂😉
Hou hem lekker hier. Goed voor mn energierekening door de zonnepanelen 🙂Middag, wie wat zon over heeft kan die het hier naar toe sturen......😀
Middag Lex en ik heb wel wat over hier maar ja dan moet je het maar even komen halen hoorMiddag, wie wat zon over heeft kan die het hier naar toe sturen......😀
Nou lekker dan en mijn zonnepanelen......🤔Hou hem lekker hier. Goed voor mn energierekening door de zonnepanelen 🙂
Nou ik kom errrrrrrrrrrrr aan !!😎Middag Lex en ik heb wel wat over hier maar ja dan moet je het maar even komen halen hoor
Zet ik de oploskoffie alvast voor je klaar en stuur maar een app als je de stad inrijdtNou ik kom errrrrrrrrrrrr aan !!😎
Nou wat een gevecht.. ik zag een optocht. 🙂😉Middag Albert en we hebben weer een mooie Moto3 gezien met 10 motoren op kop met een mooi gevecht om het podium en een verdienstelijke 5e plek voor Collin.
Haha ja dat komt omdat jij niet weet wat spanning inhoud. Ik hoorde dat de eerste 10 coureurs uit de F1 verplicht zijn om te kijken zodat ze de volgende race ook voor wat meer spanning kunnen zorgen🤣🤣Nou wat een gevecht.. ik zag een optocht. 🙂😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.