Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Jaap.
 
Morgen!
 
Moge Lissa en Corne.
 
Mogge iedereen, fijne zondag !
 
Mogguh. Op deze frisse en zonnige ZONdag.
 
Middag allemaal en eindelijk de zon hier er ook bij.
 
Goedemiddag en lekker aan het genieten van de zondag en het zonnetje.
 
Middag Nathalie.
 
Lekker dagje alleen thuis aanklooien, de wederhelft is voor werk weg tm morgen. Ook weleens lekker :DD
 
Middag Ben en het stijgt hier naar ongekende hoogte met maar liefst 7 graden momenteel. Ik denk dat ik straks mn korte broek er ook maar weer bij ga uitdoen🤣🤣
Nee, nee, nee, hou je broeken aan! Ik kan je verzekeren dan niemand interesse heeft in een Groninger met dat deel te bloot wat men bij een schip het achtersteven pleegt te noemen. 😡😳😳😉
 
Middag.

Hier vanmiddag de koolzuurfles laten vullen. Direct klaar.
Wel 16 euro voor 2 kg.

Ik was altijd rond de 22 euro kwijt. En bij een andere zaak waar ik geïnformeerd hebt, zou het 30 euro kosten. Dus mag niet klagen.
Wie heeft je dat wijsgemaakt dat je niet mag klagen? Je klaagt er gerust maar een eind op los, dat lucht op! 🙂😉
 
Het is een mooie dag, tot nu toe, om jullie alle goeds toe te wensen. Brave borsten en borstinnen 🙂 maak er iets moois van!
 
Goedemiddag
 
Wie heeft je dat wijsgemaakt dat je niet mag klagen? Je klaagt er gerust maar een eind op los, dat lucht op! 🙂😉
Zeg dat nou niet ben want als ik eenmaal begin te klagen dan ben je minimaal een uur kwijt om het hele relaas te lezen🤣😉

Middag binnenkomers.
 
Goedemiddag allen!
Tijd om weer eens wat van me te laten horen. De vissen zijn er nog steeds en doen het goed. Ik heb het ontzettend druk met mijn baan en nieuwe functie ( Dagbesteding voor ouderen met verstandelijke beperking) dus weinig tijd over. Thuis kom ik bij door lekker muziek te maken en mijn weekend begint met het ‘s morgens schoonmaken van het aquarium in alle rust. Dus alles gaat z’n gangetje hier…
 
Ja een goedemiddag samen.
 
Middag Giebeltje en mooi dat het allemaal zo goed gaat.
 
Middag, wie wat zon over heeft kan die het hier naar toe sturen......😀
 
Middag, wie wat zon over heeft kan die het hier naar toe sturen......😀
Hou hem lekker hier. Goed voor mn energierekening door de zonnepanelen 🙂
 
Middag Albert en ik zie net dat wij ook terugleveren momenteel.
 
Middag, wie wat zon over heeft kan die het hier naar toe sturen......😀
Middag Lex en ik heb wel wat over hier maar ja dan moet je het maar even komen halen hoor:DD
 
Middag. Even kort bezoekje bij moeder gedaan.
 
Middag Albert en we hebben weer een mooie Moto3 gezien met 10 motoren op kop met een mooi gevecht om het podium en een verdienstelijke 5e plek voor Collin.
 
Middag Albert en we hebben weer een mooie Moto3 gezien met 10 motoren op kop met een mooi gevecht om het podium en een verdienstelijke 5e plek voor Collin.
Nou wat een gevecht.. ik zag een optocht. 🙂😉
 
Nou wat een gevecht.. ik zag een optocht. 🙂😉
Haha ja dat komt omdat jij niet weet wat spanning inhoud:pp. Ik hoorde dat de eerste 10 coureurs uit de F1 verplicht zijn om te kijken zodat ze de volgende race ook voor wat meer spanning kunnen zorgen🤣🤣

En in de Moto 2 ook een spannend gevecht met een hele mooie 2e plek voor het team van Jarno Jansen en die verdient dit ook wel na al die jaren.
 
Ik zeg alvast avond allemaal en ga zo de MotoGP kijken.
 
avond binnen 5 min
 
Goedenavond.

Lekker weertje vandaag met 15 graden. Mooie wandeling rond Klimmen gemaakt.
 
Avond Stefan en Marcel. De 15 graden hebben we hier lang niet gehaald en met de zon was het lekker maar ook niet meer dan dat.
 
Moge allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan