Dat valt mee want wij wonen op een Es. Of zoals sommige in andere streken het een Esch of Enk, ook wel Eng noemen. Aker, veld of Kouter worden ook als benamingen gegeven. Eenvoudiger; we wonen op een heuvel, verzuipen is er nog niet bij. De Friezen zagen dat en maakten zelf zoiets; een Terp. Komt vanzelf ook nog wel eens bij jullie.Moge Ben en dan woon je in een verkeerd deel van het land want hier is alweer droog en tot morgenmiddag verwachten we geen regen.
Wij kunnen bij nood op een hunebed gaat zittenDat valt mee want wij wonen op een Es. Of zoals sommige in andere streken het een Esch of Enk, ook wel Eng noemen. Aker, veld of Kouter worden ook als benamingen gegeven. Eenvoudiger; we wonen op een heuvel, verzuipen is er nog niet bij. De Friezen zagen dat en maakten zelf zoiets; een Terp. Komt vanzelf ook nog wel eens bij jullie.
Heb je het geluid wel aanstaan?Wat is het stil hier in het GDT.
Toevallig nietHeb je het geluid wel aanstaan?
Avond allemaal.
Toch een proficiat hoor!Goedenavond.
Vandaag blijk ik 5 jaar getrouwd te zijn. Dus we hebben maar een biertje gedronken.
Voor de rest niet veel bijzonders. Zo lekker aan de macaroni.
Avond Stefan en als het goed is moet je al heel lang weten dat ik graag iedereen voor 6 uur alvast een goedenavond toewens.avond iedereen binnen 30 min .
John jou zonnewijzer loopt een 30 min voor
Dag van pasen in de nacht moet je jou zonnewijzer een beetje verdraaien .Avond Stefan en als het goed is moet je al heel lang weten dat ik graag iedereen voor 6 uur alvast een goedenavond toewens.
Schiet me net te binnen dat ik jou dan ook alvast fijne Paasdagen wil toewensen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.