Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen
 
Nee wel een heel groot MotoGP fan en ging voorheen altijd naar de TT en was vrijwilliger bij Riders for health.
Ik heb het bij een scooter gehouden want ik ben jan ongeduld en dan een gevaar op de weg.
 
Moge Jaap.
 
Moge Corne.
 
De weersverwachting luidt als volgt; het regent nog steeds en voorlopig ook nog door zoals gebruikelijk in de natte moesson periode. Het lijkt me dan ook een idee om die moesson maar eens de deur te wijzen. Niet mijn groet daarentegen, die laat ik jullie graag en gemeend toekomen. Allemaal een fijne dag gewenst!!
 
Moge Ben en dan woon je in een verkeerd deel van het land want hier is alweer droog en tot morgenmiddag verwachten we geen regen.
 
Moge Ben en dan woon je in een verkeerd deel van het land want hier is alweer droog en tot morgenmiddag verwachten we geen regen.
Dat valt mee want wij wonen op een Es. Of zoals sommige in andere streken het een Esch of Enk, ook wel Eng noemen. Aker, veld of Kouter worden ook als benamingen gegeven. Eenvoudiger; we wonen op een heuvel, verzuipen is er nog niet bij. De Friezen zagen dat en maakten zelf zoiets; een Terp. Komt vanzelf ook nog wel eens bij jullie.
 
Dat valt mee want wij wonen op een Es. Of zoals sommige in andere streken het een Esch of Enk, ook wel Eng noemen. Aker, veld of Kouter worden ook als benamingen gegeven. Eenvoudiger; we wonen op een heuvel, verzuipen is er nog niet bij. De Friezen zagen dat en maakten zelf zoiets; een Terp. Komt vanzelf ook nog wel eens bij jullie.
Wij kunnen bij nood op een hunebed gaat zitten:DD
 
Middag.
 
Goedemiddag, bijna avond.
Wat is het stil hier in het GDT.

Ik ben in elk geval weer bijgelezen op het forum.
 
Avond.
 
Goedenavond.

Vandaag blijk ik 5 jaar getrouwd te zijn. Dus we hebben maar een biertje gedronken.
Voor de rest niet veel bijzonders. Zo lekker aan de macaroni.
 
5 jaar Marcel, hou vol…. Eind deze maand zijn wij aan de 18jr. En still going strong.
 
Moge allemaal en alsnog van harte met de trouwdag Marcel.
 
Goedemorgen en na nog een paar spetters hier op het dak, gaat het gelukkig weer droog zijn.
 
Moge Marcel en Nathalie.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen :koffie:
 
Middag allemaal op een grijze en trieste dag.
 
Middag! Heerlijk nachtje weggeweest bij de welness voor ons 3 jarig jubileum ;)
 
Wij zeggen dan maar voor als je wat nieuws aantoebent
 
Middag Lissa en Edwin.
 
Avond allemaal.
 
avond iedereen binnen 30 min .

John jou zonnewijzer loopt een 30 min voor
 
avond iedereen binnen 30 min .

John jou zonnewijzer loopt een 30 min voor
Avond Stefan en als het goed is moet je al heel lang weten dat ik graag iedereen voor 6 uur alvast een goedenavond toewens.
Schiet me net te binnen dat ik jou dan ook alvast fijne Paasdagen wil toewensen:pp:pp
 
Avond Stefan en als het goed is moet je al heel lang weten dat ik graag iedereen voor 6 uur alvast een goedenavond toewens.
Schiet me net te binnen dat ik jou dan ook alvast fijne Paasdagen wil toewensen:pp:pp
Dag van pasen in de nacht moet je jou zonnewijzer een beetje verdraaien .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan